marți, 25 mai 2010

Batrana

I



   Cobor pe-o poteca
   Spre-o gura de rai
   Si-ntreb o batrana
   -Mata, cati ani ai?

   S-opreste din cale
   Cu fruntea plecata
   Proptita-n toiag
   Cu vorba inceata..

  - Trec anii ca zorii
   Abia daca-i vezi
   Sunt tare batrana
   De vrei sa ma crezi.i

   Sunt veche ca lumea
   Prin care cobor
   Si trista ca ploaia
   Ce plange de dor

   -Astept inca ziua
   S-apara in prag
   Venit de departe
   Copilul meu drag

   In bezna tarziu..
   Cand lampa o sting
   Ma-nchin si ma culc
   Si numele-i strig..

elena marin alexe -  Mai - 2010.

32 de comentarii:

Geocer spunea...

Trist, dar de multe ori adevarat. Eu am luat decizia de a nu lasa sa treaca mai mult de 3 saptamani (in cel mai defavorabil caz) intre 2 vizite la parintii mei.

Cristian Lisandru spunea...

" Sunt veche ca lumea
Prin care cobor
Si trista ca ploaia
Ce plange de dor

-Astept inca ziua
S-apara in prag
Venit de departe
Copilul meu drag"...

Tare frumos... Tristeţea bătrânilor care-şi văd atât de rar copiii plecaţi la oraş spre a le fi mai bine... Mi-am adus aminte de bunicul care stătea la poartă pe bancă, atunci când era ora la care trecea autobuzul, şi aştepta să coboare tata...

O seară plăcută vă doresc!

ELENA spunea...

" Trec anii ca zorii
Abia daca-i vezi
Sunt tare batrana
De vrei sa ma crezi.i

Sunt veche ca lumea
Prin care cobor
Si trista ca ploaia
Ce plange de dor"
Superba scumpa mea Tiza!
O seara minunata va doresc!
Va pup!

Diana spunea...

frumoss ;)

my treasure spunea...

Cite pot sa spun, cit de mult pot sa tac .
M-ai inspirat ..... Ai dorit sa-ti dau adresa de mail ? cum oare ? da-mi te rog tu o idee ! Te imbratisez cu multa dragoste !!

my treasure spunea...

As vrea multe sa spun, si sa tac mult ; merci ca doresti adresa mea de mail . cum pot? Te imbratisez cu multa dragoste

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mi au dat lacrimile doamna elena,mi e tare dor de bunica mea, n am mai vazut-o de la Pasti.va imbratisez cu drag

Mihaela Petrescu spunea...

Mult adevar si multa gingasie si delicatete sufleteasca.
Numai bine, Elena!

Rodica Botan spunea...

M-a apucat o jale...si un dor de buna mea...

denisia spunea...

Trist... prea multa tristete pe umerii fragili ai batranetii...

elena marin-alexe spunea...

Geocer-
Daca sufletul meu s-a incalzit , la auzul hotararii luate de tine, cu cat mai mult se va incalzi inima si sufletul lor.
Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Pana la o anume varsta, nu resimti lipsa copiilor, dar vine un timp cand dorul de ei incepe sa te macine...
O zi senina Cristian si multa inspiratie la scris iti doresc din suflet.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Trec anii peste noi repede, mai repede decat gandim....
Te imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI!

... spunea...

Incantatoare poezie!
" - Trec anii ca zorii
Abia daca-i vezi
Sunt tare batrana
De vrei sa ma crezi.i

Sunt veche ca lumea
Prin care cobor
Si trista ca ploaia
Ce plange de dor"

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Dar trist si adevarat.

elena marin-alexe spunea...

my treasure-
Comoara mea de suflet curat, bine ai revenit pe aici, unde intotdeauna esti oaspete drag sufletului meu. Poti sa-mi trimiti adresa de maill aici intr-un comentariu , pe care eu nu-l voi publica, ci voi pastra doar adresa pt. mine.
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

my treasure-
Stii ca esti printre primii mei prieteni?Te imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
E minunat ca inca mai ai de cine sa-ti fie dor!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu-
Daca inca ne atinge sufletul, ca o aripa stravezie stropind roua de dor...inseamna ca inca mai avem usa deschisa spre Dragoste!
Fii binecuvantata Mihaela draga!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Te cred draga mea...am si eu aceleasi trairi.

nakudo spunea...

poate multi oameni nu inteleg ..dar uneori un simplu telefon de la copiii schimba starea psihica a unui parinte.indiferent de ani,mama si tatal asteapta ca macar din cand in cand copii sa le fie alaturi.inversa e crunta si ea...ca doua femei legate de tati ca si caracter si la 80 de ani tot mi-as dori inca sa mai fie aici.va imbratisez si zambiti...aveti atatea motive de bucurie,viata,lumina,nepotii,copii si Calea.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Trist, dar sa nu uitam ca avem in noi balsamul iubirii. Cu dragoste prin El te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc dar si ma bucur in acelasi timp ca inca mai sunt em sebsibili...la ceva ce pare a fi inevitabil, varsta a - 3-a!O zi de seninatate sufleteasca sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Stefy-
Plina de sensibilitate , asa cum te stiu! Te imbratisez cu mare drag!Ramai cu sufletul"copil" cat mai mult timp..

Simina spunea...

repede trec anii...in zbor printre rasarituri si apusuri...inevitabila este batranetea pentru noi..desi nu vrem nici macar sa ne gandim ca vom ajunge si noi in bratele ei...sa reusim tineretea inimii sa ne-o pastram ca mai mult...
frumos ai scris...te imbratisez cu drag

Dumitru Negoita spunea...

Minunata dv.coborare pe "o poteca spre o gura de rai" ...discutia cu batranica despre dragoste si dor sau dorul de dragoste... Pentru toata sensibilitatea dv. de ieri de azi si din totdeauna, cu mare drag ati fost rasplatita de prietenii care v-au comentat si continua sa va fie aproape.
Felicitari atat dv. cat si domniilor lor.

miki spunea...

Frumoase versuri, desi m-au intristat putin!

elena marin-alexe spunea...

Simina-
DA, Trec anii si lasa urme pe inimile noastre dar nu schimba sensibilitatea..
O zi frumoasa cu multa binecuvantare draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita-
Ei! Maestre bucuria mea e completa odata cu prezenta dv.aici "la plimbare"!Multa sanatate si bucurie sa aveti, caci de sensibilitate nu duceti lipsa..
Multumesc !

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multumesc Miki draga!

lidy spunea...

Oare de ce cele mai frumoase versuri se nasc din tristete...?

Te pup cu dor, Mik.

elena marin-alexe spunea...

lidy-
Pentru-ca in tristete sufletul e patruns de sentimente care vorbesc...mai mult in metafora.
Poate..