sâmbătă, 1 mai 2010

Liliac pe gratis...

 

 Padurea din Mehedinti, unica padure de liliac din tara , s-a trezit si in acest an la viata. O adevarata minune, aceasta rezervatie naturala padurea de liliac, aflata la 4 km de orasul Baia de Arama si 3 km de Ponoarele, se lafaie in toata splendoarea ei pe 20 km de hectare.

La inceputul lunii mai, in fiecare an, aici se aduna localnicii bucurosi, la sarbatorirea infloririi minunatului arbust originar din Asia, Liliacul. Bineanteles ca sunt bineveniti toti iubitorii verdelui scaldat in nuante de alb si mov!

Aici da, esti servit cu liliac pe gratis, din marea gradina a Creatorului. Doamne, ce regal de frumusete creat special pentru mine, pentru tine si pentru oricine iubeste natura !

34 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Liliacul - superb. Mama mea, la curte, are liliac de toată frumusetea. Suntem privilegiati pentru că existăm pe această planetă de care nu avem grijă. O seară bună vă doresc!

Zenna spunea...

Frumos, parcă se simte parfumul lui până aici.
O seară bună, vă pup!!

marada spunea...

Nu stiam de existenta acestei paduri.
Cred ca e superba!
Toate cele bune!

CamiWitt spunea...

Cum sa nu iubesti natura??? Pacat este ca nu este pretuita si pastrata! Eu incerc mereu sa fac apel la mine, postind din seria cu- Un loc numit pamint!-nu degeaba stau si caut poze minunate...sper cindva , cineva sa ma inteleaga!!! Minunat! Chiar asa de inaintata e la voi primavara??? Te tzuc pt. sufletul tau mare!!! Hai ca parca l-am si mirosit, hi,hi,hi.... Cu prietenie, Cami

tu26dor spunea...

Ce frumusete... am si eu un liliac in curte. La noi infloreste mai tarziu... Astept cu nerabdare. multumesc pentru fotografii.

denisia spunea...

Cata frumusete! Cuvintele sunt prea sarace sa poata exprima atata frumusete.

Virtualkid spunea...

pur si simplu iti vine sa te scalzi in toate florile astea, precum se scalda vrabia in tarana calda a drumului....

tasha spunea...

Super!!! ieri mi-am adus si eu liliac de la o prietena...este ca cel din ultima ta imagine,parfumat si mov inchis...arata super!

Octavia spunea...

Un taram de vis si de poveste...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

din pacate n am fost niciodata acasa de sarbatoarea liliacului, sa pot merge la ponoare:( va imbratisez

José Ramón spunea...

Elena La vida está llena de belleza.

Gracias por tu visita y comentario buen domingo Saludos

corina spunea...

Splendoare an toata gratia!

Diana spunea...

Cât de minunat e liliacul, aș putea trăi toată viața înconjurată de mirosul lui mirific și tot nu m-aș sătura.

April spunea...

Ii simt mireasma de departe...e divin...

mmary spunea...

As vrea sa merg si eu acolo , sa simt toate acele miresme...am si eu liliac, dar intr-o padure intreaga tare mult as vrea sa fiu ...ador liliacul alb...

O seara inmiresmata cu binecuvantari divine si miresme de liliac va doresc draga mea doamna... :)

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Bineanteles ca-ti place liliacul, caci doar esti indragostit si nu se poate altfel..
Si eu am patru lilieci...dar mai vreau. :)

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Superb parfum! Te pup scumpa mea si-ti trimit aromele liliacului de Vrancea, sa-ti inunde lacasul bucuriei...

elena marin-alexe spunea...

marada-
Si eu imi doresc la fel de mult sa ajung acolo, in acest sezon!

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Cum sa n-o iubesti cand te inconjoara cu atata diversitate de frumusete! O imbratisare draga mea draga roscata cu verde privire...

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Si la mine a inflorit deja in toata splendoarea...
Ma bucura vizita ta prietene!O seara frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Da.Cuvintele sunt estompate de frumusetea neasemuita a locului...

elena marin-alexe spunea...

virtualkid-
Cam asa ceva...doar ca poti muri de atata parfum.

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Crede-ma ca daca m-ai pune sa aleg, nu as sti ce culoare mi-as dori... este atat de frumos in toate culorile lui!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Bine l-ai denumit, "taram de poveste"!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
A, tu esti de prin acele meleaguri minunate!

elena marin-alexe spunea...

Jode Ramon-
Gracias por saludo y comentario.

elena marin-alexe spunea...

corina-
Splendoare si gratia in slujba omului...draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Pai sa ne dam mana, caci am si eu acelesi sentiment.:-*
Bine ai venit la plimbare, draga mea.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

April-
In special seara , adierea vantului duce spre zari minunate arome...

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Si eu imi doresc nespus de mult...asa ca poate intr-o zi Domnul ma va ajuta si voi vizita acest minunat loc.
Te pup draga mea mary!

Mariana spunea...

M-ai făcut să îmi doresc să merg acolo! Cred e că e o mostră de Rai!

Şi-mi mai doresc ca gândurile mele să se îndrepte spre semeni cu parfum de liliac alb :)
Fii binecuvântată, Elena!

dyanna spunea...

Imi place tare mult liliacul.Este una din florile mele preferate.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Da, asa am auzit si eu si-mi doresc mult sa ajung pe acolo. Fii binecuvantata Mariana draga!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Si eu indragesc tare mult liliacul, asemenea floarea mea preferata.