miercuri, 5 mai 2010

Premiu de la Tu26dor!

Despre mine

cine sunt eu? intr-o lume plina de rautati , golani si galceava, ma strecor relaxat uneori fara sa ma gandesc la nimic... ma arunc peste timp si ignor himerele din viata mea mai mult decat necoapta... cine sunt eu? sunt un fluture care traieste mai mult de o zi ...

Asa se prezinta   tu26dor , http://tu26dor.blogspot.com....si devii atent, macar pret de o clipa.
Multumesc prietene pentru acest Premiu nemeritat zic eu, dar care mi-a facut mare placere.

Daruiesc si eu acest premiu prietenilor mei, pe care aproape zilnic ii citesc cu mare drag si cu mult interes!

8 comentarii:

Octavia spunea...

Multumesc!

Cristian Lisandru spunea...

Felicitări pentru premiul primit si o zi cât mai bună să aveti!

tu26dor spunea...

Doamna Elena, premiul este mai mult decat meritat. Asa cum spuneam ma inspir in zmabetele mele din zambetele celor pe care ii citesc. Va citesc mereu cu drag si emotie. Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Draga Octavia , iti doresc o seara frumoasa cu multa pace!

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Multumesc prietene! Multa pace si bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Inca o data iti multumesc Tudore!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

felicitari doamna elena.il meritati cu adevarat.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multam tie mult pt. aprecieri...