luni, 31 mai 2010

Ce nu-mi place?

 foto-Simona Onet

Provocarea o am de la OCTAVIA! 
 Trebuie sa enumar 10 lucruri care nu-mi plac. E putin spus care nu-mi plac asa ca voi prietenii mei veti citi despre 10 lucruri pe care eu le detest, le urasc mi-e sila ...etc.

 1-Linguseala
2- Cruzimile facute asupra animalelor
3-Vulgaritatea de orice fel
4-Minciunile
5-Blasfemia dar si luarea lui Dumnezeu in batjocura [ asta o fac in genere oamenii de nimic] .
6-Tradatorii
7-Oamenii cu caracter instabil
8-Serpii  [aici pot intra si cei enumerati mai sus]
9-Manelele [care de multe ori imi strica pacea unei zile inceputa bine ]
10-Lenesii
11-Ignorantii
12-Lasitatea [de orice fel]
13-Fatarnicia la vedere sau ascunsa..
14-Violentele de orice fel facute asupra oamenilor
15-Incultura  dar si lipsa de respect a multor tineri din ziua de azi..


Poftim? Spuneti ca am trecut de 10 lucruri care nu-mi plac? 
Sincera sa fiu as mai fi putut enumera inca...dar am sa ma opresc aici. Predau aceasta provocare urmatorilor:

Tudor Enea
Geanina
Ionel Mesaros
Aripi de fluture 
ELENA-Paradisul verde
Cami-s Magic World 
mmary -Splendoarea iubirii
Orry
miki
Si bineanteles ca iar am depasit, dar lista continua cu toti prietenii mei care doresc  sa participe.
Tuturor prietenilor mei -O saptamana plina de binecuvantare!

16 comentarii:

Higorca Gomez Carrasco spunea...

Creo que eso que dices no le gusta a casi nadie, pero lamentablemente hoy encontramos muchas personas con esa forma de pensar, todo el mundo quiere ser grande, superior y eso querida amiga es difícil, cada uno de nosotros somos aquello que deseamos.
Un fuerte abrazo

elena marin-alexe spunea...

Higorca-
Ola ! Gracias por vizita.Mi hace esperar.

CamiWitt spunea...

Poeta mea draga, parca am fi surori gemene! Un inceput de saptamina minunat1 Cami

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va aprob in totalitate

tu26dor spunea...

multumesc mult de leapsa. am sa ii dau curs in viitorul apropiat. o seara minunata.

miki spunea...

Am preluat.Va multumesc si cat de curand ma conformez si eu.
O seara buna sa aveti!

ELENA spunea...

Scumpa mea Tiză ne asemănăm
foarte mult deşi nu ne-am cunoscut..
Să aveţi o dimineaşă frumoasă cu
mult soare...aici stă să plouă..
Vă pup şi vă iubesc mult!

... spunea...

Va multumesc pentru aceasta nominalizare !
Va asigur ca voi da curs acestei provocari,enumerand 10 lucruri care-mi displac!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Cami witt-
Te pup roscata mea cu ochii verzi ca salcia!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
O zi ferice sa ai!:D

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Salutari din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Buna sa fie si seara ta draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Tizo-
Bineinteles ca semanam...Te pup cu drag!

elena marin-alexe spunea...

...-
O zi minunata iti doresc Dle Mesaros!

Kalliope spunea...

mie nu-mi place ca sunt... asta e totul ce ma framanta!

O seara de vis:)

elena marin-alexe spunea...

Kalliope-
Ei, Marius drag prieten! Pe unde iti mai porti gandurile?