joi, 27 mai 2010

Cand plang salcamii

 Daca e vineri, "Hai la plimbare" la brat cu poezia!

Miresme aluneca in noapte
Desprinse de pe alt taram
Si inima in mine moare
Azi, plange floarea de salcam..

Pe cer puzderia de stele
Ma cheama zorii sa-i aman
Dar ma intreb -ce rost mai are
Cand plange floarea de salcam?

De-as strange lacrimile-n palme
Toata tristetea sa-mi adun
Zadarnic, totul e zadarnic
Iar plange floarea de salcam..

In noapte, banca din gradina
Ma-ndeamna ca sa mai raman
Dar intunericul m-alunga
Caci plange floarea de salcam..

O  pasare intarziata
Calatorind pe-al noptii drum
Pe-o creanga-si canta menuetul
Si,  plange floarea de salcam...

Cuprind cu privirea vazduhul
Si luna-mi zambeste postum
Sfielnica tandra si trista
Saruta  floarea de salcam

elena marin alexe - Mai - 2010.


30 de comentarii:

vyky spunea...

e noapte adâncă şi păcatul frânge
mireasma florii de salcâm,
doar Elena ,stă trează pe culme
si plânge cu flori de salcâm...
cu drag azi Isus îşi strânge
copii din lumea de scrum,
vor fi înălţaţi cu miresme
şi flori de iubire celeste
cu zâmbet de flori de salcâm!

denisia spunea...

"De-as strange lacrimile-n palme
Toata tristetea sa-mi adun
Zadarnic, totul e zadarnic
Iar plange floarea de salcam.."

foarte mult imi place.
Buna dimineata.

Pasiunea spunea...

foarte frumos....deja simt parfumul brebeniilor

ELENA spunea...

"Miresme aluneca in noapte
Desprinse de pe alt taram
Si inima in mine moare
Azi, plange floarea de salcam..

Pe cer puzderia de stele
Ma cheama zorii sa-i aman
Dar ma intreb -ce rost mai are
Cand plange floarea de salcam?"
Superbă scumpa mea Tiză...
Să aveţi un sfârşit de săptămână
minunat alături de cei dragi!
Mii de îmbrăţişări din capitală!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Multumesc pentru frumasele versuri cu care ti-ai impodobit comentariul.
Sa -ti daruiasca El mireasma vietii in vesnicie.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Te imbratisez cu toata mireasma florilor de salcam, din Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Frumoasa luna Mai cu imbietoarea aroma a florii de salcam...Imbratisari si un sfarsit de saptamana binecuvantat sa ai Tizo!

elena marin-alexe spunea...

Pasiunea-
Imi pare rau dar in poezie este vb de floarea unui copac si nicidecum despre...brebenei...
Posibil ca ai privit doar poza.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, ador mirosul florilor de salcam.va imbratisez cu drag

Mihaela Petrescu spunea...

multumesc pentru aduceile aminte!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Iti trimit aromele binecuvantate...si de la Vrancea, Fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu-
Aducerile aminte mangaie...

Cella spunea...

Nu stiu de ce insa floarea de salcam imi aduce aminte de copilarie, de bucurie, de viata plina de veselie ... in acelasi timp o asociez cu romanticul, cu muzica si poezia ...
Dar, multumesc pentru acest dar lasat ca sa ma incante, bucure ...

tu26dor spunea...

Multumesc pentru florile de salcam. Abia astept sa infloreasca si pe aici. deosebite versuri. Va doresc un sfarsit de saptamana minunat.

lidy spunea...

Inspiratoare bancutza din gradina ta... Ecoul versurilor tale cu jalea florilor de salcam a ajuns la Cluj... dar nu am simtit doar jalea, ci si mireasma imbietoare... Te pup!

dyanna spunea...

Imi zilele de vineri...Poezii superbe !

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Si pe mine tot in lumea copilariei ma plimba florile de salcam...
Te pup Cella draga prietena!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Se 'asorteaza' bine sufletului tau romantic..Doar bucurie iti doresc prietene!

elena marin-alexe spunea...

lidy-
Ma bucur ca ai auzit ecoul si sunt sigura ca si aroma florilor de salcam a poposit pe langa padurea Baciu..
O imbratisare iti e deajuns oare? Mie ..nu.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Sa fii iubita draga mea!

Diana spunea...

Ma imbata mirosul salcamilor, e divin. Aveti un premiu la mine pe blog.
Va pup cu drag!

marada spunea...

Draga mea, esti o comoara!

... spunea...

O incantatoare poezie !
Se asorteaza perfect cu sufletul meu !
Va doresc o zi minunata!

mmary spunea...

"Miresme aluneca in noapte
Desprinse de pe alt taram
Si inima in mine moare
Azi, plange floarea de salcam.."

...frumos...eu a doresc ca miresmele care vor aluneca in noptile din zilele ce urmeaza sa fie desprinse de pe "taramul divinitatii" iar parfumul lor minunat sa va reinvie inima si sa aduca surasul pe chipul florilor de salcam...:)

Fiti binecuvantata draga mea prietena:)

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Multumesc mult.Voi trece pe la tine cat de curand.

elena marin-alexe spunea...

marada-
Cred ca sunt o particica infima dintr-o comoara din care facem parte toti care suntem "copiii lui Dumnezeu"..Multumesc pentru vorbele frumoase draga Marada!

elena marin-alexe spunea...

...
Ce ma bucur ca versurile mele, au atins sensibilitatea ta prietene!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Foarte frumoase cuvintele tale Mary draga mea. Metafora straluceste si incanta sensibilitatile sufletului omenesc..
Te imbratisez cu arome de salcam..

raza de soare spunea...

mi-au alinat sufletul puritatea lacrimilor de salcam...o minunata poezie doamna Elena...mi-au lipsit minunea poemelor dumneavoastra...

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
raza de soare-
Si mie mi-ai lipsit, cu candoarea si sunceritatea ta, draga mea Raza de soare! Te imbratisez cu drag si iubire din IUBIRE1