duminică, 9 mai 2010

Din lucrarile mele...


elena marin alexe - FLOAREA SOARELUI - Ulei pe panza- 2005

32 de comentarii:

... spunea...

Impresionanta pictura!Cu un mesaj inaltator!
Prin tot ceea ce facem,trebuie sa slujim Cerul!
Va doresc o zi frumoasa!

Zenna spunea...

Ştiu că v-am mai spus, dar trebuie să mai spun încă o dată că-mi plac foarte mult picturile dvs.

Azi împart zâmbete persoanelor dragi şi dvs sunteţi una dintre ele. Mulţumesc mult că-mi sunteţi alături! :)
Vă pup!

Geanina Lisandru spunea...

Zilnic gustăm din frumusețea sufletului tău, nu numai când postezi , ci și atunci când ne vizitezi și lași gânduri pline de frumos, sensibile ce ajung la suflet și îl mângâie duios.

Te îmbrățișez cu toată dragostea!

Cristian Lisandru spunea...

Îmi place explozia de galben... Vă doresc o săptămână plină de gânduri bune!

ELENA spunea...

Superbă lucrare scumpa mea Tiză..
Vă doresc o săptămână minunată
alături de cei dragi!
Vă pup!

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc pentru aprecieri.O zi binecuvantata iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Multumesc pentru caldura zambetului tau.Il voi pastra mult timp in coltul privirii...
Te imbratisez!

kis spunea...

in aceste vremuri mesajul din ps34:8 este binevenit!
va doresc o saptamana frumoasa sub ocrotirea LUI!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb tablou doamna elena, va imbratisez cu mare drag si va pup

miki spunea...

Ma obligati sa ma repet:)Sa-mi fie cu iertare totusi ca sunt nevoita s-o spun din nou:Superb!
Lucrarile dumneavoastra ne incanta sufletele si privirile.

tasha spunea...

Frumoasa lucrarea...felicitari!

Mariana spunea...

Privirea mi se bucra pe aceste lucrari ale tale...Dar inima are un of, stii tu care, l-am mai martusrisit aiic la tine. Voi repeta, si o sa intelegi de ce imediat: in clasa a noua, fiind la leceu pedagogic, faceam desen. Profesorul mi-a spus de vrao doua ori ca sunt un talent nedescoperit la timp. Acel profesor era si pictor, si sculptor si aviator...Era...ca de saptamana trecuta nu mai e decat in amintirile noastre...S-a inaltat spre cer ceea ce era din cer...restul...

Multumesc, Elena, ca imi ingadui aici aceste confesiuni!
O saptama plina de frumos si de pace!

hemma. spunea...

superb.
esti minunata tu...
mireasma cereasca peste viata ta.

elena marin-alexe spunea...

Geanina-
Intr-o lume din ce in ce mai urata si mai rea, aproape de nerecunoscut....sa pastram in inimi si sa oferim celor ce ne sunt prieteni dragi frumusetea din suflet.
Te imbratisez si iti doresc bucurii in cascade...draga mea, draga prietena!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Galbenul este simbolul bogatiei...al stralucirii si eu il ador si-l daruiesc cu bucurie in lucrarile mele...
Tot calator prin ganduri bune, iti doresc si tie sa fii astazi!

elena marin-alexe spunea...

Tizo-
Ma bucur sa-ti impartasesc din bogatia sufletului meu si pe aceasta cale. Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Nimeni nu este ca El! Pacea Lui sa fie cu tine si cu noi toti.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Mii de multumiri si un brat de raze stralucitoare in calea ta Fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ma bucur si ma simt onorata de aprecierile tale draga mea prietena miki!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Draga mea , multumesc pentru felicitari! Te pup cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Imi pare rau ca ti-am trezit amintiri ce dor, dar toti vom pleca si lucrarile noastre vor pleca si ele...si va ramane doar ce am facut pentru El cu dragoste. Inca o zi de har trece pe langa noi, deci suntem iubiti mult de Domnul nostru.
Imbratisari cu bucurie!

elena marin-alexe spunea...

hemma-
Harul Lui este peste mine, caci altfel ce as fi fost eu?
Multumesc de aprecieri draga mea.

Maemi spunea...

cred ca aici cuvintele sunt de prisos...

foarte frumoasa pictura...

Rodica Botan spunea...

Nu numai ca am gustat, dar ma infruft mereu si nu ma mai satur. Si ce mesaj mai bun ar fi in casele noastre? Fain tablou...o inspiratie care va continua sa inspire, pentruca Cuvintul ce l-ai scris era din Cuvintele alea care nu pier niciodata, care hranesc, care mingaie si da speranta...
Spor la treaba - si multumesc si eu de imbarbatarile si rugaciunile tale. Sint f.apreciate.

denisia spunea...

Foarte frumos. Nu ma mir. Un suflet sensibil, delicat nu ar putea trai fara arta, creativitate si frumos.

Cella spunea...

eu cand am zis ca la unii Domnul a scapat mai mult talent ... nu m-ati crezut ...

elena marin-alexe spunea...

Maemi-
Bine ai venit ..."la plimbare" draga mea! Multumesc pentru cuvintele lasate si te mai astept cu placere.

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Pai draga mea inspiratia divina este adevarata inspiratie si ma bucur ca exista. Cat despre rugaciuni fara ele viata mea nu ar mai avea rost. O zi cu mare har sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Sensibil este si sufletul iubitor si doritor de frumos , de tot ce inseamna arta. Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Nici nu te cred, caci cine stie ce talente minunate ai? Te pup!

dyanna spunea...

Superb ! Felicitari sincere !

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc pentru felicitari! O imbratisare si un pupic te asteapta aici. :X