duminică, 23 mai 2010

Mai vreau Rusalii


Mareata sarbatoare  a Rusaliilor, sau Pogararea Duhului Sfant este o bucurie pentru crestinii de pretutindeni. Dumnezeu sa va binecuvanteze cu haruri divine si ploi de bucurii, pe toti care veti asculta aceasta cantare care este o perla a crestinatatii din Romania.
Am mai postat aceasta frumusete de cantec, dar nu pot sa nu v-o mai daruiesc si de Rusalii, deoarece este una din cantarile mele de suflet si asa cum spune si titlul ei" Mai vreau Rusalii!


Compozitor, versuri si voce - Luminita Ciuciumis

14 comentarii:

just_me spunea...

>:D<muulte binecuvantari!!!:)

Luminita Ciuciumis spunea...

Amin!Duhul trezirii sa ploua peste Romania, pamantul nostru sa fie vindecat si sa-si dea roadele!

denisia spunea...

Frumoasa melodie. Imi place sa o ascult.
Imi place mult si doamna Luminita. O admir foarte mult.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba doamna elena:)va imbratisez

denisia spunea...

Un frumos premiu va asteapta la mine pe blog.

dyanna spunea...

Mare sarbatoare ! Bine ca s-au gandit si guvernantii nostri sa ne dea liber de Rusalii.

miki spunea...

Foarte frumos!

elena marin-alexe spunea...

just-me-
SI TIE LA FEL DRGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Scumpa mea, Fii binecuvantata in veci! DUMNEZEU SA BINECUVANTEZE TARA NOASTRA!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Ador melodia si ma infior de cate ori o cant. Cat despre Luminita, are o voce extraordinara si Dumnezeu se bucura de harurile ce le-a revarsat peste ea.
Pace si bucurie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multa binecuvantare sa ai!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Mare sarbatoare dar din pacate cei mai multi dintre romani nu-i cunosc si nu-i traiesc sensul spiritual.
Te imbratisez !

elena marin-alexe spunea...

miki-
O zi de mare har iti doresc draga Miki!