duminică, 2 mai 2010

Premiul Prieteniei !

Premiul Prieteniei pleaca astazi la Orryanda!
http://opritiplanetavreausacobor.wordpress.com/

Draga Orry, poate ca nu o sa te mire alegerea mea, de a-ti darui acest Premiu personalizat, sau poate da.  Un lucru insa trebuie sa stii: Te apreciez de mult timp, inca din perioada cand nu erai casatorita. Imi place felul tau de a fi, o persoana deschisa si sincera.
In virtual ne citim reciproc de mult timp si am reusit sa-mi fac o parere despre tine draga mea. Inca de la inceput, mi-a atras atentia, numele blogului tau, foarte original si care iti completeaza personalitatea in mod placut si categoric decent.
Imi place sa te citesc si originalitatea ideilor expuse pe blogul tau m-au facut curioasa de cele mai multe ori si m-au chemat spre blogul tau atat de variat.
Prietenia ta fata de mine, desi virtuala a ramas constanta si asta mi-a spus cate ceva despre caracterul   frumos .

Meriti acest Premiu al Prieteniei si ti-l daruiesc , din tot sufletul. Daca vrei poti sa-l ridici.

Dumnezeu sa te binecuvanteze  Orryanda!

Premiul Prieteniei va merge mai departe la alti si alti prieteni dragi!
 

2 comentarii:

mmary spunea...

Felicitari draga Orry !

Are dreptate doamna Elena, esti o perdoana calda , vesela , cu idei originale si cu pretioase calitati sufletesti !

Va imbratisez pe amandoua cu brate pline de binecuvantari revarsate din iubirea si bucuria LUI!

Mariana spunea...

Da, Orry merită din plin! Ca şi toţi ceilalţi, de altfel!

Elena , te felicit pentru generozitatea ta neobosită!
O zi minunată alături de El!