joi, 20 mai 2010

Cheia


Te-am intalnit din intamplare,dar te-ai ascuns sub lacat greu din bronz masiv si am ramas cu sufletul pustiu...in mijlocul furtunii. Te-am strigat  si te-am implorat sa iesi macar pentru o clipa, sa vezi inima mea care tarandu-se pe plaja fierbinte, saruta marea de dorul tau, in asteptarea ta...Dar imi raspundea cu tipat metalic, ecoul doar...
Trista, am hoinarit nopti intregi ca o hoata prin toate gradinile, pana am gasit cel mai frumos trandafir si ti l-am oferit sarutat de causul palmelor mele...dar tot nu ai deschis.
Deznadajduita, m-am asezat langa usa ta plangand si am adormit , asteptand poate o minune.Cand am deschis ochii am vazut mana care-mi oferea cheia usii tale, fara sa astepte ceva la schimb.Printre lacrimi am privit-o si am tresarit usor. Purta pe ea  semnul cuiului.
Mi-am prins fata in palme tacand, caci am inteles cine era Cel ce ma ajutase...

Era El, era DRAGOSTEA.

Ganduri -elena marin alexe.

16 comentarii:

Diana spunea...

În toate este Dumnezeu, pretutindeni. Mult timp am rătăcit în durere până când mi-am reîndreptat pașii către El.

... spunea...

Va felicit pentru aceste ganduri inaltatoare !
Ele ne sunt hrana pentru suflet si "aripi" pentru "zborul" spre nadejde!
Va multumesc pentru comentariile deosebite pe care le faceti pe blogul meu!Va marturisesc ca ele ma ajuta sa-mi "potolesc" inversunarea care,in ultimul timp,m-a prins in corzile sale.
Am credinta ca in asemenea vremuri tulburi avem nevoie mai mult ca oricand de prezenta gandului bun,de exemplul pilduitor al lui Iisus Hristos si de oameni deosebiti ca dumneavoastra!
Prezenta Binelui sub variate forme,ne poate intari in lupta cu vitregia timpurilor.
Va doresc o zi frumoasa si sper ,din tot sufletul, sa simtiti ecoul gandurilor mele bune!

Cristian Lisandru spunea...

Cu o astfel cheie nici lacăt nu poate rămâne veşnic închis... Este cheia care deschide cel mai important lacăt - al sufletului... O zi bună să aveţi!

denisia spunea...

Cand avem cheia potrivita, totul devine simplu... uneori dureros de simplu.

Imi place ca scrieti sincer, din suflet pentru suflete insetate de frumos.

Numai o persoană plină de iubire, sensibilitate poate sa descrie atat de frumos, trairi, sentimente, evenimente... oamenii in a caror inima e plin de ei, nu pot decat sa mimeze... nu au ce da...chiar daca se straduie sa imite, sa copieze... tot seci raman...

Zenna spunea...

De multe ori cheia este ascunsă în inimile noastre, numai că nu o vedem. Dar niciodată nu e prea târziu să ne trezim şi să îi deschidem, El este întotdeauna pregătit să ne deschidă, să ne primească în braţele Sale. El este Tatăl ce nu-şi abandonează niciodată copiii...

Vă pup cu mare drag!!

vyky spunea...

nu anii te face înţelept şi nici agerimea minţii tale,ci acele clipe tainice ale rugii din odăiţa ta te înalţă prin Duhul Lui să scrii,să îndemni ,să măngâi. ferice de tine Elena căci stai în părtăşia Rugăciunii de mijlocire pentru semeni tăi- cu respect vyky

Simina spunea...

parfum inalt de sfintenie de suflet adie printre randurile tale ...o zi minunata in bratele atotcuprinzatoare, protectoare ale lui Dumnezeu...

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Nu esti singura 'ratacitoare'. Fii binecuvantata scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

...
Aceste timpuri, cum spuneti si dv. n efac atenti sa ridicam ochii spre cer, acolo unde ne este ajutorul.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Da prietene, aceasta cheie, poate deschide cu usurinta usi de nepatruns..O seara binecuvantata iti doresc si tie si scumpei tale!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Cred ca am o picatura de iubire, cam atat cat mi-a picurat in inima dragostea lui Hristos, cea nemasurata si indelung rabdatoare..
Te pup scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Da scumpo El este Tatal care ne asteapta cu rabdare intoarcerea..Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
In fiecare zi ma rog pentru prietenii mei si toate persoanele care-mi calca pragul virtual, dar asta nu este meritul meu, ci al Lui.Ma doare de toti care inca nu au o relatie personala cu El.
Pa ce si bucurie sa ai din belsug! Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Simina-
Multa binecuvantare si pacea lui sa te calauzeasca pretutindeni, draga mea.

Sorin M. spunea...

Multumesc de participarea la "Concursul iubirii".
Am observat si eu "gresala" si am corectat:
" Purta semnul cuiului ce o pironise pe cruce... "

elena marin-alexe spunea...

Sorin M.-
Multumesc din suflet.Va doresc binecuvantari!