joi, 10 iunie 2010

Esti tare, crede-ma!

Stiu ca este o perioada  mai grea pentru tine fiica mea draga, te asteapta inca un examen  in sesiune...si din ce stiu parca la menagementul  proiectelor, comunicare nonverbala.. resursele umane...
Cam mult zic eu si tu de asemenea, dar nu uita ce ajutor vei primi, caci Psalm.121 spune: 
1. Imi ridic ochii spre munti..De unde-mi va veni ajutorul?
2. Ajutorul imi vine de la Domnul, care a facut cerurile si pamantul.
3.Da El nu va ingadui sa ti se clatine piciorul;
5. Domnul este Pazitorul tau. Domnul este umbra ta**pe mana ta cea dreapta. Amin.
Si sa mai stii ceva draga mea Lidia[Ligu meu] ma voi ruga in continuare si gandeste-te cate rugaciuni sunt in buchet: Eu, tu , sotul tau, cei trei copii ai tai, tatal tau, sora ta, fratele tau, cumnatii tai si prietenii tai..Ei, mai poti zice ceva?
Dumnezeu sa -ti dea intelepciune, si succesul va veni deplin!
Sunt alaturi de tine Ligulachele meu drag!  

38 de comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mult succes si sunt sigura ca va trece cu bine peste tot

Zenna spunea...

Multă baftă şi din partea mea!
Rugăciunile dau mereu rezultate, numai să credem cu adevărat.

Vă pup, frumoasă doamnă!

Cristian Lisandru spunea...

Baftă multă îi spun şi eu!

Anikó spunea...

Dupa cum am inteles fiica ta e inainta de examene.Domnul sa-o binecuvinteze si sa-i dea intelepciune ca sa se indeplineasca dorintele.

marada spunea...

S-o ajute Dumnezeu sa treca peste incercarile la care este supusa!
II tin pumnii!Mult succes!

miki spunea...

Off, stiu prea bine ce insemna stresul dinaintea examenelor!Mai am si eu o saptamana pana la licenta.Dar stiu ca inainte de fiecare examen m-am asezat in genunchi si , asa cum m-am priceput, m-am rugat.De fiecare data ajutorul a venit.Sa-i dea Dumnezeu mult succes!

... spunea...

Ii urez mult succes fiicei dumneavoastra!
Sunt convins ca rugaciunile dumneavoastra ,credinta ei si gandurile noastre bune o vor mobiliza-o si va avea bafta!
Va doresc o zi linistita!

dyanna spunea...

Multa bafta,si ei si la toti cei care dau examene in aceasta perioada !

Cella spunea...

Succes, trece si asta .... si noi;)

Octavia spunea...

Domnul sa ii dea izbanda! Bafta multa!

Cristake spunea...

Dupa cum scria si la emblema regalitatii rumane... "Nihil sine Deo". Multa bafta.

Geanina Lisandru spunea...

Cu mare drag las gândurile mele bune pentru minunea ta.

Îi doresc mult succes, reuşitele să îi fie alături, bucuria să îi stăpânească sufletul, dragostea celor din jur să se reverse în fluvii peste sufletul ei frumos. Nu poate fi altfel decât mama sa.

Vă îmbrăţişez cu mare drag!

lidy spunea...

:)Miki iti multumesc pentru gandurile bune si, mai ales, pentru rugaciuni! Am inceput deja sa ma bucur de rodul lor... :) Iar celor care s-au plimbat astazi pe aici si au lasat cate-un gand pentru mine le multumesc si, la randu-mi, le asez inainte toate cele bune de SUS.

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Asa sa fie!Multumesc mult scumpa mea.

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Bine zici.Noi credem, in rest e treaba LUI. Te pup drega mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumiri prietene!

elena marin-alexe spunea...

Anikó-
Multumesc pentru incurajare.Domnul nosstru va purta de grija.Köszönet a szíve.

elena marin-alexe spunea...

marada-
Multumim pentru pumnii stransi..din prietenie!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Prea usor nu-i este si cu familie, copii si servici...dar are grija Dumnezeu.Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

...-
Multumesc pentru sustinere! Noapte buna prietene!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
DORESC SI EU SUCCES TUTUROR CARE SUNT IN EXAMENE! MULTUMESC.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Bineinteles...Pup draga prietena!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Multumesc scumpa mea!

ANCA spunea...

muult succes frumoasei tale domnisoara :)
o zi mminunata !si muult har

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Nici nu vrem ceva fara Dumnezeu! Pace si bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Cuvintele tale frumoase au curs ca o apa racoroasa intr-o zi torida...
Multumim scumpa Geanina!

elena marin-alexe spunea...

Lidy-
Te imbratisez iubita mea cu toate gandurile mele..si ti-as mai spune ceva, dar las'ca -ti zic la telefon.
MARE DUMNEZEU AVEM!!![ cum canta Rugul aprins ].

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Frumoasa mea 'domnisoara', este o doamna de vreo 30 si ceva ani,care are binecuvantarea sa fie mama a trei copii.
Multumesc mult ANCA draga mea!

monik spunea...

Cu Domnul si in Domnul totul este posibil. Cu incredere. Bafta!
O imbratisare, si multumesc pentru vizita. :)

denisia spunea...

Mult spor la invatat, desi stiu ce greu este... mai ales pe caldura asta... ai face orice altceva, decat invatat.

Imi place curajul ei si faptul ca o incurajati.

Carl spunea...

Very Beautiful..very moving..There is nothing like a mother's love..:) I will be thinking of your daughter and wish her the best on her exams..Thank you for visiting me even though I have not been online much lately..I hope all is well with you and your family.
Always the very best wishes,
Your Friend,
Carl

elena marin-alexe spunea...

monik-
Multumesc pt.urari si imbratisari.Ti le reintorc intreit draga mea.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Carl-
Welcome back my friend worried that no longer appear on your blog? Thank God you're healthy. Thanks for kind words addressed to my family and me. Friendship with Helen!

raza de soare spunea...

buchetul se mareste doamna Elena...si noi o sustinem...bafta multa fetei dumneavoastra...sa nu va fie de deochi...va seamna, amandoua flori frumoase:D

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Mii de multumiri pentru sustinere. Multumesc din suflet Raza de soare!

Rodica Botan spunea...

Cu Dumnezeu in fiecare zi...asta e formula succesului, pe care ti-o doresc nu numai la examenul asta dar...la toate examenele vietii!!!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Da! ISUS CHEIA SUCCESULUI! Multumesc Rodica draga mea!