luni, 7 iunie 2010

Jacktels Kochbuch

Jacktels Kochbuch - Biografie de inima
Unul din maestri bucatari, care a gasit modul de impletire a frumosului dus pana la arta, cu utilul unei mese in care se etala cu discretie bunul gust la propriu.Iubea poezia si cocheta cu ea adeseori atingand cu sfiala metafora.
L-am cunoscut aici in virtual si desi toti consideram ca nu ar trebui sa ne afecteze relatiile virtuale, uite ca pe mine virtualul nu si-a pus amprenta indiferentei ascunsa intr-un anonimat uneori cautat cu ardoare, alteori aprobat tacit.
Ne-am scris pe maill, de multe ori si ne-am spus "ofurile" , bucuriile mici, nadejdile la care aspiram concluziile la care ajunsesem la un moment dat, vis a vis de viata de toate zilele dar si de vesnicia ei.
Stiam ca este foarte bolnav cu multe complicatii extrem de grave. Era constient ca intr-o zi va disparea dintre noi.Era pregatit si nu regreta aproape nimic, decat familia pe care  o va lasa in urma sa..
Din 19 febr. i-am simtit lipsa.L-am cautat, i-am scris si nu am mai avut nici o veste pana azi. Am cautat pe la cei ce-l cunosteau un raspuns dar toti cred ca si mine ca Jakob nu mai este fizic printre noi. Pe blogul lui lista de persoane a fost stearsa.. si comentariile inca mai vin la ultima lui postare.
Poate ca ar trebui sa invatam ceva din aceasta povestire si anume, ca nu ar trebui sa consideram virtualul ca ceva abstract, care nu ne poate atinge sentimentele.Poate ca ar trebui sa fim mai deschisi mai sinceri,mai iubitori, mai iertatori si mai ingaduitori  in relatiile noastre virtuale, caci oricand oricine dintre noi poate pleca intr-o zi. In urma omului nu ramane decat bunul nume atat.Asa spune Biblia si eu cred.Vine o zi in care il vom intalni pe Dumnezeu!
Ca intristarea mea sa fie si mai adanca ultimul raspuns la comentariile de pe blogul lui a fost pentru mine. O coincidenta care m-a intristat pana la lacrimi.
Jacktels Kochbuch hat gesagt...     Hallo Doamna Elena,     Vä multumesc frumos.     Si eu vä doresc numai bine si mä gindesc la Dumneavoasträ..     O Säptäminä minunatä vä doresc     Cu drag Jacob     22. Februar 2010 11:27 .........................................................................................................
Am sa postez in numele prieteniei  si ultimul comentariu de la mine...o poezie trecuta prin inima si sufletul lui, care purta urmele unei suferinte adanci. O sa-i scuzati va rog exprimarea mai greoaie in lb.romana, incercati sa patrundeti esentialul.
Tu Stea , departe de Pämint Tu Stea , acolo sus in Cortul ceresc departe de aceastä Lume Lumina ta mä insoteste des, prin Noptile sumbre De amare Visuri m-ai apärat Si la Tintä mai adus Tu Stea mi-ai däruit si Dragoste intro Noapte de varä caldä Dragoste, care este acum atât de departe . departe , departe de aceastä Lume Stelele asi vrea sä le ating ca si noi in Noaptea aceia in Lumina Lunii luminoase si astäzi incä mä intreb: Vezi Tu aceasi Stea ca si eu ?? O Zi minunatä si plinä de Liniste vä doresc. Cu drag Jacob
 Multi trandafiri albi pentru prietenia pe care mi-ai oferit-o!
Iti voi pastra o frumoasa amintire Jakob prietene!Daca totusi esti pe undeva, da un semn...cat de mic.Inca te mai astept !

22 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Dumnezeu să-l odihneacă. Aceste plecări definitive poartă în ele o incomensurabilă tristeţe...

IONEL MESAROS spunea...

In fata unei asemenea dezvaluiri socante ,nu am prea multe cuvinte.
Cu toate ca nu l-am cunoscut pe Jacktels Kochbuch ,regret plecarea sa din aceasta lume!Dumnezeu sa-l odihneasca !
Citind aceasta "Biografie de inima",am simtit cat suflet ati pus in aceasta relatie din lumea virtuala.
Subscriu intru totul la ideea dumneavoastra:"Poate ca ar trebui sa fim mai deschisi mai sinceri,mai iubitori, mai iertatori si mai ingaduitori in relatiile noastre virtuale, caci oricand oricine dintre noi poate pleca intr-o zi."
Va multumesc pentru aceasta lectie de viata pe care ne-ati oferit-o!
Va doresc o zi linistita!

ELENA spunea...

Îmi pare rău ce aud..!
O săptămână frumoasă
vă dorsc scumpa mea Tiză!

Vă pup!

compadvice spunea...

Oameni deoasebiti impodobesc acest pamant.Dar Domnul Ai cheama acasa pentru ca vrea sa impodobeasca cerul cu astfel de oameni.M-a emotionat enorm postul dvs.Virtualul face parte din viata noastra si este strans legat de sentimentele noastre fie ca vrem fie ca nu.Oameni vin si trec, pentru ca asa a fost lasat.Important e ce s-a scris in dreptul fiecaruia dupa ce ne stingem nu se mai poate modifica.Domnul sa va binecuvinteze:)

CamiWitt spunea...

Poeta mea draga, cuvinte minunate ai scris tu aici! Dar...vad ca este deja inteles gresit! Nu ne-a parasit, sti tu asta 100%??? Nu cred ca lui Jacob iar place ceea ce scriem. Un om asa minunat ca el, exista rar!!! Si poate ma condamni, dar sa vorbim oficial de suferintele lui, nu prea mi se pare corect, numai parerea mea. Da, el a scris de multe ori ca are probleme cu sanatatea, dar lasa-ne te rog mult, sa raminem numai la probleme cu sanatatea! Te apreciez mult, in respect si sinceritate,
A ta roscata cu ochii verzi Cami

CamiWitt spunea...

Lamureste-ma si pe mine te rog, ce veste ai primit azi? de la cine? Cine a zis ca este printre ingeri? Imi tremura carnea pe mine

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Sunt 4 luni de cand il caut si ....0 rezultat.

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
Cred ca lectia de viata este implicit pentru mine.
Sunt extrem de trista si confuza.O seara buna prietene!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Ar fi o minune sa nu fie asa...

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
El chiar mi-a impodobit viata si am avut multe de invatat de la el.O seara buna Florine si multe binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

CamiWitt-
Nici nu am spus ca stiu suta la suta dar din toate tatonarile mele asa reiese ca nu ar mai fi printre noi.
Daca insa este si imi doresc mult de tot acest lucru VOI FI FOARTE FERICITA!Roscato draga mea cu ochisorii verzi sa dea Dumnezeu sa nu fie asa si sa ne bucuram de prezenta si prietenia lui inca multa vreme.Sperantele mele sunt mici datorita e-maillurilor pe care le-am primit de la el.
Imi pare tare rau...

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Ma rog Domnului sa nu fie asa..
Sincere imbratisari de la Vrancea! Te pup!Si sa speram...

CamiWitt spunea...

Nu am m-ai scris ca nu vreau sa rascolesc familia, egal cum sta cu el. Cind o fi timpul, o sa avem si o veste! Rabdare si rabdare, este greu, dar asta este singura solutie!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

dumnezeu sa l odihneasca

mmary spunea...

Citind toate aceste revarsari de suflet ma rog ca Jacob sa fie in prezenta lui Dumnezeu , indiferent daca se afla pe pamant sau printre ingeri.

Fie ca indurarea si iubirea Domnului sa se reverse asupra lui neincetat.

Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti ,cu toate harurile Sale!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Sa fie cu el oriunde s-ar afla acum!

elena marin-alexe spunea...

Cammi Witt-
Draga mea sper si sa dea Domnul sa nu fie asa...Crede-ma ca ma incearca intristari grele...

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Multumesc pentru ca simt ca ma intelegi.Sustinerea ta imi face bine, desi sperantele pier de pe o zi pe alta!
Fii binecuvantata!

CARMEN spunea...

Nu! eu nu pot sa cred ca Jacob nu mai e! Precis va scrie din nou!Nu vreau sa cred!
Pe 9 februarie mi-a scris ultima data un mail, si eu astept...Poate mâine

elena marin-alexe spunea...

Carmen-
Timpul ne va arata...
O seara placuta cu mare drag, Elena.

tina spunea...

http://ichkoche.wordpress.com/

elena marin-alexe spunea...

Multumesc din suflet ca esti bine, sanatos si te-ai apucat de treaba...
Acest mesaj mi-a facut ziua frumoasa!Fii binecuvantat drag prieten!
MULTA SANATATE SI BUCURIE SA AI!