miercuri, 2 iunie 2010

Indiferenta

Ellie Wiessel-castigator al  premiului NOBEL spune:

 Cred ca cea mai mare sursa a pericolului in aceasta lume este -indiferenta.
Opusul iubirii nu este ura, ci indiferenta
Opusul pacii nu este razboiul, ci indiferenta fata de razboi.

Cioran-Daca as fi sigur ca mântuirea mi-e indiferenta, as fi de departe cel mai fericit om care-a fost vreodata.

 Aurel Baranga-
Din toate pacatele omenesti, cel mai detestabil ramâne, fara putinta de tagada, nepasarea, augusta indiferenta a omului fata de suferintele si durerile omului de lânga

 Shaw-Indiferenta este esenta inumanului

Joan Vinge-Indiferenţa este cea mai puternică forţă din univers. Ea face tot ce atinge lipsit de sens. Iubirea şi ura nu au nici o şansă împotriva ei.

Ellie Wiessel-Opusul vietii nu este moartea, ci indiferenta fata de viata si moarte.  

In toate Indiferenta  este cel mai mare dusman.

28 de comentarii:

Diana spunea...

Indiferența chiar e cel mai mare dușman în toate, chiar doare și rănește cel mai mult...

Cella spunea...

si acum urarea:

O zi cu muuuult har!

Cella spunea...

in realitate nu exista stare de indiferenta ;)
nu am cum sa fiu indiferenta fata de ceva sau cineva, ori imi place ori imi displace.
Ca imi impun eu o fata indiferenta e partea a doua.
Iar tie iti trimit o urare frumoasa, frumoasa, frumoasa;)

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Da chiar raneste mai rau decat cea mai rea vorba.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Scumpa mea , trebuie sa te contrazic putin caci indiferenta chiar exista ea mai poate fi numita si "nepasare", dar este acelasi lucru. Poate ca tu nu o ai in caracterul tau, Slava Domnului, dar daca nu ar fi indiferenta, multe lucruri rele ar fi schimbate.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Si acum urarea mea pt. tine drga Cella: Sa nu deschizi niciodata usa inimii tale pentru indiferenta!
Pace , bucurie si Dragoste!

IONEL MESAROS spunea...

Indiferenta isi are obarsia in raul care ne-a invins,iar efectul in imposibilitatea biruirii binelui!

Cristian Lisandru spunea...

Avem de luptat în fiecare zi cu această Indiferenţă care lasă în urmă răni adânci. Prin ceea ce facem, prin faptul că nu rămânem... indiferenţi la ceea ce se întâmplă în jurul nostru, dăm o şansă mare inimilor să bată unele pentru altele şi unele lângă altele... O zi bună vă doresc!

ELENA spunea...

Indiferenţa este paralizia
sufletului,o moarte prematură.
(Cehov)
O zi superbă precum vă
este şi sufletul scumpa mea Tiză!
Vă pup!

Alin Budure spunea...

hai sa gasim o cauza a indiferentei si s-o numim "haul neregasiri". deci un indiferent are motive sa fie un indiferent. mai e cu cei care n-au motive, adica cei cu sufletul rece ca fierul, despre ei nu pot sa spun nimic decat ca sunt fiare.

denisia spunea...

Cand ramanem indiferenti in lucrurile care conteaza cu adevarat... inseamna ca inima noastra nu mai simte... se usca.

raza de soare spunea...

cat de potrivite citate unei discutii cu o persoana...multumesc doamna Elena...cu adevarat INDIFERENTA ne e unul din cei mai mari inamici...

José Ramón spunea...

Interesant post. Salutări de la creativitatea si imaginatia fotografii de José Ramón

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
Buna maxima ta! Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Cred ca ignoranta si indiferenta sunt surori.Sa dam o sansa iubirii...si sa rupem puntile indiferentei! Seara incarcata de har sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Alin Budure-
Te-am vizitat...si mi-a placut pe acolo!
Si da, ai dreptate.Te mai astept Aline.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Multumesc pentru marele rus, Cehov! Seara buna Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Ehei! Multi au inima uscata draga Deni!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Bine spus si tre' sa recunoastem.O seara binecuvantata scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Gracias Ramon!

dyanna spunea...

Da,cred ca asta ma raneste si pe mine foarte tare.

ANCA spunea...

Totdeauna indiferenta este ideologica si amabila, prezentata sub unghiul actualitatii si cu caracter strict personal
(Camil Petrescu )

pe curand ! muuulata pace!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
CRED CA ASTA RANESTE DOAR SUFLETUL SIMTITOR..SENSIBIL..Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Pace si bucurie din tot sufletul iti doresc si eu!

Geanina Lisandru spunea...

Indiferenţa ucide frumosul, bunul,liniştea şi tot ceea ce este uman în noi.

Citatele ne dau de gândit.
Simt stare de revoltă în faţa laşităţii şi atunci când dau piept cu indiferenţa .

Iau atitudine de fiecare dată, nu mă pot stăpâni când văd oameni care duc aceste stări dincolo de limite.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
CE MA BUCUR CA AI REVENIT GEANINA SCUMPO!Sa ne fereasca Dumnezeu de indiferenta, caci am pierde din umanul si asa pe cale de disparitie...
Cu toata dragostea te imbratisez!

Luminita Ciuciumis spunea...

Cineva spunea ca opusul dragostei nu este ura, ci indiferenta.
Multumesc D-na Elena pt cuvintele dv. pline de caldura.mi-ati facut ziua mai frumoasa!fiti binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Da! Ai dreptate caci este mult mai dura.
Sa -ti dea Dmnul o seara cu minunate vise si mult senin scumpa mea cu voce de aur!