duminică, 20 iunie 2010

Premiul Prieteniei

  Premiul Prieteniei pleaca astazi la Zenna /http://frozen-universe.blogspot.com/
Zenna draga mea sper ca acest premiu nu te va lua prin surprindere, desi este doar un premiu simbolic.Totusi pot sa-ti spun ca acest Premiu nu se poate da mai departe ci el este personalizat si imi rezerv dreptul sa-l daruies personal doar celor pe care ii consider prieteni din virtual.
Din prima clipa de cand am pasit in  lumea ' universului ' tau am simtit ca am sa mai revin iar si iar caci ceva deosebit ma atragea ca un magnet. Si asa s-a si intamplat. 
Desi intre noi este diferenta de varsta, avem multe lucruri in comun si nu de putine ori m-am descoperit in postarile tale, asa cum eram cu niste ani in urma. 
Imi place mult cum gandesti si redai tot in mod firesc, trecut prin filiera sinceritatii  si originalitatii tale ,draga mea.
Faptul ca si tu mi-ai batut in usa de multe ori , comentariile sincere lasate "la plimbare" m-au facut sa descopar in tine o tanara cu brevet de Mare Caracter! Si imi mai esti si prietena pe deasupra!
Cat despre desenele tale pot spune doar ca Cineva ti-a picurat pe maini si inima  din cupa talentului..caci am desoperit multe si interesante lucruri in 'universe'.
Imi face placere oridecateori te regasesc printre cei ce comenteaza pe la postarile mele..
Iti daruiesc acest Premiu si daca-ti face placere mi-ar placea sa-l pastrezi pe blogul tau.Alegerea iti apartine.


Dumnezeu sa te binecuvanteze Zenna!!!
Premiul Prieteniei- isi urmeaza drumul spre alti prieteni duminica viitoare! 


2 comentarii:

Zenna spunea...

Nu am cuvintele să vă mulţumesc, înseamnă enorm pentru mine acest premiu. Îl preiau cu mare drag şi cu recunoştiinţă; deşi nu ne cunoaştem personal, mă simt foarte apropiată de dvs şi v-am aşezat de acum mult timp undeva într-un loc special în sufletul meu.
Mi-aţi înveselit ziua, am trecut prin nişte momente mai grele, dar acum mi-am mai revenit.
Vă mulţumesc încă o dată, vă pup şi vă îmbrăţişez cu sufletul!

O seară cât mai plăcută! :)

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Si pe mine ma incearca un sentiment ca ...ne-am fi cunoscut de mult timp, ca ceva mai presus de noi ne leaga...
Ma bucur ca ti-em aratat o raza de soare , desi firava, ea poate aduce dupa ea zorii zilei.Te pretuiesc fata draga! :X