joi, 3 iunie 2010

In familie

La noi in familie cand este vorba de "bun" invitam toti membri familiei din care fac parte atat necuvantatoarele cat si jucariile noi.
Cam asa ne-am adunat cand a venit Robert din Italia si am sarbatorit cu multa bucurie...multumindu-i lui Dumnezeu pentru toate lucrurile, chiar si pentru cei 4 bobocei de gasca, pe care mi i-am dorit de mult timp.Pentru mine cand se aduna copii este mare sarbatoare. In curand vor sosi si cei dela Cluj si parca nu mai am rabdare ...Timpul parca sta pe loc.

26 de comentarii:

Octavia spunea...

Ce frumos e cand vezi familia adunata laolalta! :X
Apropo...vreau si eu boboci:X

Cristian Lisandru spunea...

Gânduri bune întregii familii!

Diana spunea...

Dumnezeu să vă aibă în pază întreaga familie.

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Daca ai sti tu a de vreo 4 ani imi doresc bobocei si abia acum cand am gasit pe piata am luat doar 4 ca nu mai aveam bani destui... :)

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Multumesc si la fel iti doresc sa aud ca peste ani te aduni cu o familie frumoasa. :)

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Multumesc Diana si la fel iti doresc si tie draga mea! :)

ANCA spunea...

Elena,ce frumoasa familie !Domul sa va Binecuvinteze !(ei,ei ce dor mie si mie de mama mea :)> sper s ao vad in curand nu ma vazuto din 2006 :(((

te pup si numai bine si muuulta pace

raza de soare spunea...

frumoasa familie...atunci unde se strange familia vine si bucuria si implinirea...sa fiti sanatosi si fericiti!

disa spunea...

familia-darul cel mai de pret al Creatorului!
O zi binecuvantata alaturi de cei dragi!
Domnul sa fie cu voi!

marada spunea...

Ce familie minunata! Sa traiti si sa va bucurati de tot ce vă va da Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
TE ROG FA TOT POSIBILUL S-O VEZI CAT TIMP MAI ESTE...Imbratisari draga mea ANCA!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
De toate...ca-n familie,si cu Dumnezeu in inima.O seara de har si bucurie sa ai Raza!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Buna seara scumpa mea si multumiri!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Ii multumesc Lui pentru toate lucrurile! Seara frumoasa!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

o minunatie de bobocei sa va traiasca va imbratisez cu drag

Rodica Botan spunea...

Frumoase poze...si familie si bobocei...Dumnezeu sa va pastreze in Harul Lui...

denisia spunea...

Frumoasa familie, se vede ce fericita sunteti alaturi de ei.
Sănătate vă doresc să vă bucuraţi de nepoţi.

corina spunea...

Bunul Dumnezeu sa va trimita numai si numai binecuvantari intregei familii!Doamne ajuta!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Ma bucur nespus de ei.Stii si tu cat mi i-am dorit...

Tartoras spunea...

Ce frumoasa familie aveti, Doamna mea!Nimic nu-i mai relaxant decat sa fii inconjurat de dragostea familie!!!
Sa fiti binecuvantati si sanatosi cu toti!!

p.s.
Doamna mea....ce stergare romanesti minunate aveti!!!
Iar bobceii de rata...o incantare!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Multumesc mult !Pace si bucurie sa primesti din plinul Sau!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Se vede ca sunt fericita? Da sunt si ii multumesc LUI!

elena marin-alexe spunea...

CORINA-
Draga mea am trecut si prin necazuri si i-am multumit caci a fost cu mine.Acum ii multumesc pentru bucurii.Maine...nu stiu decat ca ii voi multumi iar.

elena marin-alexe spunea...

TARTORAS-
Scumpa mea bine ai revenit la plimbare!Multumesc pentru aprecieri si daca-ti plac stergarele romanesti vino la mine sa-ti dau si tie draga mea Ana!Mii de pupici...

Glennis spunea...

I understand a big Teddy Bear indoors but am surprised you have your ducklings indoors. Maybe just for a moment to photograph the pretty fluffy little bundles.

elena marin-alexe spunea...

Glennis-
Yes I got the house for photos. Glennis Thanks for visiting my dear!Good day!