duminică, 27 iunie 2010

Eugen Dan


Ne este aproape de inima, de cativa ani buni si de fiecare data cand i-am solicitat ajutor sau sfat in diverse situatii, a fost mereu langa noi, gata sa intinda o mana sa mangaie sau sa stearga o lacrima..
Un om deosebit, plin de sensibilitate, modest, sincer, bun pastor plin de dragostea lui Dumnezeu, bun familist, bun prieten si lista poate continua lejer, asa l-am perceput de cand l-am cunoscut si pana azi cand isi sarbatoreste ziua de nastere. Cu siguranta va avea o zi incarcata de urari, dar pe langa cei ce-l iubesc si-l pretuiesc ma alatur si eu cu familia mea si doresc sa-i urez pastorului bisericii  noastre "Maranata", toate urarile de bine si sanatate pe care le alaturam binecuvantarilor lui Dumnezeu.
Imi pare rau  fr.Eugen, ca nu va pot spune personal aceste urari, deoarece sunt la Cluj la Lidia, unde stau cu copii pentru perioada cat ea si Sergiu sunt  plecati in turneu cu Speranta.
Cu cele mai alese ganduri va dorim:
La Multi Ani si buni!!! Fiti binecuvantat in veci!

26 de comentarii:

raza de soare spunea...

La multi ani draga Elena, e bine cand turma e indrumata de un pastor bun...

monik spunea...

..ce gand frumos.. o duminica placuta (cu nepoteii) va doresc.
monik

elena marin-alexe spunea...

raza de aoare-
Fara nici o exagerare, pot afirma ca este un model de viata pentru noi si il iubim cu iubire din Iubirea LUI.Merita!
Multumesc raza dulce!

elena marin-alexe spunea...

monik-
Multumesc mult draga mea!

miki spunea...

Intalnesti din ce in ce mai rar astfel de persoane.La multi ani si de la mine!

Geanina Lisandru spunea...

Las gânduri senine şi pline de frumos pentru prietenii tăi dragi.

La mulţi ani!

Să le fie viaţa la fel de frumosă şi iubirea veşnică.

Pentru tine şi cei dragi, pupici geaninoşi peste normă!

Anikó spunea...

E o binecuvintare cind turma Domnului e indrumata de un pastor bun.Domnul sa-l binecuvinteze cu toata familia,si LA MULTI ANI!

Orry spunea...

:) ce frumos sa apreciezi prietenii la justa lor valoare! In timpul în care ÎNCĂ prietenia se consuma si nu ...după! :D
Felicitări pentru toate aceste sentimente sincere!
Doamna Elena: zile frumoase alături de nepoței!

denisia spunea...

Un gest frumos, care te caracterizeaza.
Multa binecuvantare!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Sunt rari..dar inca mai sunt draga Miki.O seara cu pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Multumesc scumpa mea ca esti pe aproape de mine, cu gandul si inima.O seara frumoasa si binecuvantarea Domnului sa ai draga prietena draga.

elena marin-alexe spunea...

Aniko draga mea sora este mare har intr-adevar.
Jézus béke legyen veletek mindörökké!
Cu toata dragostea iti spin fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Scumpa mea, adevaratele prietenii trebuiesc pretuite si pastrate in adancul inimii, ferite de toata uratenia acestor timpuri...
O seara binecuvantata fetito draga mea!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc draga mea.Pace si bucurie sa-ti daruiasca Isus!

ELENA spunea...

LA MULŢI ANI!
O seară minunată scumpa mea Tiză!
Vă pup şi îmbrăţişez cu drag!

FleurduMay spunea...

La multi ani! Ma bucur ca mai exista si oameni buni in toata falsitatea asta..

dyanna spunea...

La multi ani si tot ce isi doreste !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani, mai rar asemenea oamenii in ziua de azi.va imbratisez

Anikó spunea...

Ca sa poata fi un pastor bun este nevoie ca familia sa si toata biserica s-a o sprijine cu rugaciuni.Vad ca fratele nu duce lipsa acestuia.Asa poate lucra Domnul in inimile copiilor sai,si isi gaseste placerea in vietile lor.Domnul sa va binecuvinteze pe toti in continuare cu dragostea lui cea sfinta.

Cristian Lisandru spunea...

Ne alăturăm şi noi cu mare drag şi spunem LA MULŢI ANI şi MULTĂ SĂNĂTATE!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Multumesc tizo!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Da inca mai exista oameni adevarati!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc Dyanna!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Si eu te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Anikó-
Intr-adevar, cand esti inconjurat de iubire trebuie sa si daruiesti iubire din IUBIRE!
MULTUMESC DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

cRISTIAN lISANDRU-
Multumesc mult Cristian! Fii binecuvantat!