joi, 3 iunie 2010

Lume lume

 Daca este vineri "Hai la plimbare" la brat cu poezia!
Azi - ADRIAN PAUNESCU

De la mine pân' la tine
Numai fluturi şi albine,
De la tine pân' la mine,
Numai rău şi nici un bine.

De la mine pân' la ea,
Numai lanţ şi numai za,
Unde-i ea şi unde-s eu,
Numai piese de muzeu.

De la noi până la lume,
Numai fiare fără nume,
De la lume pân' acasă,
Numai vreme friguroasă.

De la mine pân' la ei,
Numai lupte şi scântei,
Ei acolo, eu aici,
Şi-ntre noi e-un fel de bici.

De la voi la oarecine,
Numai guşteri şi ruine,
Din neanţ la dumneavoastră,
Numai gratii la fereastră.

De la noi până la noi,
Numai ei, din doi în doi,
Invers, de la noi la noi,
Numai stare de război.

De la toate pân' la toate,
Numai tu, singurătate,
Numai tu şi eu şi plânsu-mi,
De la eu până la însumi.
Adrian Paunescu

16 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie ati ales, va imbratisez

... spunea...

Adrian punescu face parte din categoria poetilor pe care ii pretuiesc.
Va multumesc pentru aceste versuri incantatoare!
"De la toate pân' la toate,
Numai tu, singurătate,
Numai tu şi eu şi plânsu-mi,
De la eu până la însumi."
Va doresc un week-end placut!

Rodica Botan spunea...

Cit de mult adevar spune poezia asta...

Cristian Lisandru spunea...

Din punctul meu de vedere, orice poezie a lui Păunescu este o desfătare... Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi!

raza de soare spunea...

"Numai stare de razboi" asa ar parea situatia actuala in Romania...cand vom avea parte de pace?

mmary spunea...

"De la toate pân' la toate,
Numai tu, singurătate,
Numai tu şi eu şi plânsu-mi,
De la eu până la însumi."

E superba aceasta strofa...iar poetul Adrian Paunescu nu se dezminte daruindu-ne versuri pline de profunzime...

Va imbratisez cu drag si va doresc o zi minunata impreuna cu Isus !

dyanna spunea...

Da,foarte frumoasa.

José Ramón spunea...

Benito poem despre imaginatia la poze cu Jose Ramon Multumesc pentru vizita si comentariile tale. Ai o zi frumoasă

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc! :X

elena marin-alexe spunea...

...-
Merita pretuirea celor ce iubesc poezia. Va multumesc si va doresc o seara minunata cu multa pace si senin in suflet.

elena marin-alexe spunea...

Rodica-
Te pup draga mea.Multa binecuvantare sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Am aceeasi parere despre poet. Seara cu bucurii la purtator sa ai!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Pace? Cred ca in rai, doar acolo exista asa ceva. Imbratisari Raza mea draga!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
O seara plina de har si prezenta divina iti doresc draga Mary.Ma bucura mult vizita ta.Imbratisari sincere cu drag, Elena.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Imbratisari draga dyanna! :)

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Multumesc draga prietene.O seara frumoasa cu binecuvantari!