duminică, 6 iunie 2010

Premiul Prieteniei

A
Astazi Premiul Prieteniei va pleca la Cella! http://asteptandminunile.blogspot.com

Draga Cella, ma bucur sa te anunt ca am hotarat sa iti daruiesc acest premiu individual, pe care il daruiesc de aproape un an, celor pe care ii consider prietenii mei de suflet.
Admir la tine SINCERITATEA cu care te imbraci in fiecare rand pe care il scrii pe blog.Dar in aceeasi masura admir si maturitarea ta spirituala si faptul ca nu glumesti cu ce ne prezinti, de fiecare data.
Intru si citesc cu deosebit interes cateodata si printre randuri...si imi place ce gasesc.Ai un talent deosebit la proza si atunci cand citesc as vrea sa nu se mai termine parca...asa frumos curg ideile in  scrisul tau care impleteste simplitatea cu adevarul.
Esti o fiica demna de Mantuitorul tau. Ferice de cei ce-ti castiga prietenia!
Multumesc pentru ca ma urmaresti cu fidelitate, ca o adevarata prietena asa cum te consider, scumpa mea.Te simt aproepe de mine si simt ca ma pot baza pe o prietenie izvorata din Lumina Lumii. Seriozitatea cu care pui in valoare diverse subiecte, ma face sa-mi doresc de fiecare data, sa mai revin.. Si o fac cu mare placere intotdeauna, cand intru si "astept minunile" impreuna cu tine.Meriti acest premiu si ma simt onorata sa ti-l ofer ca un semn al prieteniei noastre.

Dumnezeu sa te binecuvanteze draga Cella!
Premiul Prieteniei isi urmeaza drumul spre alti prieteni.

6 comentarii:

denisia spunea...

Super alegere. Imi place si mie mult Cella, mereu trec in vizita.

Cella spunea...

Elena, multumesc frumos. Nu ma asteptam la premiul asta ... deloooooc. Am vazut ca tu il tot dai si ma gandeam ca trebuie sa fi facut oamenii aia ceva de il meritau ... insa banuiam ca e ceva secret ;)).
Multumesc pentru cuvintele frumoase ce le-ai scris despre mine si pentru mine ... le dau mai departe Domnului.
Esti unul dintre oamenii pe care vreau sa ii intalnesc si cu care sa stau la povesti ... si nu asa pe fugarite ci tihnit ....
Multumesc frumos si iti doresc o saptamana cu har din belsug!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Cum sa nu-ti placa asemenea fata? Te pup denis'.Sa ai o saptamana cu mult har.

elena marin-alexe spunea...

Cella Ma bucur ca te-am surprins cu premiul si sa stii ca nu este nici un secret la mijloc ci doar este un premiu personal, care este facut de mine si fiica mea si pe care doar eu il daruiesc prietenilor pe care ii consider "adevarati prieteni", care merita premiul pentru un blog excelent, fidelitate, talent in ale scrisului, spiritualitate etc.
Acum ca nu mai este mistersa stii ca si mie mi-ar placea sa stam la povesti si poate vom avea acest har.
Te pup cu mare , mare drag!

IONEL MESAROS spunea...

Ma bucur foarte mult ca am reusit sa va fac o surpriza!
Gestul meu a fost unul marunt ,insignifiant,insa a fost inraurit de atitudinea admirabila a dumneavoastra fata de fiintele din universul virtual,fiind un banal semn de recunostinta pentru modul in care imbogatiti sufleteste acest mediu.
Sunt de-a dreptul onorat ca postarea mea sa ajunga pe blogul dumneavoastra!
Din Satu Mare,va urez o seara linistita!

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
VA MULTUMESC MULT! o VOI POSTA INTR-UNA DIN ZILELE URMATOARE. Cu respect Elena.