duminică, 13 iunie 2010

Premiul Prieteniei

Astazi premiul Prieteniei pleaca la Danube Daughter!  http://jurnal-de-soprana.blogspot.com/
Buna seara iubito! Iti daruiesc acest Premiu Personalizat ca semn al unei prietenii ce nu s-a pierdut in timp.Ne cunoastem de ceva timp si as vrea sa-ti marturisesc ceva si anume: Esti prima tanara care a reusit sa -mi schimbe parerea nu prea buna despre generatia actuala de tineri care traiesc fara a incerca sa dea vre-un sens vietii lor.
Ei bine, tu draga mea mi-ai marturisit ca ai un vis, pe care o sa-l deconspir acum: Iti doresti mult sa compui o opera. Mi se umple inima de bucurie si sufletul de fiori cand ma gandesc la idealul tau. Chiar daca nu am comentat totdeauna, te-am urmarit cu interes si te-am si ascultat cantand soprana mea draga! 
Iti multumesc  din suflet "fata din muzica", caci la randul tau si tu ai ramas fidela cititoare a blogului meu de suflet, hai la plimbare si chiar daca ai fost foarte ocupata cu muzica, ti-ai gasit timp sa ma vizitezi. Sensibilitatea ta mangaie si vocea ta iti lasa amprenta auditiva. Esti talentata si nu pot decat sa-ti urez mult succes in viata!
Astept opera ta, cu foarte mare interes. Te pretuiesc scumpa mea si daca-ti face placere te rog sa ridici premiul si sa-l pastrezi, caci e un premiu individual.
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

Premiul Prieteniei merge mai departe spre mai noii prieteni..

4 comentarii:

Sorin M. spunea...

Doamna Elena, trebuie sa-mi cer iertare, in graba am trimis cartea din care am citit eu, in locul celei noi pregatita expre pentru concurs

elena marin-alexe spunea...

Sorin M.-
Fiti pe pace, important este cartea in sine, adica ce contine ea si va multumesc.

Danube Daughter spunea...

Multumesc din suflet doamna draga, mi se face sufletul luminos si parca il vad scaldandu-se intr-o lumina minunata, ca o cascada de iubire. Mi-ati incununat aceasta zi care a fost minunata pentru inima mea, si va multumesc! Ma simt flatata ca simtiti si ganditi astfel despre mine si as dori sa stiu sa va rasplatesc, inmiit, iubirea. O seara minunata!!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Am daruit cu mare drag acest Premiu si eu trebuie sa-ti multumesc...
Fii binecuvantata "fata din muzica"! Te pup!