duminică, 13 iunie 2010

Nabucco

 

18 comentarii:

Octavia spunea...

wow...ce frunos! La biserica asta mergeti?
Cand eram in cor cantam si noi cantarea aceasta, frumoasa!

Cella spunea...

Ai starnit in mine noian de amintiri cu melodia asta ...

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Eh, mi-ar placea mie, dar nu este biserica mea este Biserica Baptista din Curtici lud.Arad, care are o vechime de peste 120 ani.Si e de suflet pt.mine caci aici am recitat prima mea poezie urcata pe o masa.Aveam 6 ani.

miki spunea...

Grozav moment pentru o zi de duminica!
Felicitari pentru alegere!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Si eu am patit la fel...te pup draga mea sora.

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ma bucur ca-ti place Miki draga..

Cristake spunea...

Nu prea mi se pare o idee faina modificarea textului original al operei lui Verdi - daca o fi vreo modificare, inca nu cunosc, dar banuiesc ca e. Am ascultat mai cu luare aminte numa' doua opere pana acum, "Aida" lui Verdi si "Inelul Nibelungilor", vasazica "Nabuccodonosor" nu inca. Poate ca textul religios in sine merita ceva mai mult decat un astfel de hibrid, cu muzica din Verdi; altminteri, eu unul as milita cu mare drag pentru introducerea unor mici concerte de muzica culta in bisericile crestine, de orice coloratura [ca alelalte, necrestine, nu cred ca ar fi interesate] - asta asa, ca sa mai stim si alte cele decat gratarul si berea, sclipiciul kitchos din orice aspect al vietii ar fi sau cine stie ce alte cele. Stiu, nu e rolul popimii sa faca educatie muzicala, da' cred ca o atare actiune nu ar putea avea decat efecte pozitive.
Ca sa imi inchei peroratia de om nebun [nu eu is de vina, canicula si vuvuzelele de la mondiale! :D ], imi cer iertare daca textul cantat nu ii modificat, dar daca e, atunci sincer zic: nu imi place! Muzicianul cu idei ar fi trebuit barem sa potriveasca textul pe o piesa compusa cu gand religios, ca sa zic asa, iar acilea alde Bach sau Haendel au destule..
O sara frumoasa va doresc! :)

Danube Daughter spunea...

Minunat! va dati seama ca asta e tocmai pe gustul meu! o seara minunata si sper ca la dvs nu a sosit grindina...

raza de soare spunea...

absolut inaltator...m-a impresionat pana la lacrimi ... de mult nu am mai ascultat ceva care sa trezeasca in mine fiorul unei reintalniri, am simtit ca ma reintalnesc cu Domnul...

... spunea...

Pe blogul meu va asteapta un premiu!
Va doresc o seara placuta!

ELENA spunea...

Frumoasă muzică...
oare ce am face dacă nu ar fi?
O seară minunată scumpa mea Tiză..
Vă pup !

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Aaa, nu asa tataie! Eu credeam ca vii la atac pregatit cu traducerea ...in original nu merge cu presupuneri..Si apoi cu siguranta ca daca ar trai Verdi si l-am intreba ...ar fi mandru ca pe muzica lui i se aduc laude si onoare lui Dumnezeu, Cat privaste partitura crede-ma ca s-a respectat pana la virgula, tot.
Si apoi muzica clasica este de natura divina.. stiai?
Stii ca la Biserica Baptista din Curtici,cei care interpreteaza muzica la instrumente sunt toti muzicieni cu studii superioare?
Carcotasule!Noapte buna cu ganduri ...mai bune! ;)

elena marin-alexe spunea...

Danube-
"Fata din muzica", asa meriti sa-ti spun, deoarece tu traiesti in si prin muzica. Te iubesc cu iubire din marea Lui IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Crede-ma ca si eu am avut aceiasi traire azi..E minunata interpretarea si mesajul.

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
Multumesc mult.O seara binecuvantata sa aveti!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Muzica este divina si cu siguranta viata ar fi anosta fara ea, Tizo draga!

denisia spunea...

Buna dimineata. O zi plina de binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Buna sa-ti fie inima scumpa mea! O zi plina de lumina sa ai!