vineri, 18 decembrie 2009

Acolo unde cred ca esti...

Daca e vineri, e poezie pentru toti!

Acolo unde cred ca esti
Nici trenurile nu str
abat
Acolo ca de sticl
a par
P
adurile de brad brumat.

Tot mai departe simti si taci
Ad
augat la rest mereu
Si nu mai pot inainta
Decat pierzandu-m
a si eu.

Cum ninge, alb e orice drum
Si alb respira-ntregul timp
Nici nu te-a
s recunoaste-acum
Desperecheat
si fara nimb.

Mi-e mila si sa-mi amintesc
Dar nici s
a uit nu ma indur
Cat
a parere-i in destin
Cat
a greseala-i imprejur.

Cu degete de frig adun
Ca sub un sal inzapezind
Sufletul nostru inc
a bun
Mi
scarea lui catre argint.

Cum ninge, nu s-ar mai opri
Si fi-vor brazii ingraditi
Acolo unde cred c
a esti
Printre barbari meteori
ti.

In fiecare an astept
S
a ninga, sa te pot vedea
Dac
a privesti, daca asculti
Dac
a mai intelegi ceva.

Constanta Buzea

32 de comentarii:

Mariana spunea...

Am crezut că e poezia ta :)
E un compliment!

,,In fiecare an astept
Sa ninga, sa te pot vedea
Daca privesti, daca asculti
Daca mai intelegi ceva."

Ce frumos! Ce frumos! Doamne, merităm atâta frumos??...

raza de soare spunea...

printre fulgii de zapada vedem lucruri mai speciale, mai frumoase si mai luminoase...

am vazut pe cenaclul cultural un video postat de nakudo si am ramas uimita de picturi...am intrebat naiva cine le-a facut si am descoperit ca dumneavoastra sunteti autorul...asa ca nu mi-a mai ramas decat sa va spun ca ma inclin in fata artei si a artistei...

vyky spunea...

Va fi odată-o pace pe veci netulburată,
va creşte-odată grâul ca cedrii din Liban,
va fi odată-o turmă din lumea asta toată
şi miei n-o sa aibă de-atunci nici un duşman.

Iubirea o sa aibă o Patrie Slavită
în care Adevărul, doar el, va fi-mpărat,
în care bucuria va fi desăvârşită
şi Domnul singur Soare de-a pururi adorat.

Acum mă rog cu fraţii plângând cu frunţi plecate
aici stropesc cu lacrimi atâtea căi de dor;
- Acolo însă toate pe veci vor fi uitate
ne vom scălda iubirea în veşnicul Izvor.

O, Viitor de aur, cuprinde-mă în tine
cu inima şi ochii desprinşi de tot ce-i jos
să-mi ai pe totdeauna tot sufletul din mine
aprins ca o mireasmă în calea lui Hristos

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Imi plac versurile Constantei Buzea, iar poemul ales pentru azi m-a pus pe ganduri. Desigur ca El intelege tot! Te pup draga surioara! E grea iarna pe la voi, dar si pe aici.Fiti binecuvantati!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Si pentru mine a fost o mare bucurie pe care mi-a facut-o Stefania.Fata asta are un suflet foarte sensibil cum mai rar se intalneste.Eu nu prea stiu cum sa intru acolo in cenaclul de care zici....
Multumesc mult pentru aprecieri, dar crede vorba mea: eu nu pot face nimic fara a ma intersecta cu Dragostea fara margini a Domnului Isus Hristos!
De la El am picatura de 'talent'.

tasha spunea...

Imi place Constanta Buzea,in tinerete ii cumparam toate volumele care apareau..frumoasa si poezia pe care ai postat-o.. :)
Weekend placut draga mea!si pupicei vienezi

nakudo spunea...

draga mea prietenaIn fiecare an astept
Sa ninga, sa te pot vedea
Daca privesti, daca asculti
Daca mai intelegi ceva.
am mutit si sant fara cuvinte..va iubesc si imbratisez

Cristake spunea...

O mica lamurire solicit: acel cineva caruia i se adreseaza poeta... e cineva drag trecut in "nefiinta" sau e Hristos? E usor ambigua treaba... voit sau nu. Sau sunt eu natang...
Este excelent ca se mentioneaza trenurile :D

Lisandru Cristian spunea...

Prima oară am crezut şi eu că este poezia dumneavoastră. Abia la final am observat că era să fac o greşeală. O alegere inspirată. Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai plăcut...

ELENA spunea...

"Acolo unde cred ca esti
Nici trenurile nu strabat
Acolo ca de sticla par
Padurile de brad brumat.

Tot mai departe simti si taci
Adaugat la rest mereu
Si nu mai pot inainta
Decat pierzandu-ma si eu."

Superbă scumpa mea Tiză...
A venit iarna şi la mine...
acum nu vă mai invidiez,e cam
multă zapadă!
Să aveţi un sfârşit de săptămână
frumos, alături de cei dragi!
Vă puup!

Ao toque do Amor spunea...

Oi,Elena, as vezes dá pra vir ao pc e deixar recadinhos para os amigos
meu marido continua internado mas Deus esta no controle e meu coração sabe disso
Vim, te oferecer o cartão de natl do toque e desejar um natal abençoado e muito feliz
san

ARIPI DE FLUTURE spunea...

din nou ne "faceti cadou" o poezie superba.va imbratisez doamna elena

elena marin-alexe spunea...

vyky -
O replica superba la poemul Constantei Buzea.
Nadejdea noastra este intr-un viitor alaturi de El!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Si eu iti trimit din tara, fulgi mangaietori si plini de farmecul sarbatorii de Nasterea Domnului!
Imbratosari calde!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Superbe versurile si cu intelesuri adanci...si rascolitoare.
Si pe mine m-au lasat 'vraiste' cand le-am citit...
Sincere imbratisari si calde din marea Iubire!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Ai dreptate e ambigua exprimarea, dar sa nu uitam de apoca in care a fost scrisa, dar si de simbolistica artistica.O seara buna Cristake!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
In toate postarile mele ma straduiesc sa asez doar ce este mai valoros, pentru prietenii mei.
Salutari sincere de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Draga mea Tiza, ma bucur ca ai gasit un strop de frumos in poezia postata de mine.
Cu brate de prietenie calda te inconjor si te pup!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do amor -
Ola Sandra!Deus nos ouve e rezo para ela muito tu marido .Ma para você!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Versurile bune incalzesc inima. Ma bucur ca plac prietenilor buni!Te iubesc Fluturasule!

raza de soare spunea...

Doamna Elena: mesaj de la nakudo - daca doriti sa intrati pe cenaclul cultural:

http://cenaclulcultural.ning.com/

sau daca vreti direct pagina...la mine pe blog apare inaintea postarilor o casuta cu "Sunt Membru Cenaclul Cultural" dati clic pe Visit Cenaclu si ajungeti pe site:D...

numai bine...o seara placuta...

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
am incercat dar nu pot sa intru.Multumesc pentru ca ai vrut sa ma ajuti.

criss spunea...

Frumoasa poezie...se incadreaza perfect in peisajul mirific de afara.Azi am inotat printr-o zapada de aproape un metru....hahahha, iar acum inot in magia poeziei de iarna. Te pup mult Elena si inima sa-ti fie in continuare pura, ca albul imaculat al zapezii.Criss.

mmary spunea...

"Tot mai departe simti si taci
Adaugat la rest mereu
Si nu mai pot inainta
Decat pierzandu-ma si eu." ...superb...

Aceste versuri se pliaza suav pe dorintele sufletului meu care doreaste sa se piarda in oceanul milostivirii si al iubirii Divine...

"In fiecare an astept
Sa ninga, sa te pot vedea
Daca privesti, daca asculti
Daca mai intelegi ceva."...

Iar eu in fiecare an ,atunci cand privesc zapada, imi amintesc de un moment sublim petrecut pe dealul inzapezit al unei Manastiri...Eram fascinata de miliardele de sclipiri ce emanau puritate si in acele momente mi-am dorit enorm ca asa sa arate sufletul meu: ca acea zapada pura scaldata in razele unui minunat apus de soare..

Va imbratisez cu drag dorindu-va sa aveti mereu sufletul scaldat in lumina puritatii si a iubirii.

Carmen spunea...

Frumos aici si parca a inceput sa ninga cu iubire si in sufletul meu....
Domnul sa va binecuvinteze!

elena marin-alexe spunea...

Criss -
Frumoasa mea! Cuvintele tale trecute pe la usa casei mele virtuale, ma bucura ca de fiecare data.
Doar bucurii si surprize placute sa-ti aduca sarbatoarea Nasterii Domnului!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
In asteptarea "Marii sarbatori" sufletele noastre se reculeg intr-o deplina prezenta divina si rugaciuni sfinte.Simt si eu ca si tine prezenta Bucuriei care incalzeste inima doritoare de Dumnezeu.
O duminica binecuvantata sa-ti daruiasca Isus!

elena marin-alexe spunea...

Carmen-
Deci simtim impreuna misterul Nasterii Domnului Isus.
Binecuvantata sa fii draga Carmen!

raza de soare spunea...

hmmm...cred ca stiu care e explicatia...probabil ca nu puteti intra pe Cenaclu fiindca e restrictionat ca doar membrii sa intre...adica ar trebui sa va inscrieti mai intai ca sa-l puteti vizita...acum ca am elucidat misterul (cred) va urez o zi minunata si multumesc din nou pt premiu:D

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Asta este.Daca nu se poate nu-i nici o suparare.
Nu cred ca as vrea sa ma inscriu undeva, daca nu stiu despre ce aste vorba....adica ce contine.Cred ca ar fi fost bine sa fie accesibil tuturor si cei carora le placea , sa fi ales inscrierea.
Multumesc pt. lamurire si te imbratisez inca o data!

Rappa_ru' spunea...

Frumoase idei:)

elena marin-alexe spunea...

Andrei -
Multumesc!