joi, 24 decembrie 2009

Premiul Prieteniei !


Premiul pleaca astazi spre Kalliope! http://kalliopelp.blogspot.com/

Marius Brad ! Am fost extrem de bucuroasa cand ti-am aflat adevaratul nume . Am hotarat sa -ti daruiesc acest simbol al Prieteniei de mult timp dar, stiu ca mi-ai zis ca nu-ti plac astfel de daruri, asa ca am stat mult pe ganduri pana sa ti-l ofer.
Inca din primele tale vizite "la plimbare' m-ai impresionat cu gandirea ta prea matura[ fata de varsta ta]. Ma citesti de mult timp si prezenta ta aici imi este extrem de necesara.Ma ingrijorez daca trec cateva zile si nu gasesc un semn al trecerii tale, la plimbare.Imi place sa-ti citesc urmele trecerii prin blogul meu intotdeauna pertinente si pline de sentimente sincere si frumoase.Avem inca un punct comun, in afara de poezie :"Betel" si 'oda bucuriei' care ma incarca cu raze de lumina, la toate clipele tale de bucurie.
Cand am pasit in casa ta virtuala , am fost coplesita de versurile tale, care curgeau ca un parau repede de munte. Eram dependenta de poezia ta si zilnic semnam condica.
Versurile tale au inflorit si mai mult, cand in viata ta a stralucit numele Karinei. Mesajul trist s-a transformat intr-unul incarcat de dragoste si metaforele danseaza vesele printre cuvinte si ganduri adanci inlantuind inima si spirit.
Ca un lait motiv, mesajul meu era mai mereu, Cineva asolo sus te iubeste! Cred ca tot asta as vrea sa-ti transmit odata cu oferirea acestui dar........Da Marius Brad sa nu uiti niciodata ca: Cineva acolo sus te iubeste!
Cu El iti vor reusi planurile si sunt sigura ca va veni o zi, in care voi tine in mana o carte cu versuri, purtand autograful tau si o dedicatie speciala pentru mine.

Dumnezeu sa te binecuvanteze Marius !
Urmatorul Premiu va fi daruit in data de 27 Dec.

22 de comentarii:

kalliope spunea...

doream si asteptam acest premiu. Defapt dvs ati spus ca pe data de 25 il veti da, asteptam ziua de maine nu azi... Credeti-ma ca am citit de doua 5 ori textul. Asa frumos mi-ati scris incat nu-mi vine sa cred, chiar imi place, iubesc blogul "hai la plimbare" si iubesc persoana care-si lasa zilnic amprenta. Acest blog il vizitez cu drag, cu placerea mea de a citi dar nu mereu imi las semnatura, asta sa nu va dezamageasca ca nu tot timpul scriu la un articol dar de multe ori imi place sa privesc din umbra... Multumesc inca o data pentru acest premiu si va respect... Un Craciun de vis, o seara de neuitat alaturi de cei dragi...

Petru spunea...

Sarbatori fericite !

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Dragul meu esti printre primii prieteni care ma citesc de mult timp.Meriti acest premiu!Am vrut sa ti-l ofer de Craciun ca sa-l pui sub bradut...
Sarbatori binecuvantate sa ai si noul an realizari!O pup cu mare drag pe Karin!

Carmen spunea...

Craciun fericit!

elena marin-alexe spunea...

Petru-
Si tie la fel si bucuria Nasterii Domnului sa fie in inima ta.

elena marin-alexe spunea...

Carmen
Craciun cu Isus! Bucurie si pace!

ELENA spunea...

CRĂCIUN FERICIT DRAGA
MEA TIZĂ ŞI LA MULŢI ANI!!!
VĂ PUUP!

MONICA DANIELA spunea...

CRACIUN FERICIT ALATURI DE FAMILIE SI DE CEI DRAGI .

Kali spunea...

Va urez un simplu"Craciun Fericit!"Pentru ca este mai presus de orice!>:D <

gabi spunea...

Crăciun Fericit, draga mea !

Cami spunea...

Un inger alb pe un fulg de nea,
va trece prin casa ta,
sa va spuna,
bländ, soptind,
Craciun fericit!

Livia spunea...

Sa aveti parte de sarbatori binecuvantate!

nasturash spunea...

Craciun fericit va doresc si multe bucurii!

Sorin M. spunea...

Deschideţi uşa şi lăsaţi duhul Crăciunului să vă intre în casă!
Deschideţi inimile şi lăsaţi Bucuria
şi Împlinirea să vă intre în suflet!
Deschideţi larg braţele
şi îmbrăţişarea voastră caldă,
vorba bună şi gândul curat
să fie cel mai de preţ cadou pentru cei dragi!
Fie ca Iubirea, Înţelepciunea,
Încrederea şi Generozitatea
să vă călăuzească paşii în noul an!
"La mulţi ani!"

elena marin-alexe spunea...

Elena -
Doar imbratisari cu iubire din IUBIREA LUI ISUS!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA-Bucurie multa sa-ti dea Domnul si viata sa-ti devina o vesnica sarbatoare.

elena marin-alexe spunea...

Kali-
Bucurie si pace! Sarbatoare fericita!

elena marin-alexe spunea...

gabi-
Imbratisari cu sarbatoare in suflet!

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Bucurie si pace , intr-o sarbatoare sfanta!Sincere imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Livia -
Pacea lui Dumnezeu si bucuria safie cu tine draga mea.

elena marin-alexe spunea...

nasturash -
Craciun fericit!

elena marin-alexe spunea...

Sorin M.
Mii de multumiri pentru urarea desprinsa din inima lui Dumnezeu!
Pace si binecuvantare sa ai din belsug, cu intreaga familie!