miercuri, 16 decembrie 2009

Vis tanar

Va vine sa credeti ca intr-o lume mizerabila, unde domnesc sufletele mici, mai exista tineri care au vise in care nu este inclusa pofta banilor, distractia, o casatorie avantajoasa, sau alte dorinte meschine? Totusi acesti tineri desi foarte rari inca mai cresc prin tara strabunilor nostri Romania.
Deunazi am dat piept cu o postare care pur si simplu m-a uimit peste masura. N-ar fi normal sa ne uimeasca ...lucrurile bune si totusi.....asta e timpul pe care-l traim: sa ramanem muti de uimire cand ni se deruleaza in fata ochilor extraordinarul "frumos".
Nu va voi spune mai multe, caci doresc sa descoperiti voi prietenii mei dragi, revelatia pe care am avuto eu , citind pe acest blog, visul unei fete.
O tanara, care vrea sa compuna o opera! [ scuze pt eroare]
Felicitari draga mea si Dumnezeu sa-ti ajute sa-ti implinesti visul!
Vizitati si cititi postarea:Visul suprem!
http://jurnal-de-soprana.blogspot.com/

24 de comentarii:

Passion4God spunea...

Da...mai suntem si de aceea pe cale de disparitie... fiecare cu ce invatatura a crescut

Mariana spunea...

Wau! Ce frumos! Îţi înţeleg bucuria, Elena, că în primăvară am avut şi eu o astfel de bucurie când un prieten a pus melodie unei poezii de ale mele!

Poetul şi muzicianul fac o slujbă de Cer! Acolo vom cânta...Poemele vor avea melodii divine.
Muzica şi poezia vin din Cer...Eu aşa cred! Felicitări amândurora!

Cristake spunea...

Intr-adevar, un gest de sange albastru...

Zenna spunea...

Cât mă bucur când descopăr oameni deosebiţi...
Printre atâtea buruieni mai cresc şi flori minunate. :)

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Ma bucur pentru tinerii care aspira la lucruri mai inalte.O zi frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -Multumesc draga mea. Pot sa adaug ca, ACEASTA TANARA IN AFARA CA STUDIAZA MUZICA, ARE SI ASPIRATII LITERARE. E minunat sa stiu ca mai exista tineri cu asemenea aspiratii.

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Eu chiar cred ca are sange albastru.

elena marin-alexe spunea...

Zenna -
Ca in orice gradina, doar ca atunci cand florile incep sa acopere mai mult teren, creste bucuria sufletului.
Imbratisari calde scumpa mea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un vis superb doamna elena si o persoana minunata:) exista inca si oameni care nu alearga numai dupa averi si care nu cauta fericirea in bani, dar sunt atat de tacuti si isi traiesc viata in liniste incat avem impresia ca s-au pierdut

Lisandru Cristian spunea...

Îi dau dreptate lui Cristake - gest de sânge albastru, a zis-o bine...

dyanna spunea...

Cu siguranta inca mai exista si asa ceva.Eu una am un exemplu pe care il vad in fiecare zi.Poate sant un pic subiectiva deoarece e copilul meu.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Intr-adevar e o persoana minunata care are idealuri marete.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Daca zici si tu...asa sa fie. Ma bucur ca oamenii alesi apreciaza tinerii de talent.

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Cu siguranta ca sunt, desi mai rari dar ar trebui sa le recunoastem valoarea .:)

Danube Daughter spunea...

Doamne Dumnezeule, nu imi vine sa cred ca ati scris despre mine la dvs in blog. Ma fac acum, imaginar, mica-mica si fac o plecaciune (ca la opera bineinteles) dumnevoastra,doamna Elena, si tuturor de aici care au pasit la mine pe blog si mi-au spus asa niste cuvinte frumoase... M-ati magulit peste masura cu "sangele albastru", sper sa se inalte la cer gandurile voastre bune, si sa se intoarca inapoi inmiit,catre voi, si catre mine cu implinirea unui vis la care o sa muncesc neincetat. Pentru cei care nu au gasit postarea respectiva, "Visul suprem", este vorba despre faptul ca vreau sa compun... (imi dau termen o viata pamanteasca) o opera. (spectacol de opera)

Sa va binecuvanteze Dumnezeu pe toti, mi-ati facut o minunata surpriza de Craciun, cu atata bunatate, iubire, si cu aceasta imbratisare calda!

raza de soare spunea...

sunt mai multi care vor sa scrie un roman...important e ce vrea sa transmita prin el:D

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter -
Imi cer mii de scuze, caci am ramas fixata pe a scrie un roman, cred ca citind pe mai multe bloguri am facut o eroare.
Oricum am fost foarte impresionata ce visul tau.Doar nepoata mea de la Cluj mi-a mai spus ca vrea sa compuna o simfonie.
Felicitari! Tot respectul pentru idealul ce-l porti in inima.

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Imi cer scuze pt.eroare.Tanara asta vrea sa compuna o opera!

raza de soare spunea...

@Doamna Elena...nu am vrut sa sune ca pe un repros sau ceva de genu'...am spus-o ca pe o remarca in sensul ca trebuie ca cineva sa-i fie alaturi mereu sa o indrume spre adevarat opera:D...sunt sigura ca e o minune de om din moment ce ati remarcat-o...va imbratisez cu drag:D

raza de soare spunea...

am intrat si eu pe blogul acela si vreau sa va cer eu scuze ca am intels ceva gresit...am citit articolul...e minunat...de fapt orice vis e minunat...

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Remarca ta a fost de bun simt, deci sa nu-ti faci reprosuri. :)

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Ma bucur ca ai intrat caci voi doua aveti ceva in comun: vise tinere!
Imbratisez inima ta cu iubire din IUBIREA LUI ISUS!

nakudo spunea...

fost,vazut,placut...noi va invitam in lumea adolescentilor...simpli...cei cu blugi taiati in fund dar cu suflete de aur

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
M abucur ca ti-a placut.Acest copil poate fi un real imbold si pentru altii.Mi-as dori ca toti tinerii sa aiba un ideal....
Seara frumoasa tie!