miercuri, 23 decembrie 2009

Stefania



Esti reala si ca sa risipim eventualele pareri, ca sa nu le spun barfe, vreau sa declar in mod public
, ca esti un om deosebit, sinceritatea ta este debordanta plus alte calitati care ma determina sa pun pret pe sentimentele de prietenie care ne leaga.
Prietenii adevarati sunt sinceri unii cu altii, spun lucrurilor pe nume, trag linie si aduna. Caracterele frumoase ies cizelate si stralucesc mai tare in urma unui 'taifun'.

Iti dedic acest colind care mi-e tare drag si vreau sa stii ca nu am incetat sa te sustin in rugaciunile mele. Deschide-ti usa inimii caci ISUS vrea sa-ti fie oaspete drag, de sarbatori.
Stefy draga mea, vin spre tine cu o caruta de imbratisari! Sunt destule pentru toata familia ta!

14 comentarii:

Cami spunea...

Sfanta sarbatoare a Craciunului sa va aduca numai bucurii alaturi de cei dragi !
Sa aveti parte de multa caldura si pace in suflete si in casa, si multa sanatate! Cami

life spunea...

Intr-adevar,nakudo este minunata!..inca de cand am poposit in lumea bloggerilor ne-am inteles foarte bine...Colindul este superb!...felicitari,doamna!...multe imbratisari calduroase pentru dumneavoastra si nakudo!
Dumnezeu sa va binecuvanteze!Craciun fericit!

raza de soare spunea...

nakudo e deosebita...o prietena reala:D

compadvice spunea...

Aho,aho,venii ca sa urez si eu:)
La multi ani cu veselie,
Inima fericita sa va fie!
Este mare sarbatoare,
E a Domnului nascare.
Inima plina de pace,
Sa va fie,sanatate,bucurie!


De urat v-as mai ura,dar mi-e co-nsera,
Pe la curtea dumneavoastra,departe de casa noastra,Caci noi nu suntem dici,de colea,
Suntem tocmai de muca ciuca,
Unde se face mamaliga cat nuca,
si eu pazesc 12 cu bata.
Iar de i-ei o imbucatura,te trezesti cu-o zburatura,de-ti sar dintii din gura:))
Multa pace si fericire alaturi de cei dragi,va doresc sincer!

tasha spunea...

Frumos colindul,frumos si gandul tau.Te pup!:)

elena marin-alexe spunea...

Cami
Toate urarile taleti le retrimit si adaug la ele o bucatica din inima mea.
Sarbatori frumoase!

elena marin-alexe spunea...

life-
Multumesc pentru frumoasele aprecieri.
Sarbatori cu pace si multa bucurie sfanta cu imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
Multumesc, am aflat....intre timp...ha ha ..

elena marin-alexe spunea...

compadvica -
Faina urarea ta si multumesc multFlorine!
Bucurie multa sa-ti dea Domnul nostru!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Multumesc si ti-l daruiesc... :)

nakudo spunea...

si dumneavoastra santeti super reala..adica in realitate minunata...chiar mai minunata decat pe blog..apoi nici nu conteaza ce au crezut altii...noi ne iubim,santem prietene pe viata si o sa murim una de gatul alteia..santeti cel mai cinstit,sincer om,bun si smerit pe care l-am cunoscut...nici nu vreau sa ma gandesc ca ar fi existat posibilitatea sa nu ne stim...si tot ce s-a intamplat ne-a facut mai directe,neascunse si sa ne iubim mai mult...va pupam si imbratisam cu toata dragostea si va trimitem ingeri copii..si sotului si salciei si cainelui si pisicii si fantanii ce-si deapana povestea....tot ce-i mai frumos si pur sa va inconjoare...va sun..cusa ia

Rappa_ru' spunea...

Multa sanatate, fericire, bucurii si tot ce iti mai doresti de Mos si in noul an, alaturi de familie si cei dragi si sa te ajute Domnul ca dorintele tale sa se indeplineasca doamna Elena:)

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Doar nu era sa ne intunece supararea asa frumoase si sfinte sarbatori...
Sinceritatea este floare rara si trebuie apreciata unde dai de ea...Te imbratisez scumpa me cu cerul si salcia si bana cu zapadaplus doi animali draguti...
Sarbatori frumoase si binecuvantate de la Domnul Pacii!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Stai ca imediat iti intorc urarile ca sa nu se raceasca netul...Sarbatori frumoase si o inima buna sa ai tinere prieten!