miercuri, 9 decembrie 2009

Intre politica , bun simt si constiinta

Cred ca sunt ultimul om care are chef sa aduca in discutie 'politica' ultimelor zile din Romania.
Dar ceva, a deschis mecanismul pe care-l ferecasem bine, sau cel putin asa crede-am eu.
Vreau sa felicit romanii care au votat cu Crin Antonescu, pentru-ca asa le-a dictat constiinta !
Vreau sa felicit romanii care l-au votat pe Basescu, pentru-ca asa le-a dictat constiinta!
Vreau sa felicit romanii care l-au votat pe Geoana, pentru ca asa le-a dictat constiinta!
Vreau sa felicit romanii care l-au votat pe Vadim Tudor, pentru-ca asa le-a dictat constiinta ! Si felicit pe romanii care au votat alti candidati, pentru-ca asa le-a dictat constiinta!
Sau...sa inteleg ca romanii sunt repetenti la acest capitol? Sincer nu cred. Respect alegerea fiecarui roman din tara si din diaspora si nu-mi pot permite sa arunc zoaie pe constiinta lor.
Am vrut democratie, dar nu ne place sa fim contrazisi.
Eu am trait in 'epoca de aur' si datorita faptului ca tatal meu a refuzat sa intre in partidul muncitoresc roman nu a putut sa se angajeze nicaieri sa aiba un salariu sa ne poata creste decent. Repercursiunile le-am suferit si eu alaturi de parintii mei. Mai tarziu am luptat din rasputeri sa-mi cresc cei trei copii daruiti de Dumnezeu si oricine din cei ce au trait in acest 'timp istoric' stie ca nu a fost deloc usor, sa traiesti cu o ratie nenorocita.
Dupa revolutie, am inteles ca am ramas cu multe 'tare' dar am invatat ca in democratia adevarata trebuie sa respecti opinia celui de langa tine, chiar daca nu o accepti. Nici unul din alesii de pana acum, nu au facut mare lucru pentru alegatorii lor si asta se vede bine cu ochiul liber, dar orice roman care voteaza, spera in mai bine....
Am uitat sa felicit romanii din diaspora, pe cei plecati de multa vreme, ca sa nu mai infunde puscariile de 'acasa' din pricina credintei in Dumnezeu sau crezului lor politic, dar si pe cei plecati dupa revolutie ca bietii capsunari de exemplu, care lupta printre straini, departe de parinti, frati, sotii, soti, sa castige o bucata de paine stropita cu lacrimile umilintelor de tot felul.

Cu totii dorim un trai mai bun si legi mai bune si cu siguranta pentru asa a votat fiecare, desi in mod diferit. Bietii de noi care punem mult suflet pe buletinul de vot in timp ce 'candidatii' nu pun pic de suflet ci doar o cantitate de analiza la rece....Noi ne jignim reciproc , ei in schimb fac aliante care de care mai ciudate , ca sa le iasa pasienta. Noi ne ranim, ei ciocnesc paharele fatarniciei unei prietenii afisate ostentativ si fara scrupule.

Speranta noastra in "mai bine" nu este sustinuta de Dumnezeu si oricine care se simte crestin, poate cerceta 'calendarul' zilelor din urma descris in Biblie. Ni se spune clar ca in zilele din urma vor fi timpuri rele si continua cu lux de amanunte caracteristica specifica acelor zile, care seamana uimitor cu ce traim noi astazi. Ar fi timpul sa ne reculegem si sa chemam dragostea lui Dumnezeu in noi, acea dragoste care ne poate aduce la ganduri si sentimente mai bune si la respect fata de compatriotii nostri indiferent de optiunea lor pe plan politic.

PS. Poate oare Dragostea sa dezbine ? Sau diavolul care vrea sa dezbine si sa stapaneasca Romania?
Ce este dragostea sau cum se manifesta ea veti gasi in 1 Cor.13.

Intre politica, bun simt si constiinta, ar trebui sa invinga Dragostea!

24 de comentarii:

Danube Daughter spunea...

Cu stirile interminabile, cuvintele urate si inselatoriile frauduloase mi-am inceput dimineata, indraznind sa privesc la televizor pe oricare post. Am incercat si eu o postare pe blog referitoare la politica, acum vreo 2 ore, insa m-am lasat pagubasa, simtindu-ma din nou, o piese nesemnificativa pe tabla de sah a tarii. M-am simtit cetatean batjocorit, luat in deradere, cand pun suflet mereu gandindu-ma cum sa fac sa fiu un om mai bun, si la fel ca tinerii de azi, cum am putea noi sa schimbam situatia tarii,sau macar modul in care ea este vazuta peste hotare, prin munca noastra la olimpiade, burse, talentul nostru la muzica, arte plastice, si altele. Ma bucur ca ati scris si dumneavoastra despre politica si intr-un fel in care numai dvs.stiti sa o faceti, m-ati linistit. De mult nu am mai auzit o opinie calda, care, desi ascunde neajunsuri, continua sa fie ca o imbratisare catre omenire, buna, rea, oricum ar fi. Va multumesc pentru inca o lectie de bunatate. O zi linistita!

nakudo spunea...

dragostea nu dezbina niciodata draga mea mama spirituala...niciodata...doar ca uneori simtim diferit lucrurile...ma inclin in fata sinceritatii...eu nu pot inca sa-mi fac publica viata reala...eu cred doar in da-i ce e a cezarului ,cazarului si nu accept niciodata ca lucruri mici si josnica sa rupa ce uneste Dumnezeu prin dragoste si toleranta...dragostea se gaseste doar in exemplul lui Isus...va iubesc si vin saptamana viitoare la dumneavoastra...va imbratisez iar si iar si iar

ELENA spunea...

Felicitări draga mea TIZĂ
de aducere aminte a acelor
vremuri de tristă amintire,
pentru că nu am fost membru
de partid nu am avansat,nu
primeam treapta,categorie
cum era atunci...!
O după amiază frumoasă
vă doresc!

Rappa_ru' spunea...

Asa este...aveti dreptate daomna Elena:)...sa speram ca Domnul ne va ajuta sa fie mai bine pentru noi, familiile si tara noastre:)

miki spunea...

Am observat un lucru si anume ca politica asta ne face sa uitam si de dragoste si de bunul simt si de respect.
De credinta in Dumnezeu nici nu mai vorbesc.
Rezultatul acestor alegeri este incontestabil-acum s-a ales OMUL din noi.

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter -
Nici eu nu mi-am propus sa scriu despre alegeri, dar s-a produs un clic si trebuiau niste explicatii.Nu stiu daca m-am facut inteleasa, dar macar am incercat.
Iti multumesc mult pentru comentariul de bun simt si iti trimit imbratisari de la Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Dragostea adevarata uneste, iar diavolul dezbina.Eu sunt un om cinstit cu mine si cu cei cu care intru in contact si fara sa fiu obraznica am atentionat doar....si am sanctionat o atitudine gresita.
Inca nu mi-am revenit dupa dusul rece....prea rece pentru decembrie. :-o

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Uneori amintirile ma coplesesc si ma dor. As putea scrie un roman.
Dar mai bine las cortina peste vremuri care oricum nu se mai intorc, asa imi place sa cred.
Sarutari si multumiri pentru coment, Tizo draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Sa adunat atata venin in inima oamenilor, si este atata discordie....Numai Dumnezeu poate aduce pacea si linistea.O seara binecuvantata iti doresc tinere prieten!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Stii tu ce mare adevar ai spus, cand ai afirmat:
Rezultatul acestor alegeri este incontestabil-acum s-a ales OMUL din noi?
Te imbratisez cu iubirea LUI, draga prietena!

Passion4God spunea...

Va felicit d-na Elena pt aceasta postare!!!
Chiar duminica am trecut printr-o situatie urata cand am asistat la o discutie intre partide atatata de catre prieteni...chiar nu stiam ce sa cred cand am vazut ca niste pareri diferite pot strica relatii sau deteriora...

Fiecare avem dreptul la opinie, facem alegeri dar nu cred ca trebuie sa depasim limite si sa avem discutii aprinse pe diferite teme ce pot dauna relatiilor.cred ca nu e maturitate

Cristake spunea...

E o chestie de respect reciproc şi de aruncare a frustrărilor, inafară de dorinţa aia idealistă de mai bine. Dar e greu cu respectul ăsta. Nu degeaba se spune ca romanul pe roman il.... "sapă", indiferent că aici sau peste hotare.
S-aveţi o seara minunată... somewhere over the rainbow.
http://www.youtube.com/watch?v=F0-um0pHTAg

Carl spunea...

Hello Elena,
This was a very moving post. I think sometimes when there is too much pain memories do overwhelm and overshadow all that is positive and good. I think we must be watchful of this so that we are able to let love into our lives when we have the opportunity.My heart aches for all who have suffered so much.I hope for you that this election proves to be a postitive step for the good of everyone.
Warmest regards,
Carl

mmary spunea...

"Intre politica, bun simt si constiinta, ar trebui sa invinga Dragostea! "

Bine v-am regasit draga mea doamna,subscriu cuvintelor dumneavoastra deoarece sunt de acord cu tot ceea ce ati scris...si va rog sa-mi dati voie sa adaug cateva cuvinte ale Sfintei Elisabeta a Sfintei Treimi care spune in una din scrisorile sale;

"Dimineata sa ne trezim in iubire, intreaga zi sa ne inncredintam iubirii implinind voia bunului Dumnezeu, sub privirea Lui, cu El ,in El , doar pentru El.Sa ne daruim neincatat asa cum doreste EL...Cand vine apoi seara, dupa un dialog de iubire care nu s-a micsorat in inima noastra, sa adormim inca in iubire..."

Va imbratisez cu mare drag si va ofer bratelor LUI care sa va daruiasca astfel de zile pline de iubire ".

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Bine ai spus si e logic sa fiu de acord cu parerea ta.Intr-adevar, toti putem avea opinii diferite, caci doar nu suntem roboti, doar ca trebuie sa tinem seama de limbajul pe care-l folosim si care nu trebuie sa fie in nici un caz' limbaj de mahala' care ofenseaza la prima vedere.Dar deja se stie ca asta tine de educatie.
Se pot rupe doar relatiile care nu au avut o baza reala, caci dragostea uneste.
Sa ramanem in dragostea Lui si in pacea Lui!
O calda imbratisare iti trimit cu iubire din MAREA IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Ai dreptate! Chestia sta in capacitatea de a respecta.Daca nu poti oferi respect prin vorbe si fapte, nu poti sa ai pretentia sa fii respectat.
Pe un tip ce te injura, ori il ignori, ori incerci sa-l temperezi incercand un dialog decent, ori il injuri si tu.Eu as alege sa-l temperez....desi daca ma gandesc mai bine,
acum, prima varianta este cea mai buna.
O zi cu soare sa ai iti doresc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Carl -
Hi Carl! I sure as God leads everything and nothing is done without His will. Thanks for the comment you want tau.O good day and God bless! I wait with great pleasure!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
"Dimineata sa ne trezim in iubire, intreaga zi sa ne inncredintam iubirii implinind voia bunului Dumnezeu, sub privirea Lui, cu El ,in El , doar pentru El.Sa ne daruim neincatat asa cum doreste EL...
E un motto al unei vieti implinite in divinitate..
Multumesc draga mea si te rog primeste un strop de iubire din IUBIRE, pe care ti-l ofer de la Vrancea.

gabi spunea...

Superb ai scris, Elena.
Te imbratisez pentru dragostea ta de oameni !
Esti un om binecuvantat si iubit de Dumnezeu !

elena marin-alexe spunea...

gabi-
Draga mea nu stiu in ce masura, dar prin puterea LUI, trebuie sa iubim pe toti oamenii.Cateodata mai reusim...alteori nu ne iubim nici pe noi insine, dar macar sa ne straduim sa nu ofensam.
Imbratisari cu iubire din Iubirea divina!

Lisandru Cristian spunea...

Mi-a plăcut foarte mult textul. Un text care susţine perfect un punct de vedere lăudabil. Şi eu cred de foarte multe ori că şi-a băgat dracu' coada în România. Şi are mai multe chipuri, pentru a ne rătuti de tot de cap. Rămâne speranţa. Rămâne dragostea. Rămâne gândul bun...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Multumesc Cristian pentru punctul tau de vedere.Realitatea este ca diavolul nu doarme.Dar ramane totusi speranta, dragostea si gandul bun!
Timpil le va rezolva pe toate!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

cred ca singurul motiv pentru care ne contrazicem este simplul fapt ca stim ca oricine ar fi ales, tot nu se va schimba nimic, din pacate:( va imbratisez doamna elena

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Dumnezeu sa ne poarte de grija Fluturasule!