joi, 17 decembrie 2009

Noapte linistita


A inceput perioada colindatului!
Doresc prietenilor mei Sarbatori fericite doar cu ISUS DOMNUL SI MANTUITORUL lumii intregi!
Am plecat la colindat spre toti prietenii mei din virtual. Sarbatori cu multa pace!

Ninge cu stele DVD- voce Ramona text- elena marin alexe.

24 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Sărbători fericite alături de cei dragi, stimată doamnă! Primim cu colindul, evident. Şi ne face mare, mare plăcere...

ELENA spunea...

Superbă melodie...
şi filmuleţul este de vis..
În speranţa unui an mai bun, vă trimit
o boare sănătate, un strop de
încredere şi multă,multă fericire!
O dimineaţă frumoasă vă doresc
draga mea Tiză!
Vă puup!

Passion4God spunea...

Multumim multumim!

Sarbatori binecuvantate!

Carl spunea...

ahhhh Elena .. How beautiful! as you are.
Thank you for sharing this.
Happy Holidays to you and your family
Carl

Cami spunea...

"Poeta" mea draga, te asteapta un premiu deosebit pentru o persoana deosebita ca tine, la mine in blog. Sarbatori fericite! Cami

kis spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

raza de soare spunea...

multumim pt minunatul colind...

Mariana spunea...

Stii ca Ramona e din Botosani? :)
Tot moldoveancă de a noastră! Dumnezeu să o binecuvânteze şi pe tine la fel!
Colindul e atât de gingaş! Mulţumesc!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Multumesc Cristian, dar sa stai pe acasa caci , ...colindul va mai bate la usa ta.

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Buna dimineata Tizo! E iarna cu multa zapada dar inimile raman calde si bucuria Nasterii Domnului e vie!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Bucuria inimii sa infloreasca ! Isus ne iubeste!

elena marin-alexe spunea...

Carl -
Nativity Jesus Joy reverse and your family, dear friend overseas. God bless you!

elena marin-alexe spunea...

Cami -
Scumpa mea! Orice dar de la tine aduce cu el o farama din frumusetea ta interioara. Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Pace si bucurie! Binecuvantarea Domnului sa fie si cu tine si intreaga ta familie.

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Cu mare drag daruiesc prietenilor din bucuria inimii mele. Un strop din ea este si pentru tine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Da stiu.Am colaborat cu Studioul Speranta, la un CD [Ninge cu stele]pe care canta Ramona pe texte facute de mine,cu ajutorul lui Dumnezeu bineanteles.
Ma bucur ca ti-a placut, caci s-a vrut un alt gen de colinde pentru tiner, nu cel clasic.

nakudo spunea...

cu iz de libertate si port moldovenesc va trimetem tropaitul cailor de vis care ne apropie prin libertate de ieslea in care s-a nascut Cel Sfant

vyky spunea...

zilnic mă trezeşti Isuse -
Tu îmi reaşezi al vieţii drum
chiar din coşmaruri şi suspine
Tu esti o nouă oază de parfum.
mă-mbraci în nouă haină de iubire
şi cu speranţă mă cununi
apoi, cu zel de har şi viaţă
în lumea urii mă îndrumi.
să fiu potir de aur în iubire
să soarbă semenul însetat in drum,
la masa dragostei şi milei
invit pe oropsiţi acum.
mi-e uşa inimii deschisă,
odihnă pentru un suflet zbucimat
şi loc de pace bucurie
spre suflete azi am lăsat.
iar in amurgul sfânt al zilei,
mă vei primi in slava Ta
şi cu un vers de poezie
de dragul Tău voi jubila.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunat colind, sarbatori fericite pline de dragoste si lumina va doresc

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Sa ne ajute Domnul sa ne apropiem cu duhul de bucuria Nasterii Lui! Seara de pace si vis iti trimit, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Prieten drag, ca de fiecare data versurile tale sunt binevenite! O seara cu pacea Lui sa ai!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Mi-ar face placere sa te colind 'pe viu' dar iata ca si virtualul ne vine in ajutor....

Cesc Ginesta spunea...

Últimamente estoy conociendo gente maravillosa, como un Nakudo Elena de las que veo por aquí. Sólo me queda desearles un tod @ s feliz, muy feliz Navidad y Que tengan un próximo año 2010 lleno de Paz, Amor y Prosperidad.

Un muy fuerte abrazo a tod @ s!!

elena marin-alexe spunea...

Cesc Ginesta -
Maestro!El regalo más grande de este año es que el comentario y que eligió a visitarme aquí. Todo el respeto y el amor de Dios te guíe los pasos para el año 2010.