duminică, 6 decembrie 2009

Premiul Prieteniei !


Premiul prieteniei il daruiesc astazi Fluturasului ! http://andreeajurna.blogspot.com/

Asa imi place sa-i spun, caci in imaginatia mea imi apare ca un fluture vesel si zglobiu neobosit calator cat e ziua de lunga. Prietenia ei discreta si de bun simt am observat-o cu multe luni in urma. Cred ca sunt putine postarile, la care sa nu-mi fi lasat doua vorbe bune macar.

Mi-a oferit si cateva Premii, care m-au facut sa inteleg ca apreciaza ce fac eu aici. Este o cititoare veche si constanta a blogului meu iar eu apreciez acest lucru. Face parte din acei cititori care intra la mine si daca eu din diverse motive nu pot intra foarte des la ea.
Despre blogul ei pot spune ca este ca o oaza de frumusete , caci reuseste sa ma transpuna in calator indragostit, printre atat de mirifice locuri, pe care altfel ochiul meu nu le-ar putea admira niciodata.
Si mai exista ceva care-mi place sa admir la Fluturas si acest lucru o innobileaza .Respectul pentru "radacinile familiei" si pentru autenticul rustic redat cu simplitate necautata, ci asa din suflet curat si iubitor,fata de locul natal.
Joaca cu aparatul de filmat ii da posibilitatea sa impartaseasca prietenilor minunate locuri si tin sa-i multumesc pentru acest lucru. Prietenia ei ma onoreaza si-mi incalzeste sufletul.
Dumnezeu sa te binecuvanteze Fluturasule ! Te astept sa-ti ridici Premiul.Il meriti!

Premiul Prieteniei va fi daruit urmatorului prieten in 13 Dec.2009.

14 comentarii:

kalliope spunea...

mie, caci imi place mult Nichita Stanescu si in 13 decembrie dansul a plecat in nefiinta...:D lucrez la o poezie ce sper sa o termin pe 13 decembrie intitulata cu numele dansului...:D pentru mine e cel mai special poet...

thequestioare spunea...

buna,

arunca un ochi peste blogul meu
www.questioare.com si daca iti place ce gasesti pe acolo, adauga-ma in blogroll-ul tau cu numele de Que stii oare? Iti multumesc si iti doresc o zi frumoasa.

Strumfita

FleurduMay spunea...

Felicitari Fluturasule!:D
O duminica minunata tuturor!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Cred ca ai gresit destinatarul. 8-}

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
O duminica frumoasa si tie mai tanara prietena!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va multumesc din suflet doamna elena, atat pentru premiu cat si pentru cuvintele frumoase.sunteti o persoana extraordinara pe care o admir si o respect foarte mult. va imbratisez cu mare, mare drag

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Admitaria si respectul sunt reciproce, Fluturasule.
Cu mare drag si iubire din IUBIREA LUI, te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

thequestioare-
Ai glumit? Caci daca nu, inseamna ca esti redusa la 'esente'.Provocarea ta m-a dezgustat profund.Ai curajul sa afirmi ca citesti cu placere Hesse, Bulgakov, Dostoevski.Minti cu nerusinare caci cu siguranta daca ai incerca sa lecturezi cateva pagini din Dostoevski, te-ar lua somnul.
Imi pare rau sa fiu asa transanta, dar tu ai vrut asta cu provocarea de prost gust si proasta factura.....
Am sa te iert totusi caci si Isus m-a iertat pe mine.

Carl spunea...

A beautiful sentimant. Friendship is such a wonderful thing, is not it?
Reciently read this poem and i think you would like.It is about friends and no name for the author.
"Friendship turned and spoke to me:
'Always I'll be there;
Never Mind The fretting or the woes,
Nay, tell! - Be you in the doldrums, deep of Hell,
Or any other Dire Straights my friend,
For you, I would stand here ever at your side
From a distant time to now, the bitter end. "
Have wonderful days ahead,
Warm Regards,
Carl

elena marin-alexe spunea...

Carl-
Friendship is a wonderful thing, prieteniei.thank you.O nice day you wait. :)

nakudo spunea...

ce pot sa zic?santeti minunata si nu cunosc doamna careia i-ati acordat premiul dar cred ca e speciala daca i l-ati dat ..pentru ca aveti o inima minunata...

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Fluturas, este una din cele mai vechi, poate cea mai veche prietena care citeste constant pe aici.
Tu ce mai faci? Te imbratisez...

Rappa_ru' spunea...

Felicitari:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Ma bucur ca pot sa-ti multumesc in numele Fluturasului.Uite asa se aduna prietenia zi de zi!