marți, 22 decembrie 2009

Noapte de sarbatoare


Dedicatie speciala pentru "
Lacrimi de fluturas"[ cu multa dragoste]


Slava lui Dumnezeu in locurile-nalte!
Si azi se canta, spre cinstea lui Isus
Coboara Doamne pace peste oameni
Rasuna cor de ingeri colo sus.

Acolo-n cer, de unde nemurirea
A coborat in chip de copilas
Si s-a nascut alaturea de vite
In Betleem, pe paie in umil salas.

EL Printul slavei,coborat din astre
Copil gingas si sfant si nepatat
Din infinit, calcand printre luceferi
Sa mantuiasca lumea de pacat.

Dar nimenea nu l-a primit in casa,
Si nicaieri un loc nu s-a gasit.
Pe Domnul Domnilor,al lumii rege
Nevrednicii de pamanteni nu l-au dorit.

Intr-un tarziu gaseste Iosif locul
Un grajd umil si plin de paie seci.
Acolo ai intrat, ca sa Te nasti Iubire
Si sa aduci caldura, in inimile reci.

Indiferenta lumii inca Te mai doare
Desi Te-ai ridicat la Tatal Tau din cer
Tot mai privesti pe pacatosi cu mila
Si cauti ...spre pamantul efemer.

Mai cauti inca, loc de gazduire
Mai cauti Doamne, cu durere-n glas
Un loc sa-Ti daruim la noi in suflet
Si-n inimi sa gasesti umil popas.

Iar Te cobori, in noaptea asta sfanta
In lumea urii plina de tumult
Doar vei gasi un loc pentru odihna
Dar, nu mai e...nici ieslea de demult.

Si nu gasesti pastorii, dar nici magii
O Doamne cred ca esti dezamagit!
Iar eu n-am aur, smirna nici tamaie
Si cred ca n-am nimic..... de oferit.

Ti se citesc in ochi poeme de iubire
Isus, Mesia din cetatea lui David
Ai vrea sa fii primit de toata lumea
Pana ce usile de har nu se inchid.

E seara de Craciun si se aude, Slava
Lui Dumnezeu si pace pe pamant!
Iar eu privesc spre bolta instelata
Si vad Isuse.... ochii Tai plangand.

Ah! Simt cum inima se sfarma-n mine
Si se preface-n pulbere arzand
Abia de pot sopti printre suspine
Eu, Te iubesc ! si in genunchi cazand,

Te rog sa intri-n casa mea umila
E cald si bine, masa-i pregatita
Si tot ce am, iti daruiesc Isuse
Acum ca esti aici, sunt fericita.

Cum nici nu am crezut vreodata
Ca as putea sa onorez pe cineva
As vrea sa intri -n inima mea Doamne
Si sa ramai cu mine pururea.

Ramai in viata mea o vesnicie
Si fa-ti din ea un loc de poposit
Ma-nchin in fata Ta cu umilinta
Si iti urez cu drag: Bine-ai venit!

E seara de Craciun si se aude, Slava
Lui Dumnezeu si Pace pe pamant!
Si ma alatur miilor de ingeri
Sa-L preamaresc si glorie sa-I cant.

elena marin elena - 6 Dec. 2000.


30 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

O poezie minunată pentru o perioadă a anului minunată. Încercăm cu toţii să fim mai buni, mai drepţi, mai paşnici. Lăsăm gândurile sumbre, facem loc doar celor bune, ascultăm colinde şi luîm anotimpul în braţe...

elite spunea...

Foarte frumos!Sarbatori fericite!

vyky spunea...

poemul iubirii tu cântă
si harfa inimii tale vibreze.
Isus e iubitul nostru Rege
şi orice suflet umil să-ngenuncheze
cu daruri sfinţite de-al harului lege.

Petru spunea...

Imi place poezia ta. Trebuie sa nu renunti, pentru ca ai talent. Sarbatori fericite !

marada spunea...

Primim colindatorii si ne bucuram de toate bunatatile acestei lumi.El este cel care ne tine, ne iarta, ne pazeste, ne miluieste pentru ca...ne iubeste!

Multumesc pentru premiu si iti doresc sarbatori fericite si pace in suflet!

FleurduMay spunea...

Doamna Elena, scrieti atat de minunat..incat ma cutremur.
Va felicit!
Va asteapta un premiu la mine:D

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Bun indemnul tau; sa ne debarasam de gandurile sumbre...
Sa ne purificam sufletul si sa intram in sarbatoare cu bucurie in suflet.Ma bucur ca ti-a placut poezia.Noapte buna sa ai!

elena marin-alexe spunea...

elite-
Multumesc pentru vizita si apreciere. Sarbatori frumoase si te mai astept la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Toata bucuria mea este in principal,sa-L laud pe Isus! Multumesc !

elena marin-alexe spunea...

Petru -
Bine ai revenit Petru! Multumesc pentru apreciere.Sarbatori fericite.

elena marin-alexe spunea...

marada -
El este cel care ne tine, ne iarta, ne pazeste, ne miluieste pentru ca...ne iubeste!
subscriu...

elena marin-alexe spunea...

Fleurdu May -
Multumesc pentru premiu!

Mariana spunea...

A venit ingerasul :) http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?code=2094970563569&source=jl999
>:D<

ELENA spunea...

Superbă...
aş scrie totată poezia că îmi
place mult dar,mă rezum doar la,
"Cum nici nu am crezut vreodata
Ca as putea sa onorez pe cineva
As vrea sa intri -n inima mea Doamne
Si sa ramai cu mine pururea.

Ramai in viata mea o vesnicie
Si fa-ti din ea un loc de poposit
Ma-nchin in fata Ta cu umilinta
Si iti urez cu drag: Bine-ai venit!"
SĂRBĂTORI FERICITE!!
Vă puup şi vă îmbrăţişez
cu toată dragostea!
http://www.youtube.com/watch?v=pRDIggpHL-w&feature=related

Carmen spunea...

Minunate versuri !
Sarbatori fericite!

miki spunea...

Incantator, ca de obicei!Va doresc si eu multa sanatate si un Craciun plin de bucurii si fericire!

raza de soare spunea...

superba poezie ce ne insenineaza sufletele in prag de Sarbatoare...Craciun fericit alaturi de cei dragi!

kis spunea...

...E seara de Craciun si se aude, Slava
Lui Dumnezeu si pace pe pamant!...

Fie ca multi oameni sa primeasca pacea in aceste zile de sarbatoare!

Sarbatori Fericite cu Isus!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Multumesc pentru ingeras.S-a potrivit bine cu versurile colindei mele.Pace si bucurie din belsug sucevenilor!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Din suflet multumiri si binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Sarbatori cu pace si bucurie iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Pace tie fetito! Sarbatori frumoase!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Amin! Dumnezeu sa verse bucuria peste cei ce-l onoreaza cu "loc de gazduire' in inima lor.

d3d3 spunea...

multumesc mult>:D<

superbe versuri :X:X

elena marin-alexe spunea...

d3d3-
MULTA IUBIRE SI BUCURIE SA-TI INCALZEASCA SUFLETUL SCUMPA MEA!Fii binecuvantata!

nakudo spunea...

va imbratisez pe amandoua...va iubesc...pe amandoua...fluturas e un copil pur si curat si tare frumos...

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
O port in suflet din momentul cand i-am citit blogul.
Dumnezeu sa o binecuvanteze!Si pe tine draga mea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba doamna elena, imi era dor de blogul dumneavostra, nu v-am mai vizitat deoarece am fost de sarbatori la bunica, unde nu am internet

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Ma bucur ca ai revenit sanatoasa!