duminică, 27 decembrie 2009

Premiul Prieteniei !


Premiul Prieteniei pleacă la Criss ! http://criss-artadeamancasanatos.blogspot.com/

Draga mea, eşti prima cititoare, care mi-a călcat pragul casei virtuale. Plină de inteligenţă şi farmec, dar şi extrem de sinceră mi-ai plăcut din prima clipă.
Intotdeauna entuziastă , aduci cu tine o cascadă de veselie molipsitoare. Atentă la anumite sărbători dragi sufletului meu, ai fost prezentă cu urări şi vorbe pline de frumuseţe launtrică. Eşti o fată inteligentă, plină de bun simţ, iar asta se citeste printre rândurile blogului tău.

Am colindat si am savurat cu plăcere "arta de a trai'[ frumos] aş adăuga eu, căci asta se desprinde din paginile virtuale ale blogurilor tale. Mi-a placut faptul că întotdeauna eşti bine informată asupra celor scrise, cu mare atenţie şi bun simţ. Blogurile tale abundă de o largă varietate de informaţie, extrem de utilă diverşilor tăi cititori.Dar cel mai mult îmi place cum abordezi subiectele de artă şi viaţă.
Eşti consecvantă în idei şi fidelă prietenilor.
Te felicit, din toată inima şi vreau să stii că prezenţa ta "la plimbare" mă bucură de fiecare dată şi-mi dă certitudinea că nu m-ai uitat. Draga mea, primeşte acest Premiu, ca semn al prieteniei pe care ţi-o port.

Dumnezeu să te binecuvânteze Criss !

Următorul Premiu va fi dăruit pe data de 03 Ian. 2010.

8 comentarii:

gaborpaul spunea...

Un an cat se poate de bun va doresc, doamna Elena! Multa sanatate si bucurie. Va multumesc pentru cuvintele lasate la mine "acasa"...

José Ramón spunea...

Elena drumul tau mereu atât de frumos să fie generos. Salutări de la creativitatea şi imaginaţia fotografii Jose Ramon

elena marin-alexe spunea...

gabor paul -
Multumesc pentru vizita si urari!La multi ani!
Dumnezeu sa te binecuvanteze caci mare har aduce binecuvanarea Sa!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Multumesc Ramon! La multi ani si binecuvantarea lui Dumnezeu!

Mariana spunea...

Elena, sufletul tău generos este sărutat de Cer!
Prietenia e o relaţi ce nu se poate oficializa prin nici o instituţie, sau lege, sau reguli...Prietenia e o formă superioară a iubirii...,,Aşa vor cunoaşte toţi că sunteţi uncenicii Mei! "

Te îmbrăţişez şi o felicit pe Criss!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Cuvantul zice: Bucurati-va cu cei ce se bucura, plangeti cu cei ce plang.
Sa ne bucuram cu prietena noastra, pentru darul primit.

criss spunea...

Ahhhhh...ce frumos Elenaaaaa....iti multumesc enormmm.
Ma ierti ca nu am intrat sa citesc imediat mesajul lasat de tine, dar nu am fost acasa zilele acestea.
Tu esti o persoana deosebita, si imi face placere sa intru sa-ti citesc randurile, chiar daca in ultima vreme am facut-o mai rar.Insa, prietenii adevarati nu se uita niciodata, motiv pentru care esti mereu in mintea si inima mea.
Iti multumesc mult inca odata pentru aceasta minunata surpriza. Iti doresc sa ai casa plina de bucurie si sanatate, iar sarbatorile acestea sa fie minunate pentru tine si pentru cei dragi tie.
Te pup mult draga mea Elena, iar anul care vine sa-ti aduca si mai multa creativitate, sanatate si voie buna.Criss.

elena marin-alexe spunea...

Criss-
Frumoaso, iti doresc Ani multi si fericiti! Bucurie si pacea lui Dumnezeu sa te inconjoare si sa ai parte de multe binecuvantari!