marți, 8 decembrie 2009

Decembrie

S-a stins si ultima raza de soare
Golase brate striga spre cer
Cenusiu e vazduhul ce moare
Si sufletu-mi tace stingher.

Privesc pe fereastra din mine
Sa vad daca totu-i pierdut
Poate mai zaresc vreo scanteie
Sa m-agat de un nou inceput.

Si caut cu ochii in inima mea
Prin colturi din adancuri uitate
O raza de soare, sau sclipire de stea
S-aprinda culori nesperate.

elena marin alexe - Dec. 2009.

36 de comentarii:

vyky spunea...

aprinde in suflet faclia iubirii divine
si lasa sa fie calauza pentru pribeagul ce vine,
sa soarbe insetat Cuvantul vieti ce-l ai,
spre o vesnica si plenara traire.
si cel flamand sa fie hranit
de al iubirii tale curat vesmant.
-cu respect vyky

Delyrics spunea...

Trist... dar mă rog ca lumina să pătrundă din nou pe fereatră şi să vă umple sufletul de bucurie şi speranţă, chiar şi în lipsa razelor de soare!

tasha spunea...

Inceputurile sunt minunate,fascinante...
Te astept sa-ti ridici premiul de pe pagina mea.

ELENA spunea...

Superbă ca de altfel
tot ceeace publicaţi..
"Privesc pe fereastra din mine
Sa vad daca totu-i pierdut
Poate mai zaresc vreo scanteie
Sa m-agat de un nou inceput."
Vă doresc o după amiază
superbă draga mea TIZĂ!
Vă puup!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Ma intreb ce m-as face fara calauzirea Lui? Cred cu siguranta ca n-as putea trai.

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Suntem 'aureolati'...de tristete, o specie bolnava care inca nu-si da seama de urmarile vesnice.
O seara de har iti doresc draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
E adevarat ca inceputurile sunt de multe ori fascinante, dar ele au inevitabil si sfarsituri...la care nu prea cugata omul.
Seara frumoasa tasha si MULTUMESC pentru premiu, pe care si eu l-am primit de la ELENA.

elena marin-alexe spunea...

ELENA, draga mea ai lasat in urma trecerii tale pe aici, o raza de soare, ca de fiecare data.
Sincer te imbratisez!

Cristake spunea...

Îmi place poezia dv. Asta şi altele. Aţi trimis la vreo editură, vreodata? Aşa... poate, poate.

raza de soare spunea...

minunata poezie...fara cuvinte m-ati lasat...

cu o mica obiectie insa...nu "s-a stins ultima Raza De Soare...":D

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
As trimite eu , dar ce vor editurile, imi trebuie si mie.... :((
Multumesc Cristake!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Te pup draga mea ..dar pe cer aici la Vrancea , azi chiar s-a stins soarele... ;)

nakudo spunea...

trista si plina de framantari...asa cum santeti in realitate...plina de frumusete,zambet si inacelasi timp de lacrimi pentru tot ce murdareste zborul si speranta...apoi nu cred ca vreti un inceput...tot ce e la inceput pare frumos si trait,sperati in transformarea completa a celor din jur...iar asta nu vine de la sine...trebuie deschisa o usa,stiti dumneavoastra care....va imbratisez cu mult drag..va sun maine...azi bat recordul la somn=))

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Nu-mi prieste griul pe care natura il afiseaza ostentativ in ultimile zile, pe aici pe la Vrancea.
Hai la somn si iti 'poruncesc' sa visezi frumos iubito!

Mariana spunea...

S-a stins si ultima raza de soare
Golase brate striga spre cer
Cenusiu e vazduhul ce moare
Si sufletu-mi tace stingher.

Privesc pe fereastra din mine
Sa vad daca totu-i pierdut
Poate mai zaresc vreo scanteie
Sa m-agat de un nou inceput.

Si caut cu ochii in inima mea
Prin colturi din adancuri uitate
O raza de soare, sau sclipire de stea
S-aprinda culori nesperate.


Nu puteam să nu selectez tot...Mi-au trecut fiori până şi prin braţele mele tomnatice...

Te îmbrăţişez cu braţe de rugăciune la ceas de vecernie târzie, dragă Elena!

nakudo spunea...

am dormit in nesimtire si am descoperit ca dorm de gripa..de fapt...super haios...dapai...grau incoltit,semn de belsug romanesc ca ne da pe dinafara bogatia si interioara si exterioara...auziti?ar trebui sa puna la incoltit niste matraguna sau mac...ca la nivelul asta santem...si de primit prunci sfinti in staule neincalzite...zambiti..ca o sa ne imbolnavim de ficat in ritmul asta...apoi nu vedeti ca lumea a inebunit si cica vine sfarsitul ca stiu ei clar..in 2012...rad cu lacrimi...rau de tot,,om nebun tu nu stii ca nu cunosti ce va fi mai departe de acum?"va iubesc si imbratisez cu dragoste din inima

Gie Unit spunea...

http://dorinmateicupsa.blogspot.com/ poezie

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba doamna elena, pur si simplu superba. va imbratisez

catalin spunea...

Buna ziua ,

Va intereseaza un link exchange cu http://www.jocurias.com ?
In schimbul unui link pe site-ul dvs, eu va adaug link-ul pe http://blogjocuri.wordpress.com .

Link : http://www.jocurias.com
Titlu : jocuri
Descriere : jocuri

sau

Jocuri

Astept un raspuns, fie pozitiv, fie negativ.
Daca sunteti de acord , va rog sa imi trimiteti titlul site-ului si link-ul site-ului dvs , pt a-l adauga. ( catalin.timofte7@gmail.com )

Multumesc,

O zi buna !

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Ma bucura prezenta ta prin colturi cu substrat ascuns, de plangere a firescului incremenit al materiei.
Seara frumoasa si somn bun sa ai draga mea !

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
aia exterioara mai e cum mai e si oricum ne-am obisnuit cu ea , dar ce ne facem cu cea interioara, care miroase urat?Si cand te gandesti ca nu se schimba nici cu verdele graului incoltit sau nu.Cred ca ai mare dreptate ca pruncul nu-si poate gasi un locas de poposire , ca toate staulele sunt reci si neprimitoare....
Oricum ...am ramas in gand cu graul incoltit...si nu stiu de ce mi se pare stupid...:-o sau mai bine ma prapadesc de ras, ca poate-mi trece ...=)) Somn bun si pupici!

elena marin-alexe spunea...

Gie unit -
bine ai venit la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

catalin -
Multumesc pentru invitatie dar nu ma intereseaza.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
E tarziu deci da-mi voie sa-ti spun multumiri si Dumnezeu sa-ti vegheze somnul Fluturasule!

Passion4God spunea...

Frumoasa poezie, d-na ELena! Toti avem parte de un inceput...face parte din viata si e benefic.

miki spunea...

Frumoase versuri, dar trebuie sa va marturisesc faptul ca sunt o mare friguroasa si nu iubesc anotimpul asta de loc.De aceea cred ca ma regasesc si eu printre "golasele brate ce striga spre cer".
Sa aveti o zi calda!

Lisandru Cristian spunea...

Îmi place să cred că putem privi pe fereastra din noi fără să vedem că este totul pierdut. E bine să ne păstrăm speranţele nealterate. Lăsând asta la o parte,mi-au plăcut foarte mult versurile. Vă doresc o zi plină de iubire şi speranţă...

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Oricand putem sa facem o revizuire si sa spunem: un nou inceput vietii noaastre!
Binecuvantare din plinul LUI!

Cesc Ginesta spunea...

Muchas gracias por el comentario que dejaste en mi blog. No te he contestado antes porque estava de viaje. ¿Tienes un e.mail? es mejor relacionarse a través del correo privado que no del público, como son los blogs.....

Cordiales saludos!!

Cesc

Rappa_ru' spunea...

Va rasari din nou soarele indiferent ce s-ar intampla:)...sper sa fie o iarna blanda in continuare:)...toate cele bune:)

elena marin-alexe spunea...

Cesc Ginesta -
Le damos las gracias al Sr. Cesc, a invitar sólo a mi dirección es pública. Le deseo buena salud y felicidad del corazón.Elena.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Multumesc scumpa mea!Sa avem putere si un nou inceput...

elena marin-alexe spunea...

miki -
La cum ma simt eu acum, chiar fac corp comun cu natura cenusie si rece. Dar trec toate si vom ramane in mila si dragostea Lui.Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
E bine ca undeva in 'abisul din noi' mai exista o picatura de lumina care da sens unui nou inceput.
Multumesc Cristian, vizitele tale ma onoreaza si ma incarca pozitiv!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Cat exista speranta , nu e totul pierdut.Multumesc Andrei, multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Unii oameni raman la nivelul graului incoltit, altii cauta esenta lui.
Totul este desertaciune, mai ales sentimentele oamenilor. Dumnezeu sa te pazeasca de tot ce-i rau!