duminică, 13 decembrie 2009

Premiul Prieteniei !


Acest premiu il daruiesc Marianei ! http://psalmdedor.blogspot.com/

M-am intors printre filele blogului meu si am recitit cu placere comentariile tale pe care le-ai lasat ca semn al trecerii pe aici. Oricare din ele oricum le-ai privi, chiar citind printre randuri, fac sa rasara florile prieteniei. Dar incurajarile pe care le lasa aceste comentarii in urma lor, fac parte dintr-o fabuloasa comoara, pe care tu Mariana, ai strans-o in inima prin dragostea lui Isus.

Psalm de dor, cum se numeste blogul tau, are din chiar titlul, pecetea laudei LUI benefica pentru sufletul doritor de sublimul divinitatii. Iti admir bucuria cu care te implici sa ajuti in diverse acte caritabile. Este unul din multele tale daruri si cu siguranta vei primi rasplata de la El.
Odata intrata in casa blogului tau ma simt imbratisata de bucurie, sinceritate si multa DRAGOSTE, care izvoraste din inima ta si adapa sufletul meu, dar si pe al altor cititori care te citesc constant. Poemele tale frumoase, sunt adevarate trofee, asezate la picioarele Lui.
Te-am simtit langa mine si in momente mai dificile, cand ne-am unit in rugaciune si raspunsul Lui nu s-a lasat mult asteptat.
Cand deschid usa blogului meu , iti caut cu privirea numele printre comentarii si fata mi se inveseleste cand te ragasesc. Simt ca apartinem aceluiasi trup al lui Hristos.
Cu multa bucurie iti daruiesc acest simbol al prieteniei si as dori sa-l consideri un trofeu binemeritat pentru toata stradania ta din casa virtuala, care compune acest minunat Psalm de dor , ca si pentru faptul ca m-ai onorat cu prietenia ta.

Dumnezeu sa te binecuvanteze Mariana!!!

Urmatorul Premiu va fi daruit Duminica 20 Dec. 2009.

12 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Felicitări Marianei, îl merită din plin. Un suflet mare de tot, o credinţă mare, neostentativă, gânduri bune trimise către toţi cei care îi trec pragul... O duminică frumoasă vă dorim!

FleurduMay spunea...

Felicitari Mariana! un suflet sensibil ca si Doamna Elena.

Mariana spunea...

...am aşteptat minute bune să treacă, să mi se limpezească ochii de lacrimile bucuriei...să pot scrie ceva...ceva ce inima îmi va dicta...Mă bucură enorm premiul...dar cel mai mult mă bucură motivul pentru care mi-l dăruieşti: şi acest motiv eşti în primul rând tu, Elena. Dacă inima ta nu ar fi fost sensibilă, generoasă, atinsă de aripa Cerului, poate că nici nu ne-am fi intersectat gândurile...Apoi mă bucură sincer, fiind în continuare modestă, motivele cu referire la persoana mea pentru care mi-ai oferit acest premiu...Citesc şi recitesc şi mă gândesc: oare care e meritul meu în tot ce fac bun? Desigur că nu am vreun merit. Tot ce fac bun, face El prin nevrednică inima mea...Sunt copleşită de frumos...de frumosul din cuvintele tale...Nici nu mai pot spune nimic...eu care mă credeam o mânuitoare a cuvintelor...
Te îmbrăţişez cu braţe de dor, Elena, cu braţe de psalm şi de rugăciune...Şi fie ca Acolo să primim împreună Premiul Ceresc, Premiul alergării noastre pe calea mântuirii...
Nu spun prea des când iubesc pe cineva...mai degrabă las să se vadă din alte cuvinte sau gesturi...Dar acum nu mai pot să ţin în mine şi spun, şi strig, şi soptesc, Elena, sora mea în Hristos, te iubesc! Fii binecuvântată!

PS. Cristian, mulţumesc! Din adâncul inimii mele...Şi-I dau slavă lui Dumnezeu că atunci când nu mi-am drămuit bine cuvintele, tu ai ştiut să ierţi...iar eu am mai învăţat o lecţie...Fii binecuvântat!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Asa este, Mariana merita felicitari! Dar ce ma bucura este ca Premiul Prieteniei aduna tot mai multe valori, caci eu asa va socotesc pe voi prietenii mei dragi.Dumnezeu sa te binecuvanteze si pe tine si pe Geanina!

mmary spunea...

Felicitari Mariana...meriti acest premiu , si eu sunt de acord cu doamna Elena :

"Odata intrata in casa blogului tau ma simt imbratisata de bucurie, sinceritate si multa DRAGOSTE, care izvoraste din inima ta si adapa sufletul meu, dar si pe al altor cititori care te citesc constant. Poemele tale frumoase, sunt adevarate trofee, asezate la picioarele Lui."...iar inima ta se simte palpitand in fiecare vers de iubire, in fiecare cuvant asternut pe blogurile noastre...

Doamna Elena, Mariana, va imbratisez cu drag, cu dor si multa prietenie si il rog pe Bunul Dumnezeu sa ne binecuvanteze cu Darul Prieteniei LUI...Ce Prieten minunat avem , nu-i asa?

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Multumesc pentru apreciera ta , in numele Marianei! Imbratisari sincere frumoaso!

Passion4God spunea...

Merita din plin acest premiu!!! pentru postarile si comentarile pline de sinsibilitate...

Dumnezeu sa te binecuvateze Mariana! deasemenea si pe d-na Elena ce ofera acest premiu plin de caldura si sinceritate.

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Eu inca plang si scriu printre lacrimi, dar tot de bucuria mesajului tau, care se simte ca este trecut pe la poalele crucii de pe Golgota.
Afirmatia ta :, Elena, sora mea în Hristos, te iubesc! Fii binecuvântată!, a trecut ca un val de apa vie si a sters orice umbra de amaraciune si tristete din inima mea.
Sangele lui Hristos are puterea de a uni inimile in Dragostea Lui si cu siguranta le va pastra asa,pana la venirea Mantuitorului iubit.
Si eu te iubesc Suceveanco! Si daca nu ne vom intalni aici, cu siguranta ne vom intalni acolo in gloria Lui cand vom primi amandoua premiul alergarii.
Sa ai in continuare o duminica minunata!

Mariana spunea...

Scuze, Elena şi FleurduMay, comentariul a apărut în timp eu îl scriam pe al meu :) Nu l-am văzut la timp. Mulţumesc şi eu, frumos de tot.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Si tie toate binecuvantarile iubitului Mantuitor.O seara de har sa ai draga mea prietena si sora!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Nu ai pentru ce sa-ti ceri scuze draga mea.O seara plina de bucurie si pace sa-ti dea EL.

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Chiar asa cunm spui si tu mary: Nu exista Prieten ca si Isus, Numai El povara ti-a luat......O ce Prieten minunat! Frumoase cuvintele tale, scoase din inima unei fiice de imparat.