marți, 22 decembrie 2009

Multumesc Danube!

E frumos sa vezi cum ideile bune se inmultesc si incep sa circule.Asa s-a intamplat si cu Danube, o tanara soprana care si-a personalizat un Premiu si a si inceput sa-l dea prietenilor din virtual.
Am fost placut surprinsa, cand am vazut si numele meu. Ma bucur ca un copil si ii multumesc din suflet pentru cuvintele de apreciere spuse la adresa mea. Daca vorbele mele au avut vreo inraurire asupra ei, chiar ma simt fericita.
Multumesc draga Danube pentru tot! Continua-ti drumul si ai incredere in EL.
Fii binecuvantata si sa ti se indeplineasca "visul".

6 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

FELICITĂRI! Meritaţi cu prisosinţă cât mai multe premii, pentru felul dumneavoastră de a fi...

Danube Daughter spunea...

Din toata inima si tot suflul meu de om... catre Un Mare Om, adica dvs!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Multumesc din suflet pentru aprecieri!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Multumesc si te imbratisez cu mare dragoste din Dragostea LUI!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

o persoana speciala ca dumneavoastra merita un premiu special:)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc draga mea!