sâmbătă, 5 decembrie 2009

Va pupa Jean !




INTERVIU

EVZ TV: Dupa acest concurs, cu ce crezi ca o sa ramâi?
Jean: Ramân cu un respect deosebit pentru echipa si pentru telespectatori, ramân cu sufletul împacat ca cineva a avut nevoie de mine si eu am pus umarul la însanatosirea unui om si cred ca voi fi vazut altfel decât pâna acum.

Le-ai cântat celor din juriu sau lui Banica Jr.?
Jean:Nu cred ca le-am cântat, dar cu siguranta m-au ascultat la vreo petrecere sau au auzit de mine, ori poate chiar au dansat pe muzica mea.

Te-ai simtit în elementul tau când ai dansat vals?
Jean:Cu siguranta m-am simtit extraordinar când am dansat vals, nu am mai dansat niciodata asa ceva. Chiar a început sa-mi placa!

Te-ai gândit ca ai putea sa joci în filme? Se pare ca te simti pe scena în elementul tau.
Jean:Ar fi ceva foarte frumos pentru mine, un vis si o experienta noua. Scena e viata mea.

A existat un moment critic în ceea ce priveste relatia cu coregraful tau. Cum ai trecut peste acel moment?
Jean:Au fost doar discutii de moment din cauza oboselii, dar nu ne-am certat niciodata. Ca dovada, cred eu, se si vede ca a facut minuni cu mine, m-a învatat dansuri pe care nu credeam ca le voi putea dansa vreodata.

Crezi ca veti câstiga?
Jean:Eu am facut tot ce mi-a stat în putere si voi face în continuare tot ce pot. Cu Dumnezeu înainte!
Interviu preluat din Evenimentul zilei.

Cred ca postarea mea o sa mire pe cititorii mei , care stiu ca detest manelele, si pe manelisti.
Nu sunt fan "Dansez pentru tine". Dar intr-o seara de vineri tot butonand la Tv. am prins imaginea cu: 'te pupa Jean' care m-a amuzat si am urmarit emisiunea pana la capat.
Au urmat si alte emisiuni, dar cu sinceritate va pot spune ca ma interesa doar un singur personaj, pe care culmea il detestam ....profund: Jean.
Ce am vazut la el pe parcursul acestui concurs, m-a uimit si m-a determinat sa analizez omul Jean mai in profunzime. Stiti ce am gasit? Un om cu mult bun simt, prietenos, plin de afectiune, vesel si spontan ca un copil, milos ,capabil sa-si asume greselile, ambitios, respectuos, fara 'greata ' specifica manelistilor, sincer si cu un simt al lucrului in echipa foarte dezvoltat.

Concluzia pe care am tras-o ca urmare a 'studiului Jean ' este de fapt o intrebare :
Oare in ce fel ar fi urmat viata lui Jean daca ar fi fost nascut si ar fi trait in alt mediu social, Sau daca ar fi primit altfel de educatie ?

Pe tot parcursul concursului , eu nu am reusit decat sa-l admir, pentru caracterul frumos si am uitat cu desavarsire ca Jean este manelist.

Bravo JEAN !

Acum inteleg de ce Dumnezeu ne iubeste pe toti la fel, pentru-ca in fiecare dintre noi El a asezat o mica farama de comoara din Iubirea Lui.



24 de comentarii:

nakudo spunea...

chiar a fost impresionant...eu de fel nu ma uit la genul asta de emisiuni...dar de ieri seara stau in jumatatea caelalta de casa cu tata..unde nu e net si alte alea...asa ca avand grija m-am uitat la emisiune.IMPRESIONANT OMUL SI MODUL DE A GANDI...MI-A PLACUT GROZAV..CU ZAMBET PE BUZE...va spun ca terapia cu rugaciune functioneaza,ca va iubesc...si imbratisez...

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Ce interesant este sa poti privi si dincolo de aparente.
O noapte linistita sa ai...caci stiu cu ce te confrunti, dar Dumnezeu iti va darui putere. Te imbratisez cu multa iubire din IUBIRE!

raza de soare spunea...

pentru fiecare persoana exista o sansa...Dumnezeu nu uita de nimeni...

FleurduMay spunea...

Si mie mi-a placut de el..
Cred ca oamenii ar trebui judecati dupa ceea ce sunt si nu dupa ceea ce fac(in cazul lui..faptul ca e manelist).
Chiar mi se mare un om cu suflet mare, nu ca Monica Columbeanu, care s-a purtat foarte urat cu partenerul ei si nu a cautat decat publicitate.
Va imbratisez cu drag.

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Participarea Monicai a fost execrabila, iar acest Jean a impresionat prin modestie si bun simt, dar si prin talent autentic si multa carisma.
In fiecare om exista o sclipire....Pacat ca nu vrem s-o vedem.Imbratisari sincere!

FleurduMay spunea...

"In fiecare om exista o sclipire....Pacat ca nu vrem s-o vedem."- asta este Doamna Elena.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mi-a fost tare draga perechea si ma bucur ca au castigat. jean a dat dovada de modestie si bun simt.va imbratisez doamna elena

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Intr-adevar Domnul nu uita pe nimeni si ne iubeste pe toti deopotriva. Te pup!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Cred ca aceasta experienta ii va schimba si lui optica....
O seara minunata Fluturasule!

ELENA spunea...

Nu îmi plac manelele pentru
că le aud la tot pasu pe unde
merg dar,aseară mi-a plăcut cum
au dansat...pereche mea preferată
a fost Elena şi Radu,păcat că au
ieşit prea devreme din concurs.
Vă doresc o seară frumoasă draga
mea TIZĂ şi Mos Nicolae să vă aducă
tot ce vă doriti...
Vă puup şi vă îmbrăţişez cu mult drag!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Doar El vede sclipirea si o aprinde la timpul hotarat, sau niciodata...

kalliope spunea...

poate sunt rau cu acest coment... dar tot antimanele raman si anti rromi, nu-i suport, pur si simplu nu-i suport, isi bat joc de tara asta si o fac in cel mai rau mod posibil. Nu stiu care Jean o fi el sau de unde provine, dar un lucru "bun" nu m-ar putea face sa-mi schimb parerea despre ei... Sunt cam rasist, e unul din defectele mele, eu am avut mari probleme cu rromi in urma cu ceva timp, pe vremea cand nici eu nu eram usa de biserica (nici acuma nu sunt, am mult de munca) dar ei continua sa fie cu nesimtirea la bord

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Tie doar nu-ti plac, dar eu le urasc pur si simplu, dar mi-a placut sa-l descopar un alt om....
Imbratisari peste imbratisari de la Vrancea, cu drag pentru tine, Tizo!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Pai si eu voi ramane anti manele, caci daca as putea le-as interzice pe plan national.
Doar ca am descoperit ca daca acest Jean ar fi fost nascut intr-o familie selecta, ar fi avut alta educatie , alt destin si cu siguranta nu ar fi cantat manele.
Educatia ...si mediul social isi pun amprenta pe om....pe fiecare dintre noi.

marada spunea...

Inainte de toate Jean e un OM... manelist sau nu...ce mai conteaza?
Fiecare face ceea ce stie pentru a trai. Jean stie sa cante...foarte bine! Sa cante! Acesta e darul lui!

Mariana spunea...

Da, Elena, şi mie mi s-a întâmplat să descopăr ,,sfinţi" în unii oameni pe care îi detestam...Dar, din nefericire, mi s-a întâmplat şi invers...Am gustat şi din dezamăgiri, dar nu am renunţat la a iubi...poate abia atunci iubeam cu adevărat...Că, să iubeşti un um cu calităţi, e uşor...

Te felicit sincer pentru această postare!
Şi te îmbrăţişez cu dor, Elena!

raza de soare spunea...

Sa vina Mos Nicolae,
Cu zambete pe la fiecare!!!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Ramanem oameni orice s-ar spune cu simpatii si cu antipatii, fiecare ramanand constant ideii de mediu social in care a crescut si a fost educat[ sau n-a fost].

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Ai punctat bine si de asta data.Sincera sa fiu eu crestina Elena, detest manelele si pe manelisti.Dar Dumnezeu mi-a aratat un exemplu prin care am inteles ca nici o fiinta nu-i de lepadat si ca nu -i bine sa dispretuim pe nimeni sau macar sa nu-i uram.Dumnezeu ne indeamna la dragoste.Una este sa nu-ti placa muzica manelistilor si cu totul alta este sa-i urasti si sa-i dispretuiesi.
Multumesc Mariana, multumesc din suflet pentru coment.

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Cred ca 'mosu' s-a ascuns pe undeva de rusine, caci e mare saracie in tara...

raza de soare spunea...

Doamna Elena...el imparte zambete, bucurie si bunatate pe unde trece...traista Mosului e plina cu astfel de lucruri...iar daca oamenii vor dori doar chestii materiale atunci Mosul va ramane intotdeauna cu traista plina...iar noi saraci, mai saraci ca anul asta...

Va imbratisez si va stimez...

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Imi place mult cum gandesti, asa ca te voi adopta printre prietenii mei de suflet. :-*

Rappa_ru' spunea...

Cum imi place mie sa spun...totul pleaca din interior...trebuie doar sa vrem si Domnul ne va indruma pe Calea cea buna:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Pai sa vrem, este alegerea noastra.Iti trimit salutari de la Vrancea!