duminică, 6 decembrie 2009

Din lucrarile mele!

Baietel ruganduse - Ulei pe panza - elena marin alexe. 2005.

34 de comentarii:

tasha spunea...

Frumos...felicitari!:)

dyanna spunea...

Chiar aveti talent ! Este superb.

vyky spunea...

E ceasul rugii iara şi totul e tristete,
Trecut-au anii şi păru-mi cărunţeşte,
Dar a rămas, o ruga, o ruga de copilă
Ce mi te scoate-n faţă iar inima-mi suspină.

De-atâta aşteptare, de-atâta dor ce plânge,
Un freamăt de speranţa? Degeaba, nu-mi ajunge
Să-mi fii iarăşi aproape, iubirea mea curată,
Căci timpul nu revine, nicicând, ca altădată.

Rămân cu nostalgia şi rănile ce dor
Şi gândul care-mi zboară, cu aripi de cocor,
De jos si pân-la stele, tristeţea să-mi aline,
Dar totu-i in zadar, căci nimeni nu-i ca "Tine".

O lacrimă de dor te cheamă să revii,
Eroul vietii mele, Tu "Rege din vecii",
Eu mă topesc încet, încet în vremile „pustii”
Căci fără Tine anii mi-s seci,-de ce nu vii?

ELENA spunea...

Superbă lucrare
draga mea Tiză...!!
Mă uit la "EL"cred că băiat
reprezintă şi mă gândesc la
nepoţelul meu care are doar
9 luni...abia aştept să-l văd
mare...
O seară frumoasă cu aroma de
brad să aveţi!
Vă pup!
http://www.youtube.com/watch?v=fOD1LB209Mg&feature=fvsr

Cristake spunea...

Totusi... nu inteleg!! Nu am pozat niciodata pentru un tablou! ;))
Bravos!!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Multumesc mult.

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Multumesc pentru apreciere dyanna!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
O lacrimă de dor te cheamă să revii,
Eroul vietii mele, Tu "Rege din vecii",
Eu mă topesc încet, încet în vremile „pustii”

Căci fără Tine anii mi-s seci,-de ce nu vii?
Multumesc foarte mult pentru acest praf de stele, care lucesc in noapte, precum diamantele.

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Draga Tizo, sa-ti creasca sanatos nepotelul si tu sa ai sanatate ca sa te bucuri de el.
Multumesc pentru aprecieri.Te pup draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Daca ma uit bine la poza ta , chiar mi te imaginez cu chipul acestui copil. Atentie sa facem liniste,cred ca baietelul se roaga....

Danube Daughter spunea...

Toate aprecierile mele catre dvs, inca o data! Sunt minunate tablourile, poate, daca aveti timp, odata sa ne povestiti mai multe despre aceasta pasiune a dvs. Si eu pictez insa nu sunt scolita. E doar ce vine de Sus...si atat.
O seara frumoasa!

Rodica Botan spunea...

...cite alte talente ascunzi?
:)

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter -
Orice talent pe care il posedam, vine de la EL de sus.Multumesc pentru aprecieri.Noapte buna sa ai!Imbratisari sincere!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Din bogatia LUI mi-a daruit si mie cate ceva.Lui I se cuvine lauda si toata cinsrea.
Sunt un bulgar de nimic
Sunt un bob de roua-n soare
Dar cu cat ma vad mai mic
Cu atat Tu Te vezi mai mare.

Sigur cunosti aceasta cantare draga Rodica. O zi frumoasa iti doresc din tara.

nakudo spunea...

e lucrarea preferata a lui vladimir si o si pune in practica...mie imi place substratul poate un baietel care se roaga va ajunge un adult care se roaga si raporteaza la divinitate si atunci viitorul va fi altfel...la randul sau va da nastere generatiilor de baieti ce se roaga...va imbratisez cu multa dragoste din inima...si felicitari pentru postarea cu jean de la craiova...am recitit...tigani,evrei,negri,mongoli,ce mai vor altii,toti au primit haruri speciale si sant iubiti de Dumnezeu cu aceeasi masura

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
El a zis; Lasati copilasii sa vina la Mine. Si noi putem fi copilasi daca vom imprumuta din carecterul lor. Te pupa Miki[ asa-mi zic mie copii mei].

Karin spunea...

superba lucrarea,imi place :)
si eu am avut o lucrarea ca aceasta,am primit-o de la bunica mea...
o zi frumoasa va doresc!va pupam!Karin si Vali

Lisandru Cristian spunea...

Frumos, frumos... Să aveţi un început de săptămână excelent! Cu mult soare în suflet...

Mariana spunea...

E minunat!
Chiar că îţi vine să faci linişte...
Elena tu nu ai pictat numai băiţelul rugându-se...ai pictat însăşi rugăciunea...
Felicitări şi îmbrăţişări sfinte!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb tablou doamna elena,va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

karin-
Va imbratisez cu mare drag frumosilor! :-*

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Multumesc Cristian si da-mi voie sa-ti intorc urareaatat tie cat si Geaninei! Va imbratisez dragii mei!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Am postat aceasta pictura, ca o chemare la rugaciune.....avem nevoie de mai multa rugaciune.
Sa ai o saptamana plina de har draga mea sora si prietena!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc draga mea! Iti trimit sincere imbratisari cu iubire din Iubire.

kis spunea...

Extraordinar subiectul, iar opera este rasplata credintei autorului.

criss spunea...

Ce mult imi placeeeeeeeeeeeeeeee:). Felicitari Elena.Pictura ta este adecvata spiritului Sarbatorilor de Iarna:).Eu iti urez sa ai Sarbatori Minunate, pline de pace si bucurie.Iti multumesc tare mult pentru toata dragostea pe care o imparti in jurul tau. Dumnezeu sa te binecuvanteze in orice moment.Te pup mult. SARBATORI FERICITE!
Cristiana.

elena marin-alexe spunea...

criss-
Multumesc pentru urarile tale si vreau sa ti le trimit inapoi cu indoita iubire din IUBIREA LUI ISUS.
Stii ca te admir si te iubesc? :-*

elena marin-alexe spunea...

kis-
Multumesc pentru frumoasele cuvinte.salutari din Vrancea!

ELENA spunea...

Draga mea TIZĂ
sunteţi invitată în
paradisul meu să vă ridicaţi
premiul,pe care îl meritaţi.
Vă puup şi vă îmbrăţişez
cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Din tot sufletul iti multumesc pentru prietenia ce mi-o acorzi si bineanteles pentru premiu.
In curand vei avea si tu o surpriza. Te pup Tizo draga!

Rappa_ru' spunea...

Frumos:)...felicitari:)...eu nu m-am priceput cine stie la desen...era cam chin:D

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Cu siguranta ai alte daruri....minunate, de care se bucura cei ce te cunosc mai de aproape.

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

multumesc mult de Sugestie.
Aratä de vis !!!!!
In prima Secundä cind a apärut Imaginea am zis Van Gogh...
Mä inclin adinc de tot. Respekt !!!

Multe Salutäri Jacob

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Ma bucur pentru aprecieri, care venind de la tine, capata valoare.
Un an binecuvantat sa ai draga Jakob!