sâmbătă, 19 decembrie 2009

Cami iti multumesc! Si tie ARIPI DE FLUTURE!


Am primit acest premiu de la Cami, si de la Fluturas!
Ma bucur ca s-a gandit si la mine.Sper ca si in viitor, daca va fi voia lui Dumnezeu, sa imi pot plimba prietenii si alegerea traseului, sa fie interesanta si benefica pentru toti.

Multumesc draga mea Cami! Iti doresc Sarbatori fericite prin binecuvantare!
Multumesc Fluturas! Iti doresc Sarbatori fericite si binecuvantare!

Si pentru-ca suntem in prag de sarbatori, il voi oferi in semn de apreciere urmatorilor mai noi, dar iubiti prieteni :

Vyky

Danube

Fleor du may

Cella

Raza de soare

Rappa_ru

Jose ramon

Ao toque do Amor

Dyanna

Passion4God

Delyrics

Marada

Va doresc Sarbatori fericite! Dumnezeu sa va aduca multa bucurie in noul an !





32 de comentarii:

dyanna spunea...

Sarbatori fericite si numai bucurii sa vina cu noul an.

vyky spunea...

mulţumesc,
-sărbători fericite şi cu drag un vers de har pe al inimii altar să aducem Lui Isus pentru darul ce ne-a dat ca să fim răscumpăraţi-
-cu respect vyky

Cella spunea...

mersi frumos doamna Elena .... Craciun de poveste va doresc ....

FleurduMay spunea...

Multumesc din suflet doamna Elena.
Imi tresare inima de bucurie si mi se emotioneaza sufletul, va multumesc ca va ganditi la mine.
Sarbatori luminate cu multa bucurie in suflet.
O imbratisare calda!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

acelasi premiu vi-l mai acord si eu doamna elena.:)

raza de soare spunea...

va multumesc din suflet pt premiu...

dumneavoastra chiar il meritati:D...

vyky spunea...

Mulţumiri fie aduse Lui Dumnezeu pentru darul Lui nespus de mare dat prin Fiul Său Isus Cristos
Mulţumiri,aprecieri şi respect pentru urmatoarele bloguri:
http://hailaplimbare.blogspot.com/

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Aceleasi urari tile retrimit incarcate de bucuria Nasterii Domnului! Multe imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Vine-o zi cand Isus ne va zambi de pe norii cerului! Maranata!

elena marin-alexe spunea...

Cella -
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Esti o tanara cu mult talent , deci meriti tot respectul.
Sarbatori fericite draga Floare de mai!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc si tie mult! Esti o dulce.Sarbatori fericite Fluturas!

elena marin-alexe spunea...

Raza de soare -
Si tu il meriti draga mea .Sarbatori fericite!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Si eu ii multumesc Domnului pentru tine, caci esti aici, oridecate ori am nevoie de intaritor.
Fii binecuvantat!

Life is short Make it count spunea...

Doresc sa va transmit si eu Sarbatori Fericite! Dl sa va intareasca pe mai departe..

elena marin-alexe spunea...

Lifeis short-

Multumesc sincer pentru urari. TE IMBRATISEZ CU MARE DRAG!Si te mai astept!

José Ramón spunea...

Helena mulţumesc pentru că mi-acest premiu minunat. Salutări de la creativitatea şi imaginaţia fotografii Jose Ramon

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Am considerat ca meriti acest Premiu! Felicitari!

gabi spunea...

Multumesc, Elena !
Sarbatori calde sa ai !

elena marin-alexe spunea...

gabi-
Salutari de la Vrancea!Si sarbatori frumoase cu Isus!

Delyrics spunea...

Va multumesc tare mult doamna Elena! Aprecierea dumneavoastra imi incalzeste sufletul cu atat mai mult cu cat si eu apreciez blogul hailaplimbare intr-un mod deosebit..
Va imbratisez cu drag si multumire!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Cu toata dragostea din Dragostea LUI, cuvintele sunt prietenie....
O zi binecuvantata!

Rappa_ru' spunea...

Spre rusinea mea, am uitat sa va las o multimire si aici la dumneavoastra:D...dar cum mai bine mai tarziu decat niciodata, va urez toate cele bune, sanatate, fericire si Sarbatori fericite:)...multumesc inca o data:)

Passion4God spunea...

Iti multumesc si eu cu intarziere...apreciez foarte mult ca m-ai adaugat si pe mine in lista de prieteni.

tasha spunea...

Sa inteleg ca te-am suparat cu ceva?vad ca m-ai sters din lista ta de bloggrol...mi-ar parea rau sa fie asa...eu te citeam cu placere...:(

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru
Niciodata nu e prea tarziu sa dai o fuga pe la prieteni. Noapte buna Andrei!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Mi-a facut mare placere, caci de obicei eu fac doar ce simt.
Noapte buna si pace draga mea de Hunedoara!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Nu draga mea, imi cer scuze si sa stii ca ti-am explicat la tine ...
o calda imbratisare de la Vrancea!

marada spunea...

Nultumesc mult! Ma voi stradui sa-l atasez.
Sa ai parte de sanatate si zile senine!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Sarbatori fericite si multe premii draga mea!

Danube Daughter spunea...

Multumesc din suflet! Ma simt onorata intru totul ca ma aflu pe aceasta lista a prieteniei, este un lucru de nedescris! Va astept si eu cu mare drag la mine, acum fauresc premiul dvs, caci mi-ati facut un sfarsit de an mai dulce, mai bogat in credinta si intr-o liniste despre care...va voi povesti la mine pe blog.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Cred ca tu mie mi-ai schimbat optica, in privinta tinerilor'de azi'.
O calda imbratisare de suflet pentru tine draga mea!