luni, 28 decembrie 2009

Trec zilele


Trec zilele-n goană prin mine,
Culori nuanţate pe sufletul viu,
Aripi de vise în dorinţe de bine 

Şi rău alungat în tristul pustiu

Mai ţin în palma fierbinte,suav,
Parfumul din pletele tale, dar,
Nu ştiu, aievea a fost alinarea,
Sau poate himeră-n a nopţii calvar.

Privirea se- agaţă-n fereastră
Cu lacrimi ce dor nerostite,
Sunt multele clipe ce poartă
Adânc de dorinţe în neant rătăcite.

Aleargă minutele-n timpul trecut,
Lăsând amintiri şi trăiri care mor,
Se scurge, în fugă, sfârşitul de an 

Şi-mbracă hlamida cuvântului dor.


elena marin alexe - 28 Dec. 2009.

48 de comentarii:

Hălăţel spunea...

"Trec zilele-n goana prin mine
Culori nuantate pe sufletul viu
Aripi de vise in dorinte de bine
Si rau alungat in tristul pustiu"
Inceputul poeziei imi place cel mai mult.Cu adevarat frumos!

mmary spunea...

"Trec zilele-n goana prin mine
Culori nuantate pe sufletul viu
Aripi de vise in dorinte de bine
Si rau alungat in tristul pustiu.."

Superb...si trebuie sa remarc ca desi zilele din aceste frumoase versuri trec in goana, prin sufletul meu curg ca o suava adiere desprinsa dintr-un suflet cristalin.

Va imbratisez cu binecuvantari revarsate din iubirea Lui.:)

vyky spunea...

în adevăr timpul nu trece!
noi trecem, suntem efemeri.
avem doar gândul veşniciei
de sus, dăruit de Tatăl Ceresc.
avem lacrimi de dor legate
în acest gând sfinţit
şi miresme dulci de har,
ce îmbie sufletul la vers
de închinare prin muze
ce-n inimi vibrează.
aminitiri sfinte scrise
acum în cartea vieţii
nu se fac scrum.
vei răspunde curând
la Tronul Cel Sfânt
de al iubirii dulce Cuvânt
ce-n piept l-ai purtat
pe pamânt şi din El dăruit-ai
cu sârg şi avânt celor
ce pier azi pe acest pamânt.

Cristake spunea...

Vasazica eu unu' ador cerul plumburiu, asa, ante-furtuna. Si atmosfera aceea samana cu atmosfera acestei poezii. Bravos!!! Si nu numai poezia aceasta... mai aveti si altile care imi produc senzatia pomenita.
Liric....nici bacovian, nici blagian (o fi corect "blagian"?) sau minulescian... ci elenian.

Gigel spunea...

An Nou Fericit, restul e cancan!

dyanna spunea...

Superba poezie !

miki spunea...

Prin versurile dumneavoastra ne lasati "amintiri si trairi" care nu mor-le vom pastra in suflet.
Multumim.

FleurduMay spunea...

"Alearga minutele -n timpul trecut
Lasand amintiri si trairi care mor
Se scurge in fuga sfarsitul de an
Si-mbraca hlamida cuvantului dor."

Minunat doamna Elena..strofa pe care am selectat-o merge bine cu ceea ce simt eu acum...dor...dar si tristete mare.

Lisandru Cristian spunea...

"Hlamida cuvântului dor" m-a încântat... Şi aş pune-o şi eu pe umeri, de fiecare dată... Numai bine vă doresc, gânduri bune şi să fie pace în suflete...

elena marin-alexe spunea...

Halatel-
Aripi de vise in dorinte de bine.....sa te umple cu bucuria adusa de ele.

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Binecuvantarile trec prin noi cu puterea Duhului Sfant si sa dea Domnul sa fie cat mai multe sa incalzeasca sufletele noastre.

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Multumesc pentru versuri! Binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Da Elenian si Cristakian...ca bine le adusai din condei, prietene drag si hatru!

elena marin-alexe spunea...

Gigel-
Si tie iti doresc An Nou si fericit cat se poate.Si Dumnezeu poate sa dea din belsug.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ma bucura prezenta ta aici draga mea prietena si iti doresc multe binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Fleurdu May-
Lasa mana Lui sa-ti mangaie fruntea si inima si sa-ti aduca pacea.Toti vom pleca pe rand....
Fii tare si ridica-ti fruntea caci ai drum inca de parcurs.Te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Sa inteleg ca 'hlamida cuvantului dor' e benefica pentru sufletul care iubeste....
Zi binecuvantata sa ai!

ELENA spunea...

"Privirea se- agata-n fereastra
Cu lacrimi ce dor nerostite
Sunt multele clipe ce- si poarta
Adanc de dorinte in neant ratacite.

Alearga minutele -n timpul trecut
Lasand amintiri si trairi care mor
Se scurge in fuga sfarsitul de an
Si-mbraca hlamida cuvantului dor."
Superbă...
O săptămână frumoasă vă
doresc scumpa mea Tiză!
Vă pup şi vă îmbrăţişez
cu mult drag!!!

Passion4God spunea...

Va astept pe blog cu un mic dar

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Se apropie ...pe nesimtite aproape, sfarsitul unui ancu relele si bunele lui....si toate trec.
LA MULTI ANI Tizo draga mea !Bucurie si pace in inima, sa-ti aduca noul an!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Multumesc pentru ca te-ai gandit si la mine, draga mea!

kis spunea...

Aceste frumoase versuri ne spun inca odata ca, ziua de azi este o binecuvantare de la Dumnezeu, timpul pe care il avem este un dar din partea Lui dar felul cum petrecem timpul este darul nostru pentru El.

Carl spunea...

Elena .. very lovely .. Thanks for sharing it with us.
Have a wonderful New Year.
Your friend,
Carl

Carmen spunea...

Iti doresc sa simti razele iubirii divine pe care El le trimite spre inima ta, si tu sa-i primesti iubirea cu bratele deschise, pline de caldura si gingasie, dragostea sa se cuibareasca in sufletul tau frumos si sa-l metamorfozeze intr-un crin alb cu sclipiri de diamant, sa ai parte de toata bucuria din lume, sa plutesti pe petale de flori si pe nori de fericire, iar credinta, intelepciunea, speranta si iubirea sa -ti calauzeasca pasii in noul an !
La multi ani!

nakudo spunea...

Mai tin in palma fierbinte,suav
Parfumul din pletele tale. trec zilele draga mama si as vrea ca fiecare zi care trece sa adauge zile in cartea eterna...amintirile imi hranesc sufletul cu aroma palmelor tale calde si a imbratisarilor si a dragostei divine...care o simt zi de zi...trec zilele,anii,timpul...ramane ce am facut ,ce-am spus,ce-am creat...va imbratisez cu mare dor..mare ..recuperam in primavara...eu de dor de primavara mi-am bagat hamacul in casa...

elena marin-alexe spunea...

kis-
Sa ne bucuram de harul zilei de azi! Maine...nu stim ce va fi, asa cum spui si tu prieten drag.
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Carl-
I wish you and your blessed family, full of joy and peace! Elena.

elena marin-alexe spunea...

Carmen-
Draga mea eu nu as dori sa traiesc nici o clipa in plus, fara iubirea lui Isus, caci:
Fara Domnul eu sunt
Un nimic pe pamant
Nu -nteleg sa traiesc
Fara Printul Ceresc.
La multi ani fericiti cu Isus!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Las' ca va trece si iarna...iar speranta o sa reanvie in inimi adata cu primul firicel verde, sarutat de soare.
Cred ca m-a atins raceala...asa ca o sa stau in pat...si o sa ma gandesc la ceva frumos, cum ar fi: prietenia!
Te pup si sa ai grija de tine. Mi-e dor sa te mai aud.Daca ai minute si timp....

kalliope spunea...

toate trec la urma urmei...

raza de soare spunea...

trec zilele dar amintirirle raman, imaginile si sperantele traiesc de-a pururea iar frumusetea sufletului dumneavoastra nu e cu nimic spulberata de trecerea zilelelor...

Mariana spunea...

Elena, ştii ce am simţit citind? Cu fiecare vers m-am înălţat din culme în culme...iar la ultima strofă am făcut un salt aproape de cer de unde îmi simţeam inima binecuvântată de o emoţie ca atunci când stai doar cu El pe nor...

Superbă înccheierea asta care m-a remodelat din lacrimile tăinuite...
,,Alearga minutele -n timpul trecut
Lasand amintiri si trairi care mor
Se scurge in fuga sfarsitul de an
Si-mbraca hlamida cuvantului dor."


Fii binecuvântată, Elena!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Printre toate care trec este si viata noastra.Sa ramanem cu El ca sa traim vesnic.

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
MULTUMESC PENTRU FRUMUSETEA VORBELOR TALE, DRAGA MEA RAZA DE SOARE.

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Surioara mea draga te binecuvantez de pe meleaguri Vrancene si iti doresc La multi ani si viata vesnica in eternitate cu Domnul Isus!

orianda spunea...

exact cum ne-am obisnuit deja, versuri excelente, doamna Elena!
Urez pe aceasta cale, un an nou fericit plin de impliniri si bucurii pe toate planurile!
:X

elena marin-alexe spunea...

oriana-
Bucurie si pace sa ai in noul an!

Cami spunea...

Iti doresc Un "alunecus usor" in noul an. La multi ani cu bucurie si multa sanatate! Cami

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Si tie sa-ti fie drumul lin, cu binecuvantari!
La multi ani!

vyky spunea...

Priviti anul care a trecut cu sufletul unul om intelept si noul an cu
ochi limpezi de copil reflectand uimirea si credinta. Sperand sa ne
considerati un prieten al dvs. indraznim sa va trimitem gandul nostru
protector ca noul an sa va aduca dragostea, armonia, stralucirea si
lumina pe care le meritati din plin. Sarbatori fericite alaturi de cei
dragi si La multi Ani !

Rappa_ru' spunea...

Mi-a placut mult poezia:)...foarte artistica si sufletista:)...asta spune foarte multe despre dumneavoastra si cred ca este unul din motivele pentru care va apreciez:)...toate cele bune, un an nou cu multa sanatate, impliniri, fericire si tot ceea ce va mai doriti:)...sa ne citim cu placere si la anul:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

uneori trece timpul asa de repede, frumoasa poezie, superba.va imbratisez

Sorin M. spunea...

La multi ani! Sa-ti fie visele realitate!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Multumesc, multumesc, multumesc.La multi ani cu EL sa ai.

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Sa-ti fie dorintele implinite de Cel ce poate totul.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Da Fluturas, trece timpul prin noi....

elena marin-alexe spunea...

Sorin M.
Binecuvantari sfinte!