duminică, 13 decembrie 2009

Rusalii

In concert -Luminita Ciuciumis Ascultati si cu siguranta, n-o sa va para rau.

Dedicatie de duminica...pentru toti prietenii, mai vechi sau mai noi.

Doamne, mai vreau Rusalii
Cu limbi de foc sã le împarti
Pe fiecare sã ne atingi
Cu Duhul Tãu !
---
Doamne, vreau o trezire
Si într-un gând si o simþire
Sã fim cu toþii si sã cântãm
În limbi o mie.
---
/: Tu faci Cerul sã coboare
Nasti în inimã izvoare
O, Duh Preasfânt, dã-ne Rusalii
O, Duh Preasfânt..:/
---
Doamne, dã-mi bucurie
Si sã mã legi strâns în iubire
Doamne, eu vreau,
vreau tot mai mult
Din Duhul Tãu .
---
Doamne, eu vreau sfintire
Si-un foc adânc sã ardã în mine
Pe vesnicii sã fiu al Tãu
În nemurire.
---
/: Tu faci Cerul sã coboare
Nasti în inimã izvoare
O, Duh Preasfânt, dã-ne Rusalii
O, Duh Preasfânt.. :/
---
Doamne vreau o trezire
Si într-un gând si o simþire
Sã fim cu totii si sã cântãm
În nemurire.



20 de comentarii:

Danube Daughter spunea...

Tare mult am ascultat si eu Callatis Praise, am si cantat pe multe scene cu prietenele mele, mai demult, aceasta piesa: http://www.youtube.com/watch?v=6Beu7DIuUrM
Va multumesc ca mi-ati adus aminte de ei!

Passion4God spunea...

oho...cat mai cantam cu tinerii in biserica aceasta piesa...e foarte frumoasa si totodata e o rugaciune inaltata Domnului.

Multumesc!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa melodie doamna elena.va imbratisez

miki spunea...

Uneori se intapla sa nu te simti tocmai bine, din diferite motive, si ai nevoie de ceva care sa-ti redea macar pacea sufleteasca.Astazi mi-am gasit linistea aici, ascultand aceasta minunata piesa.
O seara frumoasa va doresc!

mmary spunea...

O melodie frumoasa, o rugaciune frumoasa...o chemare frumoasa ...

O seara frumoasa si binecuvantata va doresc draga mea prietena...:)

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter -
Ma bucur sa aud ca apreciezi acest gen. O seara frumoasa cu mult senin!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Cred ca este una din cele mai cantate melodii in acest an... din lumea crestina. Pace si har scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Ma bucur ca ti-a placut Fluturasule! O seara senina iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

miki -
Si pe mine aceasta melodie ma remonteaza...ma invita la o traire intensa cu diviitatea. Seara frumoasa miki draga!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Asa si este , o rugaciune, o implorare trimisa spre El din......adanc de suflet.
Imbratisari calde pentru tine draga mea!

Adrian spunea...

Frumos!

ELENA spunea...

Frumos...
O seară frumoasă vă
doresc draga mea TIZĂ!
Vă puup!
http://www.youtube.com/watch?v=INu5HuSWYr4&feature=related

Geanina Codita spunea...

"Ca o trezire şi într-un gând să fim cu toţii şi să cântăm!

Minunat îndemn, divină dedicaţie pentru o zi de duminică, draga mea dragă!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Cu mult drag iti doresc si eu o seara senina de mare har divin.Imbratisari sincere Tizo!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Frumoaso, binecuvantata sa-ti fie inima si viata.Te cuprind in gandurile mele, sau mai bine zis va cuprind si va doresc bucurii de sarbatoarea Nasterii Domnului!

Cella spunea...

Imi place melodia asta insa .... realizez ca nu sunt gata chiar sa le experimentez din toata inima ... si ma intreb daca le vreau ca pe o aventura, ca pe o experienta cu multa adrenalina sau mi-i frica ca ma va schimba radical ? ...

tasha spunea...

Frumos..multumim!:)

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
O seara minunata sa ai Adrian! Dumnezeu sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Cella -
Nu trebuie sa-ti fie frica, deoarece Dumnezeu nu poate sa dea ceva rau omului si bineanteles ca te poate schimba radical, dar in bine.
O zi frumoasa iti doresc de la inima la inima.

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Multa pace iti doresc!