luni, 14 decembrie 2009

Colindatorul

Tatalui meu...

Dorita-i inima-mi de pace
Cand seara se strecoara
Ascult la geam un cantecel
Pe-o struna de vioara.

E-un batranel, cu parul nins
Cu fata-mbujorata
Eu il ascult si-l rog soptit
Sa mai colinde-odata.

Privirea lui se-nvioreaza
De bucurie muta
Si-mi spune bland si iubitor
Copilo....hai asculta!

Candva de mult din cerul sfant
De dincolo de nori, de stele
In chip de copilas smerit
Si tare drag inimii mele.

A coborat la noi, Isus.
El pacea, El maretul har
Ne-a impacat cu Dumnezeu
Si ne-a dat mantuire-n dar.

Si stelele-n noaptea cea sfanta
Sclipesc uimitor de frumos
Vazduhul se leagana-n cantec
Asculta! Se naste Hristos.

Coboara cu pace in inimi
Cu mila adanca-n privire
Mesia, al lumii speranta
Ce aduce-ntre oameni iubire.

Se-aude pe aripi de nori
Franturi de lauda-n noapte
Sunt ingeri si alaiuri intregi
Inunda orase si sate.

Sa stii, ca-n Betleem pe paie,
Din vesnicii Isus a coborat
Copil prea sfant si plin de umilinta
Sa semene nadejdea pa pamant.

Si cum prive-am asa pe geam
La batranelul ce ma colinda
Am adormit pe aripa iubirii
Dintr-o colinda, ce nu se sfarsea....


elena marin alexe Dec. 2003 .

44 de comentarii:

Danube Daughter spunea...

Ah, as face o melodie pentru aceste versuri minunate!!!

nakudo spunea...

chitara si aceste versuri
Se-aude pe aripi de nori
Franturi de lauda-n noapte
Sunt ingeri si alaiuri intregi
Inunda orase si sate.
inimile sant pline de iubire pentru cel ce nu ne-a abandonat niciodata...va imbratisez cu mult drag....minunata colinda..saru mana

Geanina Codita spunea...

Se apropie sărbătorile cu paşi repezi iar poezia ta ne duce deja cu gândul la seara de Crăciun.

Mi-au plăcut toate versurile, mi-e greu să selectez doar câteva, felicitări pentru gândurile minunate aşternute în aceste rânduri.

O seară plină de frumos alături de cei dragi!

Dumitru Negoita spunea...

Ajuns pompieristic de fiecare data
prin "alinarea" de joi, cand dorinta de asezarea ochiului plans in palma lui Isus
... dupa"ruga de duminica" ... iata!azi colindatorul ..." un batranel cu parul nins
si fata inbujorata"
O {po}veste minunata
scrisa de o talentata.

vyky spunea...

Noapte de vis, in care se naste Mesia.
Domnul Slavei ia trup din fecioara Precurata
Nu in palat de aur, in bogătii ascunse
Ci s-a nascut in ieslea cea saracă.
Să ne fie iertarea dată celor săraci.
Şi bucuria de -a pururi redată
Pentru a avea iubirea Lui cea sfânta şi curată.
-vei trăi nostalgia copilăriei scumpă Elena!
-si îţi va fi inima plină de har pentru Isus Cerescul nostru Dar! cu respect... vyky

lidy spunea...

"E-un batranel, cu parul nins
Cu fata-mbujorata
Eu il ascult si-l rog soptit
Sa mai colinde-odata.

Privirea lui se-nvioreaza
De bucurie muta
Si-mi spune bland si iubitor
Copilo....hai asculta!"

"Colindatorul" - si mie mi-e dor de el :)

elena marin-alexe spunea...

Danube -
Mi-ar face mare placere sa compui ceva pe versurile mele.Te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Ma rog Domnului ca alaiurile de ingeri sa inunde pamantul intreg, cu adevarata Dragoste.
O seara binecuvantata iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Vin sarbatorile de suflet.Eu am luat mai din pripa colindul, caci am mult de mers si multi prieteni de colindat.
Bucuria Nasterii Domnului sa te inconjoare draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita -
Domnule, dati-mi voie sa va spun o po[veste] minunata.Sa nascut Isus Hristos Mantuitorul nostru! Si iar ma onoreaza vizita unui om deosebit!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Tu esti, un sol minunat care deschizi usa zambetului inimii mele.Multumesc mult!

Lisandru Cristian spunea...

Sunt momente în care trebuie să ridicăm ochii către cer şi să ne aducem aminte că există un Dumnezeu...

elena marin-alexe spunea...

lidy -
Ce mi-ai facut ...fetita mea draga? Eu nu am pus dedicatia, de frica lacrimilor...de dor. Dar ai deschis usa si lacrimile au dat navala....si ma inunda....dorul. Mi-e tare dor de el ligu, dar ma mangaie nadejdea ca il voi intalni acolo sus.
Te pup scumpa mea.

Marius Ola spunea...

Frumos colind. Încep să simt şi eu că vine Crăciunul. Încet, domol, cu sunet de strună, armonios redat "de-un bătrânel":)

ELENA spunea...

"Dorita-i inima-mi de pace
Cand seara se strecoara
Ascult la geam un cantecel
Pe-o struna de vioara.

E-un batranel, cu parul nins
Cu fata-mbujorata
Eu il ascult si-l rog soptit
Sa mai colinde-odata.

Privirea lui se-nvioreaza
De bucurie muta
Si-mi spune bland si iubitor
Copilo....hai asculta!"
Superbă poezia draga mea TIZĂ!
Mulţumesc mult..
O seară miriffică vă doresc!
Vă puup!

compadvice spunea...

Minunata colinda,,A coborat la noi, Isus.
El pacea, El maretul har
Ne-a impacat cu Dumnezeu
Si ne-a dat mantuire-n dar.,,
Cele mai minunate versuri!Doamne iti multumim!O seara minunata ca si aceasta colinda va doresc:)

FleurduMay spunea...

M-ati cufundat in spiritul Craciunului, va multumesc ca existati si ca imi bucurati ziua cu versurile dvs de vis.

mmary spunea...

Draga mea doamna si prietena, inimioara mea extrem de emotionata va multumeste pentru acest colind nesfarsit...Candva de mult din cerul sfant
De dincolo de nori, de stele
In chip de copilas smerit
Si tare drag inimii mele.

A coborat la noi, Isus.
El pacea, El maretul har
Ne-a impacat cu Dumnezeu
Si ne-a dat mantuire-n dar.

Si stelele-n noaptea cea sfanta
Sclipesc uimitor de frumos
Vazduhul se leagana-n cantec
Asculta! Se naste Hristos."...

SUPERB !

Ce veste minunata: Se naste Hristos !

Draga mea prietena , sa ne pregatim inimile, sa le curatam printr-o buna spovada, sa le spalam cu apa vie a iubirii sa le incalzim cu bunatate , sa le infrumusetam cu smerenie si blandete pentru ca Isus sa vina si sa se nasca in inimile noastre frematande...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate harurile necesare pentru ca atunci cand va sosi "clipa" inima dumneavoastra sa fie atat de calda si frumoasa incat sa-L atraga pe dulcele Isus sa vina si sa se nasca in ea...

"

Mariana spunea...

E increbil câtă putere au colindele asupra fiinţelor noastre! Poartă în ele tot Cerul şi toată copilăria noastră!
Iar versul tău, Elena, este ca o mângâiere blândă pe chipul bătrânului tată...şi peste inimile noastre...

Îmbrăţişări sfinte!

Delyrics spunea...

Feerică imagine a Crăciunului copilăriei... minunată colinda plină de o bucurie curată şi molipsitoare, care mi-a adus în suflet căldura amintirilor frumoase şi pacea naşterii Lui în inimi deschise.
Vă îmbrăţişez şi vă doresc ca anul acesta de Crăciun, aceeaşi bucurie proaspătă a naşterii şi pacea Lui să vă umple inima!

lidy spunea...

:X Nu trebuie sa te intristezi, Miki meu drag. Cred ca, mai degraba, trebuie sa lasi sa te inunde bucuria sarbatorilor de iarna pe care acest colindator imbujorat, a sadit-o in inima ta de copila... Eu asa as face... M-as bucura, stiind cat de mult s-ar fi bucurat el.. Asa ca, Miki draga, ai doar o optiune... pregateste-ti inima de sarbatoare, surprinde si culege din jurul tau fiecare adiere de divinitate... Si nu uita amintirea colindatorului e una FRUMOASA 100%. Vine, vine... uite-l ca vine... :D

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri, va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Bine ar fi prietene drag sa nu uitam de Dragostea lui nici o clipa, si mai ales in momentele speciale cand il aniversam.

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
Se apropie bucuria crestinilor! Sufletul omenesc tanjeste de dor dupa El.O seara seperba sa ai Marius!

elena marin-alexe spunea...

Elena -
In prag de sarbatori sfinte, gandurile mele zboara spre amintirile -mi dragi, alaturi de parintii mei, de care mi-e tare dor.
Seara minunata iti doresc Tizo draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Ninge asa frumos pe aici si sufletul meu se intoarce in umbra amintirilor din copilarie....
Fii binecuvantat suflet mare care esti,Florine!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
E atata emotie si blandete in cuvintele tale draga mea, ca simt cum sufletul meu este in asteptarea LUI, o asteptare placuta si plina de bucurie.Ce har am avut prin dragostea lui Dumnezeu! Mare har!Cat de mult ne-a iubit!
Doar binecuvantari sa-ti trimita EL!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Ai perceput sentimentul meu.O, daca ar stii copii nostri cat de mult le vom lipsi... cu siguranta ar da mai multa importanta clipei petrecute in preajma noastra a parintilor.
Mi-e tare dor de tatal meu si regret fiecare clipa pe care nu am petrecuto cu el, fiecare sfat ce nu l-am ascultat...si cate altele....
Dumnezeu insa ne va reuni in vesnicia Sa.
Clipe minunate de bucurie si pace sa ai draga mea suceveana!

elena marin-alexe spunea...

Delirics -
Bate la inima noastra bucuria si pacea, sa-i deschidem usa larg spre a petrece cu El.
Seara blanda si senina iti doresc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

lidy -
Regret fiecare clipa risipita fara el, fiecare sfat pe care nu l-am luat in seama....Dar gratie Lui, stiu ca va veni o zi in care il voi imbratisa in vesnicie.Parca il aud: Vine , vine.....
Iar pe tine "te iubesc" si multumesc pentru remember!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Te cuprind cu brate incarcate de mangaieri drag Fluturas!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Fie ca bucurie si aura sarbatorilor de Nasterea Domnului sa-ti mangaie inima , caci Isus s-a nascut din Dragostea lui Dumnezeu pentru om.
Seara minunata sa ai draga mea Floare de mai.

Ao toque do Amor spunea...

Hola! vim, te oferecer o cartão de natal do toque e o cartão que fiz para homenagear todos os meus seguidores

Que o Senhor te abençõe
san

kalliope spunea...

"Candva de mult din cerul sfant
De dincolo de nori, de stele
In chip de copilas smerit
Si tare drag inimii mele."

Cea mai sensibila strofa, e un catren de zile mari... o seara minunata va dorim

Danube Daughter spunea...

Sa stiti ca azi am plans recitind poezia asta.

Daniela spunea...

Mi-a parut foarte bine sa gasesc pe cineva care aprecie si se straduie sa exprima marea iubire spre Domnul Isus si binecuvintata nasterea lui pe pamint. A-ti rausit foarte frumos.

Domnul sa va binecuvinteze

Daniela

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do amor-
Obrigada! Obrigada! Obrigada! Abraque con amor de Jesus!

elena marin-alexe spunea...

Kalliope -
Bucuria Nasterii Lui Isus sa va bucure sufletul dragii mei boboci de trandafir![din parcul rozelor].Va iubesc!

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter -
Cred ca ne asemanam mult caci si eu am plans toata ziua, citind aici...Sincere ganduri , sentimente si un strop de muzuca alina sufletul si-l poarta pe cele mai inalte sfere.
Imbratisari sincere scumpo!

elena marin-alexe spunea...

Daniela -
Ma bucura vizita facuta aici de tine, ca si frumoasele ganduri lasate.Te mai astept cu mare placere!

Danube Daughter spunea...

Doamna Elena, poezia asta are mai multe strofe de fapt? sau de ce sunt punctele? daca are mai multe strofe, le-as dori si pe restul, am inceput sa lucrez la cantec... vreau sa vi-l daruiesc de Craciun...

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter -
A mai avut cateva dar le-am scos ...si am adaugat punctele.
E o mare bucurie si onoare pentru mine sa-i pui tu melodia scumpa mea fetita talentata si binecuvantata! Multumesc mult!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos:)...felicitari:)

elena marin-alexe spunea...

Andrei -
Multumesc tinere!