miercuri, 16 decembrie 2009

Omul alb


eu in lumea copilariei 2008.

E cea de-a doua zi de ninsoare si Doamne, cat am mai asteptat primii fulgi....Imi arunc privirea pe fereastra si parca nu-mi vine sa cred. Albul a acoperit cu lacomie totul, in doar 24 ore, netinand seama de nimic....mare este Domnul nostru!
Cu doar doua zile in urma, admiram verdele ierbii din curtea noastra care traia parca o a doua primavara, atat era de luxuriant. Acum doarme sub plamuma imaculata de zapada, asteptand puterea razelor de soare.
Pana atunci ...va invit sa iesiti afara sa va bucurati de farmecul zapezii si de ce nu, sa profitati de ea facand doi pasi inapoi spre lumea copilariei, cu bulgareala si oameni de zapada.
Gata, am vorbit destul, asa ca voi iesi afara sa creez omul de zapada al acestui an., pe care Miruk nepotica mea il asteapta cu nerabdare.
O zi binecuvantata tuturor!

26 de comentarii:

Passion4God spunea...

ehee... frumos om de zapada ;)) si eu am o poza de anul trecut cu unul mai mare decat mine si care are un corn de vita pe post de nas =)) era pe marginea drumului si am oprit masina sa ne pozam cu el:))

O zi frumoasa in continuare:-*

ELENA spunea...

Draga mea Tiză să
ştiţi că vă invidiez,
mă uit in spatele omului
de zăpadă şi văd un covor
frumos...ceeace aici nu prea
avem parte de aşa ceva...
Vă doresc o zi frumoasă şi
multă căldură în suflet!
Vă puup!

nakudo spunea...

si noi...si noi...om de zapada..copiii s-au tavalit in zapada facand ingeri inaripati...mult ras si multa zapada...magic..si brad mai devreme ..numai au rabdare...va imbratisam cu multa dragoste..multa

Lisandru Cristian spunea...

Un om de zăpadă. Ce poate fi mai frumos în aceste zile? A nins şi în Bucureşti...

Marius Ola spunea...

uh! uriaş om de zăpadă şi simpatic:)

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Si nu ne arati si noua poza? O seara buna !

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Anul trecut , ce vezi tu acolo.Dar anul asta e multa zapada si inca ninge.Mi-a zis fiica mea ca si la Bucuresti ninge.Sa dea Domnul bucurie la toata lumea! Tie sarutari Tizo!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Cred ca pe langa copii, mai dam si noi deoparte perdelele timpului, in special acum iarna cae ne poarta in misterul ei.
O seara buna sa ai si bucurie multa sa-ti atinga inima!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Am facut si omul de zapada pe anul asta, chiar daca a trebuit sa indur frigul si viscolul, dar l-am terminat!
Un strop de bucurie va trimit si voua prietenii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Daca iti place , hai afara sa faci si tu unul la fel sau poate si mai mare...ca te ajut si eu! =))

FleurduMay spunea...

ce dragut!!! eu nu am avut timp sa ma joc cu zapada..facultate..frig tare..poate vineri ca nu ma duc...si nu prea am cu cine..poate veniti voi:D;))
Va imbratisez cu drag, sa aveti o iarna frumoasa.
Ce puternic pare omul de zapada..sa ni-l aratati si pe cel de anul acesta.

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Vrei ajutor? Conteaza pe mine!=)) Sunt gata sa te ajut.....Astept sa vina fiica mea sa-i faca poza "omului din 2009" .Te imbratisez si eu si omul de zapada!

gabi spunea...

Oaaa, ce frumos e omul tau de zapada ;)
Ce ma bucur ca va veselti acolo :)

Carl spunea...

Hi Elana,
Making the Snowman .. What fun! We have some snow here in New York. Not as much as you have. We got about 5 inches but it did not stay long this time .. soon we will be burried for the winter:)
Have fun!
Carl

Mariana spunea...

...mi-am adus aminte de tata...Aşa făcea de fiecare dată cu noi; ne ,,dăruia" câte un om de zăpadă...şi-l lăsam până se topea.
La noi încă ninge, zăpada e aspră, nu se leagă. Aşteptă un pic de căldură, nu multă ca să nu topească zăpada. Prea ne-am obişnuit să avem zăpadă de Crăciun :)
Fie ca albul ei să ni se strecoare în suflet!

PS. Elena, oare nepoţeii ne sunt dăruiţi pentru a ne reîntoarce în copilărie? :) Se pare că şi aceste e un motiv :)
Să-ţi trăiască şi să se mântuiască!

raza de soare spunea...

trimit niste bulgari de zapada in viteza...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

super omulet de zapada:)si pe la mine ninge asa frumos:)va imbratisez cu mare drag

Cristake spunea...

Haaa... frumos, dar... nu inteleg, de ce toata lumea tot pune maturoaie sub bratul bietilor omusteni de zapada? Nu ca io as fi mai breaz... Dar poate ca a venit vremea si pentru oleaca de recunostinta aratata acestor cetateni de omat: sa le punem sub brat niste carnati afumati, o sticla de palinca, un bol cu... racituri...

elena marin-alexe spunea...

gabi -
Deci iti place omu' meu de zapada... :D

elena marin-alexe spunea...

Carl-
Snow is great joy to us, but I see that you feel it there in America.Thank for visiting!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Cred ca sarbatorile de iarna ne intorc in copilarie, in acele amintiri nemuritoare si foarte dragi sufletului nostru.
O zi minunata si plina de har iti doresc draga mea !

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Fii cuminte...ca ramanem fara zapada...=))

elena marin-alexe spunea...

Aripi de fluture -Si la noi ninge si e o atmosfera de basm imbracat in imaculatul alb care e atat de staralucitor....Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
EU CRED CA MATUROAIELE SUNT SI ELE BUNE LA CEVA!
Sa mai faca si ei miscare, caci altfel ar risca sa inghete de frig... =))

Rodica Botan spunea...

si mie mi-e chef de-o bataie cu zapada...sint restanta cu vreo 30 de ani la capitolul asta. Cind eram in Petrosani, credeam ca nu mai scap de frig...acuma mi-e dor de scirtiitul cizmelor pe zapada...

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan -
Pai draga mea, daca esti restanta la zapada, te invit aici la Vrancea, unde este belsug de nameti de zapada, frig, dar toate astea trecute prin mister dau mirificul iernii Romanesti.