sâmbătă, 26 decembrie 2009

Felicitari Mmary!


Am aflat o veste de prin curtea prieteniei....si anume ca Mmary http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com va avea un copil.
Ca semn al bucuriei si pretuirii ii daruiesc acest Premiu Simbol!
Fie ca Dumnezeu sa-i ofere ocrotire . Felicitari Mmary draga mea !
Binecuvantari intregii familii!!!

28 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Să-i dea Dumnezeu sănătate, să nască un bebe frumos şi sănătos!

vyky spunea...

El face lucruri mari şi nepătrunse, minuni fără număr.

mmary spunea...

Surioara draga :

m-ai surprins placut cu aceasta dulceata de copilas...

Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa-ti multumeasca cu iubire din iubirea Lui...:)

Passion4God spunea...

Felicitari si Domnul sa ii binecuvanteze!

Geanina Codita spunea...

O felicit şi eu pe minunata noasztră prietenă şi îi doresc ca sarcina să nu-i creeze probleme, să aducă pe lume un copil frumos şi sănătos, aşa cum scria mai sus şi Lisandru.

O zi minunată, draga mea dragă!

life spunea...

Sa nasca un bebe sanatos,norocos si frumos! :)...Dumnezeu sa o binecuvanteze!...cine stie?..poate va ajunge copilasul presedinte :)...sa ne scape tara de probleme...

dyanna spunea...

Felicitari si din partea mea.O sarcina usoara si un copil sanatos si frumos.

marada spunea...

Multa sanatate mamicii si un prunc sanatos si frumos!

miki spunea...

Felicitari si de la mine pentru fericita mamica!
Multa, multa sanatate atat pentru ea, cat si pentru puiutul mic!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Asa sa dea Domnul si ei si Geaninei!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Amin!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ma bucur sincer, de bucuria ta! Fiti binecuvantati amandoi draga surioara si sa stii ca ma rog pt.tine sa ai un prunc sanatos si frumos!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Amin draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Geanina -
Sunteti doua prietena minunate si binecuvantate cu darul cel mai de pret al lui Dumnezeu:copiii!
Te imbratisez scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

life-
Pai sa fie , daca zici tu, sa avem si noi o 'pila'.

elena marin-alexe spunea...

DYANNA -Sa dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Amin. Multumiri.

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multumiri draga miki!

nakudo spunea...

draga mary nimic nu este mai frumos decat darul pe care divinitatea ni l-a acordat prin iubire...acela de a darui viata....binecuvantari si multa iubire pleaca spre tine...te iubesc si e minunat ce porti in pantec....

Cristake spunea...

Felicitari tinerei mamici...
Iar dv., doamna Elena, puteti a va lua de mana cu rosu-imbulinatul (Evenimentul zilei) Ion Cristoiu, care la el in gazeta ce mai nastea gainile pui vii. Io unu' cred ca Mary nu se va inmulti prin oua, mai ales prin oua kinder.
Parca vad ca maine, poimaine, incepeti cu chestiuni evolutioniste. Nu ma asteptam !!!
:D:D:D

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Cum te-ai distrat de ziua ta? Astept sa-mi povestesti! Te pup !:X

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Mmary este una din prietenele mele si vestea pe care mi-a dat-o m-a bucurat mult.Asa am hotarat sa -i rezerv doar ei aceasta postare.
Si Cristoiu e Vrancean.. ASA CA...

compadvice spunea...

Frumos si placut gest ati făcut!Felicitări dvs si doresc ca acest prunc să-i sporeasca dragostea ce o are in inima si să-i fie sănătos şi binecuvîntat de Dumnezeu!Sărbători fericite!

mmary spunea...

Va multumesc tuturor...va pup si va imbratisez cu mult drag...

Pentru Cristake: ai dreptate , nu ma inmultesc prin oua Kinder, le mananc :D...

Nakudo, e cu adevarat minunat ce port in pantec , doar o fiinta atat de minunata mi-ar putea darui atata fericire...

Doamna Elena, surioara mea draga : va iubesc !

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate harurile Sale!

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Cred ca am facut ce am simtit doar.Merita scumpa de mmary.
Sarbatori fericite si tie!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Fii binecuvantata draga mea surioara!
LA MULTI ANI!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

sa i dea Dumnezeu multa sanatate, atat mamicii cat si bebelusului care va veni

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
asa sa fie .