luni, 19 octombrie 2009

Cătina între miracol şi sănătate!


Cătina este un arbust, foarte des întâlnit pe malurile râului Milcov, Cu fructele sale galbene, uneori roşietice, foarte folositoare in diverse afectiuni, este folosită din cele mai vechi timpuri.
Am şi eu o reţetă de la o bătrână şi vreau să v-o scriu mai jos, pentru toţi cei ce aveti nevoie de ea ca medicament natural.

1 Kg. Cătina boabe

1Kg. Miere de albine.

250 g. frunze şi flori Rostopască

o crenguţă de pelin

250 g de Sunătoare


Mod de preparare:

Se sfărâmă, bine, bobiţele de catină, apoi se toacă mărunt, Rostopasca , Pelinul, Sunătoarea si se amesteca bine, intr-un vas mare.
La urma se adauga mierea de albine si din nou se amesteca .Se pune toata compoziţia în borcănele de 400g. şi se lasă la macerat două săptămâni. Se pastrează la frigider.

În fiecare dimineaţă, se ia o lingură mare, inainte de masa, la fel şi seara, dar după masă.

Această reţetă este folositoare pentru regenerarea celulei hepatice , benefică pentru persoanele care consuma des anumite medicamente, pentru combaterea cu succes a afecţiunii ficatului mărit sau ficatului gras, dar se poate lua cu succes în prevenirea diverselor boli ale ficatului.

Vă asigur de eficacitatea acestui medicament natural, pe care il folosesc si eu.
Creatorul a binecuvantat pământul cu atâtea plante minunate, aşa că : hai să profităm de ele, cu încredere .

elena marin alexe

18 comentarii:

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

Intradevär are Mixtura foarte pozitive Efecte medicinale.
La noi se gäseste chiar de cunmpärat asa ceva.
Se numeste Sandorn.
Este foarte apreciat.
Incä o Dovadä cä Generatiile dinainte au produs Lucruri bune si de ajutor.

O Zi minunatä vä doresc
jacob

nakudo spunea...

inainte de timp..strabunii nostri tineau cont de miracolul si vindecarea creatiei-perfecte...cu timpul am uitat si am ajuns sa ne aclamam suprematia....e atata bunatate si miracol in tot ce a creat.si eu folosesc reteta..cu succes pe multi oameni..catina ca si coacazele aduc si un aport mare de fier ..combatand oboleasa..stresul si combatand multe boli...o sptamana minunata

mmary spunea...

Eu chiar am preparat in urma cu doua saptamani o astfel de "licoare" insa e formata doar din 2KG catina si 1kg de miere de albina...

Frumusete si sanatate pentru dumneavoastra draga mea doamna...si bineinteles multe binecuvanntari divine...

Va imbratisez cu drag..:)

miki spunea...

Şi eu folosesc fructele de cătină -le adaug în ceaiul fierbinte, dându-i acestuia o aromă deosebită-eu consumând pe timp de iarnă foarte multe ceaiuri din plante culese de mine.
De asemenea, mai folosesc un produs de la plafar numit CĂTINOFORT, care conţine cătină şi spirulină.I-l dau şi fetiţei mari încă de când avea 5 ani, pe toata perioada rece şi astfel am scăpat de răcelile acelea urâte cu febră mare şi diverse complicaţii.
Vă doresc multă sănătate!

vyky spunea...

-Întreabă dobitoacele, şi te vor învăţa, păsările cerului, şi îţi vor spune;
-vorbeşte pământului, şi te va învăţa; şi peştii mării îţi vor povesti.
-Cine nu vede în toate acestea dovada că mâna Domnului a făcut asemenea lucruri?
-marete sunt lucrarile Domnului si ce bine vede sufletul tau Elena lucrarile Lui minunate
-bucura-te caci Domnul iti da harul sa-L descoperi in toate lucrarile ce-L poti cuprinde spre slava Lui-Maranata!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multumesc doamna elena ca o impartasiti cu noi:)va imbratisez

kis spunea...

Foarte interesante rete de leacuri!
Multumim!

,,...Roadele lor vor sluji ca hrană, şi frunzele lor ca leac,,...
Ezechiel47:12

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
Cred ca si la noi la "Plafar", se gaseste ceva asemanator dar , facut de mana mea, parca e mai eficient.
Batranii nostri stiau ei ce stiau....
O zi buna de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Stramosii nostri foloseau aceste leacuri naturale si traiau mult mai sanatos si mai mult.
Sa ne intoarcem la ...pamantul din care am fost facuti, caci inca mai poarta destule enigme...
O seara frumoasa SCUMPA MEA!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Poate fi si alta reteta, dar eu pe asta o fac in fiecare an si rezultatul este excelent.
Imbratisari sincere draga Mmary!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Bineamteles ca sunt bune si in ceai dar si asa simple cate o lingura mestecate bine si inghitite cu putina apa.
Seara frumoasa, nu ca la Vrancea unde ploua torential.

elena marin-alexe spunea...

vyky -
....Domnul iti da harul sa-L descoperi in toate lucrarile ce-L poti cuprinde spre slava .....
Asa este, daca vrei sa-L recunosti.
O seara placuta si binecuvantare!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Nu pot sa nu impartasesc cu prietenii mei tot ce consider eu ca este folositor.
Imbratisari de la Vrancea Fluturas!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Dumnezeu ne-a lasat remedii destule, trebuie sa le descoperim doar.
O seara cu multa Pace!

MONICA DANIELA spunea...

NU SUNT EU.
EU NU-S ASA FRUMOASA .EU AM PARUL FOARTE SCURT SI SUNT MAI INALTA SI MAI SOLIDA.
E COLEGA MEA.

compadvice spunea...

Desi pe meleagurile pe unde am crescut,erau la tot pasul tufisuri de catina,de acest medicament natural.Domnul sa va binecuvinteze!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA
Am observat ca e in mai multe poze si am crezut ca esti tu. Dar de ce ai parere despre tine ca 'nu esti asa frumoasa'?
Trebuie sa ai mai multa incredere in felul cum arati, adica sa-ti placa de tine insati.
Noapte buna draga mea!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -Remedii naturiste sunt peste tot, caci Dumnezeu le-a lasat, doar ca noi nu le dam importanta.
Noapte buna si multa pace!